γεια,
απλώς μια πρόταση: ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε έναν διαγωνισμό που σχετίζεται με κουλοχέρη / καζίνο / τζόγο, αλλά δεν εξαρτάται τόσο πολύ από το Fortuna (όπως ήδη το τζόγο - όλη την ώρα) και αφήνοντας το κουμπί περιστροφής πίσω για λίγο (ως ήδη παίκτες σπρώξτε το - όλη την ώρα 🙂
hi,
just a suggestion: maybe we could have a competition that is slot/casino/gambling - related, but not so much depends on Fortuna (as gambling already does - all the time ) and leaving the spin button behind for a while (as gamblers already push it - all the time 🙂
γεια,
απλώς μια πρόταση: ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε έναν διαγωνισμό που σχετίζεται με κουλοχέρη / καζίνο / τζόγο, αλλά δεν εξαρτάται τόσο πολύ από το Fortuna (όπως ήδη το τζόγο - όλη την ώρα) και αφήνοντας το κουμπί περιστροφής πίσω για λίγο (ως ήδη παίκτες σπρώξτε το - όλη την ώρα 🙂
hi,
just a suggestion: maybe we could have a competition that is slot/casino/gambling - related, but not so much depends on Fortuna (as gambling already does - all the time ) and leaving the spin button behind for a while (as gamblers already push it - all the time 🙂
Τι γίνεται με έναν διαγωνισμό μουσικής κουλοχέρηδων. Ποιος είναι ο καλύτερος στο τραγούδι της μουσικής ενός παιχνιδιού. Όπως "αυτή την εβδομάδα ο διαγωνισμός κερδίζει όποιον τραγουδά καλύτερα .. (συμπληρώστε το παιχνίδι).
Η ενοχλητική μελωδία από το κλασικό παιχνίδι Lucky Lady της Novoline γοητεύει για παράδειγμα δωρεάν περιστροφές
How about a slot game music competition. Who is best in singing the music of a game. Like "this week competition wins whoever sings best ..(fill in game).
The annoying tune from Novoline classic game Lucky Lady charms during free spins for example
Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν διασκεδαστικό να παρακολουθώ τους διαγωνιζόμενους - το πρόβλημα είναι ότι μόνο λίγοι άνθρωποι θα εμπλακούν και θα ηχογραφούν το βίντεο που τραγουδούν. Η εκτίμησή μου είναι ότι θα πάρουμε 2, ίσως 3 βίντεο σε 6 εβδομάδες.
Θυμάμαι όταν δημοσίευσα εδώ έναν διαγωνισμό που δημιουργήθηκε από τον πάροχο παιχνιδιών Endorphina ( https://casino.guru/forum/competitions/good-chance-to-win-a-trip-to-crete-greece )
Το βρήκα στο Instagram και κατάλαβα αμέσως ότι όποιος συμμετέχει στον διαγωνισμό έχει εξαιρετικά μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει το υπέροχο ταξίδι. Οι κανόνες ήταν απλοί:
"Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταγράψετε τον εαυτό σας να πηδάει με τους Minotaurus και να μοιράζεστε το βίντεό σας στα κοινωνικά μέσα."
Έπρεπε να παρατείνουν τη διάρκεια του διαγωνισμού, επειδή σχεδόν κανείς δεν συμμετείχε στην πραγματικότητα.
Όταν κοιτάζω τα αποτελέσματα τώρα, μπορείτε πραγματικά να δείτε ότι μόνο 3 άτομα ηχογράφησαν το βίντεο καθ 'όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, η οποία διήρκεσε σχεδόν 7 εβδομάδες. ( https://www.instagram.com/explore/tags/jumptocrete/ )
Αν κάποιος από αυτήν την κοινότητα καταγράψει ένα ωραίο βίντεο, είμαι 100% σίγουρος ότι θα κερδίσει το ταξίδι στην Κρήτη.
Αυτό είναι ένα απλό σημάδι που μου λέει ότι οι άνθρωποι δεν είναι πρόθυμοι να ηχογραφήσουν ή να κάνουν κάτι πιο δύσκολο.
I'm sure it would be fun to watch the competitors - the problem is that only few people would get involved and recorded the video of them singing. My estimation is that we would get 2, maybe 3 videos in 6 weeks.
I remember when I posted here a competition created by Endorphina game provider (https://casino.guru/forum/competitions/good-chance-to-win-a-trip-to-crete-greece)
I found it on Instagram and instantly realised that anyone who joins the competition has extremely high chance of winning the great trip. The rules were simple:
"All you have to do is record yourself jumping with our Minotaurus and share your video on social media."
They had to extend the duration of the competition, because almost nobody actually joined.
When I look at the results now, you can actually see that only 3 people recorded the video during the whole competition duration, which which took almost 7 weeks. (https://www.instagram.com/explore/tags/jumptocrete/)
If anyone from this community recorded a nice video, I'm 100% sure they would win the trip to Crete.
This is a simple sign that's telling me that people aren't willing to record themselves or do anything more challenging.
Δεν είμαι σίγουρος ακόμα. Στην πραγματικότητα μοιάζει σαν να αρέσει πολύ στους ανθρώπους το κύριο βραβείο (κουπόνι Amazon 100 ευρώ), έτσι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο.
I'm not sure yet. It actually looks like people really like the main prize (100 eur amazon voucher) so we could do something similar.
θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε. κουλοχέρηδες, διηγήματα για την καλύτερη / χειρότερη / μεγαλύτερη / σχεδόν χαμένη νίκη. πιο ηλίθια δράση που κάνει κανείς. πιο γελοία απάντηση από την υποστήριξη συνομιλίας. πρώτη φορά να πας σε ένα χερσαίο καζίνο. σκέψη / ανάπτυξη ιδεών για ένα νέο κουλοχέρη (αγαπημένο μου - νομίζω ότι αυτό θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον).
Η επιλογή νικητή μπορεί να εξακολουθεί να είναι δουλειά του Fortunas αν τραβήξετε τον νικητή "τυφλό" από τους συμμετέχοντες.
σχετικά με την έλλειψη συμμετοχής σε αυτό το insta-comp: ίσως απλά δεν γνώριζαν αρκετοί άνθρωποι για αυτό (; Το έχασα εντελώς).
could be anything. slot-riddles, short stories about the best / worst / biggest /nearly missed win. most stupid action one takes. most ridiculous answer from chat support. first time stepping in a land based casino. thinking / developing ideas for a new slot (my fav - think this could be interesting).
choosing a winner can still be Fortunas job if you draw the winner "blind" from the participants.
concerning the lack of participation on that insta-comp: maybe just not enough people knew about it (? I missed it completly).
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, θα το σκεφτούμε ειλικρινά. Πρέπει πραγματικά να είναι κάτι που όλοι μπορούν να συμμετάσχουν (αν το θέλουν). Αστείες ιστορίες με υποστήριξη πελατών θα μπορούσαν σίγουρα να είναι αστείες, αλλά μερικοί άνθρωποι απλά δεν έχουν αυτόν τον τύπο εμπειρίας. Τέλος πάντων, πιθανότατα θα δημιουργήσω ένα θέμα σχετικά με αυτό. Θα μπορούσε να είναι αστεία ανάγνωση 😀
Thanks for the tips, We'll honestly think about it. It really needs to be something that everyone can join (if they want to). Funny stories with customer support could be certainly funny, but some people simply don't have this type of experience. Anyway, I'll probably create a topic about this. It could be funny reading 😀
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.