ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΑλλαγές στους τρόπους αναλήψεων χωρίς ενημέρωση

Αλλαγές στους τρόπους αναλήψεων χωρίς ενημέρωση

πριν από 1 έτος από nickcrawl
|
2025 προβολές 8 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Χρησιμοποιώ χρεωστική κάρτα με visa direct, όπου συνήθως οι αναλήψεις από τις στοιχηματικες γίνονται μέσα σε λίγα λεπτά. Τελευταία κάποιες φορές κ χωρίς ενημέρωση, αλλάζουν τον τρόπο πληρωμής κ αντί για visa direct να χρησιμοποιούν άλλο πρωτόκολλο κατάθεσης των χρημάτων που καθυστερεί τα χρήματα ως κ 3 μέρες.

ΤΑ καζίνο ρίχνουν την ευθύνη στην τράπεζας κ η τράπεζα στο καζίνο.

Δε μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει.

Απλα σαν αιτιολογία κατάθεσης είχα visa direct ως τώρα κ έχουν αλλάξει αιτιολογία κατάθεσης σε Ta xbiex. Όλα αυτά χωρίς να έχω αλλάξει τρόπο κατάθεσης. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
nickcrawl
πριν από 1 έτος

Hi, could you mention which casino it is ? 

As for the payment method and its change, it would probably be best to ask support why they changed the process. Do you have any alternative to deposit so that the money arrives sooner ? 

Anyway, If one side is accusing the other, do they have any reasons why that is the case ? 

πριν από 1 έτος

Δε καταλαβαίνω τι γίνετε. Στην bet 365 έγινε αυτό που ως τώρα τα λεφτά έμπαιναν σε 2 λεπτά. Ακριβώς τι ίσιο είχα πάθει κ στο bruno casino.

Ξαφνικά άρχισε να συμβαίνει αυτό.

Βλέπω την αιτιολογία κατάθεσης κ δεν γράφει visa direct. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνουν κ τι παιχνίδια ειμί αυτά

πριν από 1 έτος

Hi!

I personally had the easier issue, but very similar to yours. Deposits and withdraw always successfully with my cards (both visa and master), but unfortunately the casino I played for a long time said to me that my visa doesn’t support payments anymore. It is so strange! I don’t have any personal limits or something on my card. So I needed to withdraw to my other card, which also for some reason not supported. God blessed bank transfer. It was a pity. I understand that I received money anyway, but now I should wait longer

πριν από 1 έτος

Δε καταλαβαίνω τι γίνετε. Στην bet 365 έγινε αυτό που ως τώρα τα λεφτά έμπαιναν σε 2 λεπτά. Ακριβώς τι ίσιο είχα πάθει κ στο bruno casino.

Ξαφνικά άρχισε να συμβαίνει αυτό.

Βλέπω την αιτιολογία κατάθεσης κ δεν γράφει visa direct. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνουν κ τι παιχνίδια ειμί αυτά

πριν από 1 έτος

Hmm in this case it occurs to me that this payment method is no longer supported by the casino or it could be the other way around. Did you ask the support if it will still be possible to use this method ? Is it just a technical issue they are working on or will it no longer be possible to use it at all ? 🤔

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι μου είπαν ότι δεν άλλαξε κάτι σε σχέση με τις αναλήψεις.

Παρόλα αυτά εγώ είδα ότι στην αιτιολογία αναλήψης της τράπεζας ενώ ως τώρα μου έβγαζε visa direct, τώρα έγραφε taxbiex. Η εταιρία τα ρίχνει στην τράπεζα κ η τράπεζα στην εταιρία.

nickcrawl
πριν από 1 έτος

I see, so now you'll probably be waiting a bit longer for your money, based on what you mentioned last time. 

Anyway, will these casinos where the payment method has changed still be suitable for you? Won't it discourage you from playing if you have to wait longer to withdraw ? 🤔

πριν από 1 έτος

Είναι μεγάλη απόσταση από τις αναλήψεις που γίνονταν μέσα σε 3 λεπτά να γίνονται σε 3 μέρες. Η αλήθεια είναι ότι όλες αυτές οι μέθοδοι των καζίνο - στοιχηματικων με αποθαρρύνουν. Χάνουμε λεφτά, θα έπρεπε να ξέρουμε τι συμβαίνει κ όχι να ακούμε δικαιολογίες.

Επιπλέον όταν τους είπα ότι δεν είμαστε πλούσιοι να μη μας ενδιαφέρουν τα λεφτά, έβαλαν σε περιορισμό τον λογαριασμό μου. Είναι αστείοι. 3 μέρες επίσης ενώ είπαν θα μου τηλεφωνήσουν προς επίλυση του θέματος δεν με έχει πάρει κανείς. Είναι τρομερό να παίζεις τα λεφτά σου κ να σου φέρονται λες κ τους έχεις εσύ ανάγκη.

ΚΑΠΟΙΑ στιγμή πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να φέρονται στον πελάτη τους ανάλογα. Παίρνουν αέρα λεφτά κ η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη. Κ δεν μιλάμε για μια εταιρία της σειράς.

nickcrawl
πριν από 1 έτος

Yes, I completely understand what you are saying. Players are their customers and therefore if they deposit money somewhere they expect adequate service from the other side. And especially when money is involved, you like to know what is going on with it. 

As for the withdrawal and 3 days, I don't think it's too much and for me personally it would be friendly if there was no problem other than the fact that I have to wait for a few days. Of course, everyone has personal preferences, so if you were used to having money in your account within minutes, it's probably not very appealing to you, and certainly not if you only get excuses why you don't have it yet. 

Anyway, casinos should be honest and respect their customers, because they are the ones who make them money. Within the rules that apply to casinos, of course.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα