ΦόρουμΑθλητισμός και αθλητικά στοιχήματαOnline casino prevents the user from fulfilling the rollover so that he cannot withdraw the winnings

Online casino prevents the user from fulfilling the rollover so that he cannot withdraw the winnings

πριν από 2 έτη από Pablohenriques
|
4741 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Θα διηγηθώ την ιστορία μου με το διαδικτυακό καζίνο BURNINGBET.COM (Η υπηρεσία λειτουργεί με την άδεια 8048/JAZ που εκδόθηκε στην Antillephone, εξουσιοδοτημένη και ρυθμιζόμενη από την κυβέρνηση του Κουρασάο.)


Είμαι στοιχηματιστής, αλλά η ιστορία που πρόκειται να πω μπορεί να συμβεί και στους παίκτες του καζίνο.


Αυτό που μου κάνει το καζίνο Burningbet είναι μια παλιά τακτική της οποίας έχω πέσει θύμα μερικές φορές σε άλλα καζίνο και είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα ταυτιστούν.


Με παρέσυραν με ένα γενναιόδωρο μπόνους καλωσορίσματος 100% έως και 300 ευρώ για αθλητικά στοιχήματα. ΕΝΤΑΞΕΙ. Κατέθεσα 300 ευρώ και πήρα άλλα 300 ως αθλητικό μπόνους.


Μου αρέσει να στοιχηματίζω ψηλά. Συνήθως τοποθετώ στοιχήματα συνδυάζοντας πολλές επιλογές στο ίδιο δελτίο. Χθες το βράδυ (21/03/2022) η τύχη μου χαμογέλασε και αφού ρισκάρω το πραγματικό υπόλοιπό μου μερικές φορές κατάφερα να κερδίσω (με το υπόλοιπο μπόνους μου) δύο στοιχήματα των 50 ευρώ με αποδόσεις άνω των 20,00 (50 ευρώ Χ αποδόσεις) 20,00 = 1000 ).


Το υπόλοιπο μπόνους μου έχει αυξηθεί σε πάνω από 2.000,00 ευρώ. Χρειαζόμουν όμως να εκπληρώσω άλλα 3.000 ευρώ ανατροπής.


Προς έκπληξή μου, σήμερα το πρωί συνδέομαι στον λογαριασμό μου και διαπιστώνω ότι το μέγιστο στοίχημά μου είχε περιοριστεί στα 0,15 €. Σωστά, μέγιστο ποντάρισμα 15 σεντς του ευρώ. Καθώς έχω ακόμα περισσότερα από 2.000 ευρώ rollover να εκπληρώσω, αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να τοποθετήσω άλλα 13.000 στοιχήματα σε διάστημα μικρότερο από 4 ημέρες.


ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: 13 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 4 ΜΕΡΕΣ.


Καθώς δεν υπάρχουν 13.000 αθλητικά γεγονότα τις επόμενες μέρες, αυτό καθιστά την ανατροπή μου εντελώς αδύνατη. Και καθώς η ανατροπή μου γίνεται αδύνατη, δεν θα μπορώ να κάνω ανάληψη ούτε σεντ από τα κέρδη μου.


Αυτοί οι τραμπούκοι έχουν την τέλεια δικαιολογία να μην με πληρώσουν.


Απλώς θα ισχυριστούν ότι αφού δεν ολοκλήρωσα το rollover εγκαίρως, το υπόλοιπο μπόνους μου έχει λήξει. Αλλά δεν θα αναφέρουν ότι έχασα μόνο το rollover γιατί με εμπόδισε να το κάνω ο παράλογος περιορισμός των 0,15 λεπτών του ευρώ.


Δεν παραβίασα κανέναν κανόνα μπόνους και δικαιούμαι να λάβω αυτό το ποσό, γιατί ρίσκαρα και το πραγματικό υπόλοιπό μου πολλές φορές. Καθώς κέρδισα με το μπόνους θα μπορούσα να είχα χάσει τα πάντα και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα επέστρεφαν τα πραγματικά μου χρήματα.


Δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τόσο εύκολα κάτι που δικαιούμαι να λάβω.


Προσπάθησα να διαφωνήσω απευθείας μαζί τους μέσω chat. Αλλά παίζουν χαζοί και δεν δείχνουν ενδιαφέρον να τροποποιήσουν λίγο τα πράγματα.


Γνωρίζω ότι το επόμενο βήμα πρέπει να είναι μια άμεση καταγγελία στη ρυθμιστική αρχή με την οποία είναι συνδεδεμένο το καζίνο στο Κουρασάο.


Από ό,τι καταλαβαίνω η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ρυθμιστικού φορέα αυτού του καζίνο είναι complaints@gaminglicences.com, αλλά υπάρχει ένας χρήστης εδώ στον ιστότοπο που λέει ότι εξυπηρετήθηκε καλύτερα στην καταγγελία του εναντίον ενός ιστότοπου που ρυθμίζεται από το ίδιο όργανο όταν έστειλε ένα παράπονο στο compliants@emoore.com .


Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με κάποιες συμβουλές;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Pablohenriques
πριν από 2 έτη

There's no wonder they have so bad reputation according to our website. What you described clearly shows they try to do everything to make sure you won't manage to wager the bonus, but at the same time, they can tell the licensing authority that you simply didn't wager it according to their terms and conditions.

Considering my previous experience with that specific authority, I'm afraid they'll accept the reasoning from the casino. I also asked my colleague to find the best possible way of contacting them. He should contact you here soon.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Pablohenriques
πριν από 2 έτη

Hello Pablo.

Thank you very much for sharing your experience. Since the Burningbet Casino is licensed with Antillephone, please, follow the steps below.

Send an email to complaints@gaminglicences.com, containing your personal information (full name, your country of residence, your age). Your complaint should mention the casino name, username and detailed explanation of the issue. Do not forget to attach all useful files and documents that sustain your claims.

After, you should just wait for a response. Be aware that it can be time-consuming (weeks, in unique cases even months).

I would highly appreciate it if you can inform us about the outcome.

πριν από 2 έτη

Hello Pablo.

Thank you very much for sharing your experience. Since the Burningbet Casino is licensed with Antillephone, please, follow the steps below.

Send an email to complaints@gaminglicences.com, containing your personal information (full name, your country of residence, your age). Your complaint should mention the casino name, username and detailed explanation of the issue. Do not forget to attach all useful files and documents that sustain your claims.

After, you should just wait for a response. Be aware that it can be time-consuming (weeks, in unique cases even months).

I would highly appreciate it if you can inform us about the outcome.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ Jozef. το κάνω αυτό.


Δημιούργησα ένα άλλο νήμα συζήτησης όπου θα ενημερώνω κάθε βήμα για το παράπονό μου. Ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει άλλους χρήστες στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello Pablo.

Thank you very much for sharing your experience. Since the Burningbet Casino is licensed with Antillephone, please, follow the steps below.

Send an email to complaints@gaminglicences.com, containing your personal information (full name, your country of residence, your age). Your complaint should mention the casino name, username and detailed explanation of the issue. Do not forget to attach all useful files and documents that sustain your claims.

After, you should just wait for a response. Be aware that it can be time-consuming (weeks, in unique cases even months).

I would highly appreciate it if you can inform us about the outcome.

πριν από 2 έτη

Είχα ήδη όλα τα παράπονά μου σχετικά με τον περιορισμό των στοιχημάτων μου έτοιμο να στείλω στο email complaints@gaminglicences.com.


Όλα τα επιχειρήματα, τα στιγμιότυπα οθόνης και τα έγγραφα προετοιμάστηκαν για να υποβάλω και να ξεκινήσω την αξίωση. Αλλά ακριβώς εκείνη τη στιγμή το καζίνο απαγόρευσε τον λογαριασμό μου και βρήκε έναν άλλο τρόπο για να με εμποδίσει να πάρω αυτό που αξίζω.


Αυτή τη φορά με κατηγορούν ότι παραβίασα τον κανόνα 3,29 των αθλητικών κανόνων της Burningbet.


Τώρα, εκτός από το ότι θα παραπονεθώ για τον περιορισμό των στοιχημάτων μου, θα πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου εναντίον μιας άλλης κατηγορίας από το καζίνο.


Ζήτησα από την Burningbet Casino να μου στείλει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατηγορία που έκαναν και υποσχέθηκαν να τις στείλουν τη Δευτέρα. Για να μπορέσω να προσκομίσω την υπεράσπισή μου και να την επισυνάψω στην καταγγελία.


Θα χρειαστώ περισσότερο χρόνο για να ετοιμάσω την υπεράσπισή μου και να τη στείλω στον ρυθμιστικό φορέα, μάλλον θα στείλω την καταγγελία μόνο στο τέλος της ερχόμενης Δευτέρας (28/03).



Μπορώ να κάνω μια ερώτηση; Έχω διαβάσει πολύ άσχημα πράγματα για τον ρυθμιστικό φορέα Antillephone. Από την εμπειρία σας, πιστεύετε ότι μια καλοφτιαγμένη άμυνα μπορεί να μου δώσει πιθανότητες να πάρω τα χρήματά μου; Ή μήπως η Antillephone είναι πραγματικά ένας ρυθμιστικός φορέας που πάντα κλίνει τις αποφάσεις του υπέρ των καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα