Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος, παρακαλώ, και να μας πείτε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα;
Could you be more specific, please, and tell us what exactly the issue was?
Πότε στέλνετε συνήθως ανταμοιβές; Ήμουν 4ος στο τουρνουά, αλλά δεν έχω λάβει ακόμα κανένα μήνυμα.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας!
When do you usually send rewards? I was 4th in the tournament but havent got any mail yet.
Thank you for your answer!
Γεια σας, θα πρέπει να λάβετε ένα email εντός μιας εβδομάδας και στη συνέχεια θα χρειαστεί περίπου άλλη μια εβδομάδα, ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα απαντήσουν οι παίκτες. Αλλά πιθανότατα θα χρειαστούν περίπου δύο εβδομάδες για να λάβετε τα κέρδη σας. Εάν ο Juraj δεν σας στείλει email, ενημερώστε με και θα του γράψω. 🙂
Συγχαρητήρια για την πρόκρισή σου στο τουρνουά. 🙂☘️
Hi, you should receive an email within a week, and then it will take about another week, depending on how quickly the players respond. But it will probably take about two weeks before you receive your winnings. If Juraj doesn't send you an email, please let me know and I'll write to him.🙂
Congrats on your placing in tournament. 🙂☘️
Το ίδιο και εγώ. Περιμένω mail για τον γκουρού
same with me. waiting mail for guru
Αρχικά, πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας. Ο Juraj έχει ήδη στείλει email στους νικητές. Λάβατε ένα; Μόλις λάβει τα κουπόνια, θα τα στείλει στους παίκτες.
First, you need to confirm your email address. Juraj has already sent emails to the winners. Did you receive one? Once he has the vouchers, he will send them to the players.
Αρχικά, πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας. Ο Juraj έχει ήδη στείλει email στους νικητές. Λάβατε ένα; Μόλις λάβει τα κουπόνια, θα τα στείλει στους παίκτες.
First, you need to confirm your email address. Juraj has already sent emails to the winners. Did you receive one? Once he has the vouchers, he will send them to the players.
Πήγα για επιβεβαίωση και έχω ήδη λάβει το email που με ενημερώνει ότι κέρδισα την 3η θέση.
Αρκεί να απαντήσω στο email που μου έστειλε η CG Tournaments για να επιβεβαιώσω το email;
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας.
Με εκτίμηση,
I went to confirm and I've already received the e-mail informing me that I've won 3rd place.
Is it enough to reply to the e-mail sent by CG Tournaments to confirm the e-mail?
Thank you very much for your help.
Best regards,
Fui confirmar e já recebi o e-mail a informar a vitória do 3 lugar.
para confirmar o e-mail basta responder ao e-mail enviado pelo CG Tournaments?
Muito obrigado pela ajuda.
Cumprimentos,
Γεια σας, ναι, αυτό είναι αρκετό. 🙂
Μετά από αυτό, απλά πρέπει να περιμένετε το κουπόνι.
Hello, yes that is enough. 🙂
After that you have to only wait for voucher.
Παρακαλώ, το κουπόνι θα πρέπει να φτάσει εν τω μεταξύ. 🙂
Στη συνέχεια, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και να κάνετε τον εαυτό σας ευτυχισμένο. 😉
You are welcome, voucher should arrive in a meantime. 🙂
Afterwards you can use it and make yourself happy. 😉
Γεια σου Γιάρο!
Τι συμβαίνει;
Δεν έχω λάβει ακόμα το κουπόνι μου και έχω ήδη επιβεβαιώσει τη διεύθυνση email μου.
Είναι αυτό φυσιολογικό;
Σας ευχαριστώ.
Με εκτίμηση
Hi Jaro!
What's up?
I still haven't received my voucher and I've already confirmed my e-mail address.
Is that normal?
Thank you.
Best regards
Olá Jaro!
Tudo bem?
Continuo sem receber o voucher e já confirmei o meu e-mail.
Será normal?
Obrigado.
Cumprimentos
Ο Γιουράι περιμένει να φτάσουν τα κουπόνια για να τα στείλει στους παίκτες.
Λίγη υπομονή μόνο. 🙂
Ελπίζω να παραλάβεις σύντομα το βραβείο σου. 😉
Juraj is waiting for vouchers to arrive so he can send it to players.
Just a little bit of patience. 🙂
I hope you will have your prize soon. 😉
Είχα μια αρκετά γρήγορη ενημέρωση από τον Juraj σήμερα ότι στέλνει κουπόνια στους παίκτες. 🙂
I had a quite fast update from Juraj todays he is sending vouchers to players. 🙂
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.