αίτημα για αναλήψεις

πριν από 3 έτη από Scorpion
|
3584 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Χαίρετε


Είμαι νέος στο Casino Guru

Θα έρθω σε εσάς για πληροφορίες σχετικά με τον μεγαλύτερο χρόνο αναμονής που είχατε ποτέ στον ιστότοπο του Dublinbet για να γίνει έγκριση αίτησης ανάληψης σε εκκρεμότητα;

Η υποστήριξη του Dublinbet μου λέει ότι το τμήμα οικονομικών εγκρίνει εντός 3 ημερών και είναι ήδη την 4η ημέρα και εξακολουθεί να μην εγκρίνει, ενώ συνήθως εντός 2 ημερών εγκρίνεται ακόμη και αν χρειαστεί πολύς χρόνος για να φτάσει στον τραπεζικό λογαριασμό


Τι να κάνω σε αυτήν την περίπτωση;

σας ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
Scorpion
πριν από 3 έτη

I noticed that some casinos had big issues with not working withdrawals this week so this might be the case. Which payment method have you used for the withdrawal? Honestly, I would start being worried if it took more than 7 business days.

Daniel
πριν από 3 έτη

Χρησιμοποίησα την τραπεζική μεταφορά ως μέσο ανάληψης.

Αν αυτό που λες είναι αλήθεια, με καθησυχάζει λίγο.

Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μου είπε ότι τα αιτήματα ανάληψης θα εγκριθούν αύριο και ότι ζητά συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε.

Χωρίς να μετράτε μετά πρέπει να περιμένετε να φτάσει η μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό !!

Αλλά επειδή συχνά αναβάλλει τα πάντα μέχρι αύριο ή κάποια μέρα, οπότε δεν τα πιστεύω πραγματικά.

Θα δούμε αύριο ή ίσως την επόμενη εβδομάδα

Σε κάθε περίπτωση, θα σας κρατήσω ενήμερους.

Εάν αυτό δεν είναι σωστό, θα μπορούσα να υποβάλω καταγγελία στο CasinoGuru;


σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ για την απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Scorpion
πριν από 3 έτη

Of course you can submit the complaint, but as long as the casino communicates with you and it hasn't been even a week, I'd wait. There are cases on this forum mentioning another casino, where players wait for multiple withdrawals over 14 days, but they eventually get it.

The bad sign is when casino doesn't reply to your messages or they claim you breached some terms and conditions, but this doesn't look like your case.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

Είναι ένα αίτημα όπως κάθε άλλο που δεν παραβίασα τίποτα.

Απάντησαν σήμερα ότι θα διευθετηθεί πολύ σύντομα και ότι έχουν ένα τεχνικό πρόβλημα με τη μεταφορά πληρωμών στη χώρα μου, αλλά αν ναι, νομίζω ότι δεν θα δει μόνο τη χώρα μου την επόμενη εβδομάδα. .

Σε κρατώ ενήμερο

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Having a pending status is kind of weird considering that it is an online casino site. I think you should probably send a complain so that they can do something about it.

Scorpion
πριν από 3 έτη

I think that's due to the payment provider issues that I mentioned earlier. Many casino had the same problem last week.

Daniel
πριν από 3 έτη

Ελπίζω επίσης,

Η Υποστήριξη με απαντά, αλλά το πρόβλημα της ομιλίας τους δεν είναι σωστό και πολύ μεταβλητό.


Στέλνω σήμερα ένα Mail για να το ελέγξω, απάντησαν στο ίδιο μήνυμα από την προηγούμενη εβδομάδα με τα ίδια λάθη.


αυτό είναι μεγάλο COPY-PASTE, λοιπόν! Νομίζω ότι παίρνουν τους ανθρώπους για ηλίθιοι χωρίς να λένε τι πραγματικά συμβαίνει.


Θα τους αφήσω λίγο περισσότερο και θα δω τι θα συμβεί, αλλά θα τους δώσω καλή δημοσιότητα εάν συνεχίσει προς τη σωστή κατεύθυνση!


Στην αρχή είναι 3 μέρες μετά το αύριο, μετά την επόμενη εβδομάδα και λαμβάνω το ίδιο μήνυμα, κάτι που με φέρνει πίσω στην επόμενη εβδομάδα



Τι πιστεύετε γι 'αυτό, Ντάνιελ παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Scorpion
πριν από 3 έτη

I can see this quite often. The casino never tells you: We're really sorry, but something doesn't work here and we actually don't know when we manage to fix it. They say instead: Tomorrow. Then when you come tomorrow, they say: Maybe tomorrow.

I don't really understand why they can't be honest with customers. Wouldn't it be easier if they asked you to wait for a week? Even for them, if you came the next day, they could simply say: We already asked you to wait for a week, so please, give us the week we asked for 😕

Daniel
πριν από 3 έτη

αυτό είναι ακριβώς του!

Θα μπορούσα να τους εξηγήσω τη δυσαρέσκειά μου και μου απάντησε σωστά μετά.

Απάντησα ότι θα έρθω να το ελέγξω και μου είπαν να συνομιλήσω.


Ναι, είναι καλύτερο να δώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για να επιλύσετε το πρόβλημά τους

Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Γεια σας, το αίτημά μου ανάληψης εγκρίθηκε. Περιμένω να δω αν φτάνει στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Scorpion
πριν από 3 έτη

That sounds promising. Let us know when you finally receive the money 🙂

Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια σας, το χρηματικό ποσό έφτασε στον τραπεζικό μου λογαριασμό 🙂

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και την παρακολούθηση


Πείτε μου περιστασιακά αν θέλω να κάνω μια δωρεά είναι δυνατή ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
Scorpion
πριν από 2 μήνες

Γεια σας θέλω να αποσύρω το κέρδος αλλά δεν ξέρω πώς θα μπορούσατε να μου πείτε πώς μπορώ να το αποσύρω ευχαριστώ εκ των προτέρων


Αυτόματη μετάφραση:
Lida87
πριν από 2 μήνες

Hello, what is your problem with the withdrawal ? Do you already have a verified casino account to withdraw ? What method did you use to deposit and how are you trying to withdraw ? What casino is it about?

Can you please tell me a little more so I can help if I can ? 

πριν από 2 μήνες

Το Casino GURU μου έδωσε 500 περιστροφές και μου δείχνει ότι υπάρχει κέρδος δεν είμαι πολύ οικείος και δεν ξέρω αν μπορώ να τα αποσύρω, δεν έχω κάνει ακόμη μια κατάθεση, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Lida87
πριν από 2 μήνες

I suppose you are probably talking about our tournaments am I right or not ? 

Unfortunately, you can't withdraw or deposit money with us because we are not a casino. And if it's our tournaments, when it's over there will be a table at the end where you can see where you stand. If one of the places you are in wins, you will be contacted by email. 

But if I missed it, you can tell me more. 

I will wait for your answer. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη