Συγχαρητήρια! ✨🐱🏍
Ελέγξτε το εισερχόμενο email σας, παρακαλώ. Πιστεύω ότι το email επιβεβαίωσης θα φτάσει σύντομα στο γραμματοκιβώτιό σας.
Congratulations! ✨🐱🏍
Check your incoming email, please. I believe your confirmation email should land in your mailbox soon.
Έλεγχα το email μου κάθε μέρα. τίποτα, τίποτα, τίποτα. μην παίζεις μαζί μου εντάξει.......
I checked my email every day.nothing, nothing, nothing.dontplay with me ok.......
Η αλληλογραφία σας έχει ήδη σταλεί. Το έστειλα ξανά τώρα, ελέγξτε τα εισερχόμενά σας αλλά και τους φακέλους ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Ευχαριστώ 🙂
Mail was sent you already. I sent it over again now, please check you inbox but also spam folders. Thanks 🙂
Γεια, δεν χρειάζεται να δημοσιεύσετε τα στοιχεία της ταυτότητάς σας εδώ. Εάν χρειάζεται να κάνετε επαλήθευση, υποβάλετέ το όπου είναι απαραίτητο. Προσπαθείτε να το κάνετε σε ένα καζίνο;
Hi, no need to post your ID informations here. If you need to verify yourself, please submit it where it is necessary. Are you trying to do it at a casino ?
Ήρθα στην 1η θέση σε ένα τουρνουά πριν από περίπου ένα μήνα και ακόμα δεν έχω λάβει κανένα έπαθλο.
I came in 1st place in a tournament about a month ago and I still haven't received any prizes.
Yo quedé 1ro lugar en un torneo ase como un mes atrás y todavía no m llega ningún premio
Γεια σας και συγχαρητήρια!
Θα μπορούσατε να ελέγξετε το email των εισερχομένων σας για το email επαλήθευσης; Αν περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα, καθώς και στις συχνές ερωτήσεις, θα διαπιστώσετε ότι είναι το πρώτο βήμα για να λάβετε το κουπόνι.
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello and congratulations!
Could you kindly check your inbox email for the verification email? If you browse this thread, and also the FAQs you will find it's the first step to getting the voucher.
Let me know, please.
Δεν έχω τίποτα υγρό από σένα. πού είναι το κουπόνι μου;;;; Το email μου είναι stergioskazak@yahoo.com
I don't have anything wet from you.where is my voucher????my email is stergioskazak@yahoo.com
Γεια, πρώτα θα έπρεπε να έχετε λάβει ένα email που να επιβεβαιώνει όλα όσα χρειάζεστε. Το έχεις κάνει ακόμα; Το έγραψες πριν από δύο μήνες και σου απάντησε και ο Juraj που το φροντίζει. Έχετε κάνει όλα όσα ήταν απαραίτητα;
Hi, first you should have received an email confirming everything you need. Have you done that yet? You wrote it two months ago and Juraj who is taking care of it also replied to you. Have you done everything that was necessary ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.