Οι αναλήψεις είναι πολύ γρήγορες σε μεγαλύτερα και καλύτερα καζίνο (με την προϋπόθεση ότι ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί). Θα έλεγα ότι όλα εξαρτώνται από το επίπεδο αυτοματισμού στο καζίνο και τους τρόπους πληρωμής σας.
Θυμάμαι ότι όταν δούλευα σε ένα καζίνο, όλα τα αιτήματα ανάληψης έπρεπε να ελεγχθούν χειροκίνητα, για παράδειγμα είχατε ένα ημερολόγιο και σημειώσατε εκεί ότι ο Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Στη συνέχεια, έπρεπε να περάσετε χρονολογικά όλες τις αιτήσεις ανάληψης στη Skrill που υποβλήθηκαν μεταξύ 9-10 και να τις αντιμετωπίσετε. Μερικές φορές, υπήρχαν περισσότερες αναλήψεις, λιγότερο διαθέσιμο προσωπικό (Σαββατοκύριακα, αργίες) ή κάποια σημαντική μέθοδος πληρωμής σταμάτησε να λειτουργεί λόγω ζητημάτων από την πλευρά του παρόχου. Στη συνέχεια, δημιούργησε καθυστερήσεις. Δεν μπορούσατε να εγκρίνετε κάποιες αναλήψεις που περίμεναν περισσότερο από 24 ώρες και όταν τελικά μπορούσατε να το κάνετε αυτό, είχατε ήδη πολλές νεότερες αναλήψεις στην ουρά.
Στη συνέχεια εφαρμόσαμε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα. Βασικά, όταν επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας και πληρούνται ορισμένες άλλες προϋποθέσεις που δεν θέλω να προσδιορίσω, η ανάληψή σας εγκρίθηκε αυτόματα. Αυτό μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία πολύ.
Σύμφωνα με την εμπειρία μου, η αργή διαδικασία ανάληψης προκαλείται συνήθως από ζητήματα από την πλευρά του παρόχου πληρωμών ή από το τμήμα έλλειψης προσωπικού στο καζίνο όπου παίζετε.
Η λήψη των χρημάτων αμέσως ή 4 ώρες μετά την επεξεργασία της ανάληψης είναι ουσιαστικά αδύνατη εάν το καζίνο δεν έχει λογαριασμό στην ίδια τράπεζα με εσάς. Ο κόσμος δεν λειτουργεί έτσι. Εάν το καζίνο έχει τραπεζικό λογαριασμό στη Ρωσία, η τράπεζα δεν μπορεί να το επεξεργαστεί τόσο γρήγορα που η τοπική σας τράπεζα στο Ηνωμένο Βασίλειο θα έχει τα χρήματα μέσα σε λίγες ώρες ή αμέσως. Αυτές είναι διεθνείς μεταφορές χρημάτων και χρειάζονται λίγο χρόνο, συνήθως λίγες μέρες.
The withdrawals are very fast in bigger and better casinos (assuming your account is already verified). I'd say it all depends on the level of automation in the casino and your payment methods.
I remember that when I worked in a casino, ALL withdrawal requests had to be checked manually so for example you had a calendar and you marked there that Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Then you had to go chronologically through all withdrawal requests to Skrill that were submitted between 9-10 and deal with it. Sometimes, there were more withdrawals, less staff available (weekends, public holiday) or some important payment method stopped working due to issues on the provider's side. Then it created a backlog. You couldn't approve some withdrawals that have been waiting there for more than 24 hours and when you finally could do that, you already had plenty of newer withdrawals in the queue.
Then we implemented an automated system. Basically, when your account was verified and some other conditions that I don't want to specify were met, your withdrawal has been approved automatically. That can speed up the process a lot.
According to my experience, the slow withdrawal process is usually caused by the issues on the payment provider's side or understaffed payment department in the casino where you play.
Getting the money immediately or 4 hours after the withdrawal has been processed in basically impossible if the casino doesn't have an account in the same bank as you. The world doesn't work this way. If the casino has a bank account in Russia, the bank can't process it so quickly that your local bank in the UK would have the money within few hours or instantly. These are international money transfers and they take some time, usually few days.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση: