Ναι, δυστυχώς παρατηρήσαμε το ίδιο και δεν είναι μόνο αυτό το καζίνο, αλλά πολλά άλλα. Βασικά, υπάρχουν δύο τρόποι: Υπάρχει ένα άτομο που γράφει αυτές τις κριτικές μόνο του και δεύτερον, τα καζίνο δίνουν κίνητρα στους παίκτες και τους ενθαρρύνουν να γράψουν θετικές κριτικές για αυτές. Προσωπικά έχω δει μερικές σελίδες προώθησης στον επίσημο ιστότοπο του καζίνο που ζητούσαν από τον παίκτη να γράψει "μια φιλική" κριτική, να στείλει ένα στιγμιότυπο οθόνης στην υποστήριξη πελατών και να λάβει περίπου 30 δωρεάν περιστροφές κ.λπ.
Υπάρχει επίσης υπηρεσία υποστήριξης πελατών που ενθαρρύνει τους παίκτες να γράψουν μια κριτική ενώ βρίσκονται σε ζωντανή συνομιλία μαζί τους με αντάλλαγμα μπόνους. Προς το παρόν, δώσαμε στους παίκτες την επιλογή να κάνουν κλικ σε ένα πλαίσιο ελέγχου σε περίπτωση που η κριτική υποκινήθηκε από το καζίνο και σχεδίασα επίσης ένα νέο εργαλείο που θα βοηθήσει στον αυτόματα εντοπισμό διαφορετικών τύπων ασυνήθιστης συμπεριφοράς και θα εκχωρήσει στις κριτικές διαφορετικές τιμές. Αυτήν τη στιγμή περιμένει σε μια ουρά για την ανάπτυξη, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει στην προσαρμογή της βαθμολογίας των χρηστών με τρόπο που θα αντικατοπτρίζει περισσότερο το τι πιστεύουν πραγματικά οι παίκτες για τα καζίνο.
Yes, unfortunately we noticed the same and it's not just this casino, but many others. Basically, there are two ways: There's a one person who writes these reviews on their own and secondly, casinos give players incentives and encourage them to write positive reviews on them. I've personally seen a couple of promo pages on the official casino website that asked player to write "a friendly" review, send a screenshot to the customer support and them they would get around 30 free spins etc.
There's also customer support service that encourages players to write a review while they're on a live chat with them in exchange for bonuses. We currently gave players the option to click into a checkbox in case the review was motivated by the casino and I also designed a new tool that will help to automatically detect different types of unusual behaviour and assign the reviews different values. It's currently waiting in a queue for the development, but I'm quite sure it will help to adjust the user rating in a way that it will reflect more what players really think about the casinos.
Αυτόματη μετάφραση: