4rabet απάτες και εξαπατά.

πριν από 6 μήνες από Natalia42
|
3275 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Έχω πρόβλημα με το 4rabet.

Δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των κερδών μου, κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω ανάληψη, τους ρωτάω αν μπορώ να κάνω ανάληψη και μου λένε ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα ή μπλοκάρισμα στον λογαριασμό μου και όταν είναι σε εξέλιξη η ανάληψη μπλοκάρουν ο λογαριασμός μου.

Η υποστήριξη απαντά μόνο όταν τους αρέσει και λένε ψέματα.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Έχω σχεδόν 23.000 ευρώ για ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 6 μήνες

Well, it sounds serious.

Could you perhaps share some of the explanations you have been given so far? I think it would be best to explain the whole history if you don't mind. For example, what lies are we talking about?

Let us know, and we will try to make some sense of that.

πριν από 6 μήνες

Λοιπόν, ακόμα δεν έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη τίποτα από τον λογαριασμό μου.

Ζητώ υποστήριξη αν όλα είναι καλά, αν μπορώ να κάνω ανάληψη, μου λένε ότι ο λογαριασμός μου είναι χωρίς μπλοκ και όταν κάνω την ανάληψη παραμένει σε εκκρεμότητα και με μπλοκάρουν.

Και μου ζητάνε να κάνω κατάθεση για να ξεκλειδώσουν.

Μπορώ να στείλω στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών όπου μου λένε ότι όλα είναι καλά και μετά μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

filefilefilefilefile

Natalia42
πριν από 6 μήνες

Thank you!

I think you should know you were "talking" to a robot, and I'm not surprised it was not helpful at all. The way I see it, you need to contact support; this is usually done through email. Do you possess any?

Support mail: support@4rabet.com Send all these print screens right there.

I think it is worth a try. What do you think?

πριν από 6 μήνες

Τους έστειλα ένα email με τα στιγμιότυπα οθόνης και εξηγώντας την κατάστασή μου.

Ελπίζω σε λύση και να μην χρειαστεί να στείλω παράπονο στους δικηγόρους μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 6 μήνες

That was a smart move.

If I may add another tip, I would wait for the free complaint you have submitted through Casino Guru to reach the final stage.

There is always time to call on a lawyer.

Especially if you fight for €120, I reckon.


πριν από 6 μήνες

Δεν είναι μόνο 120 ευρώ, υπάρχουν 22.875 ευρώ συνολικά στον λογαριασμό.

Μου κόστισε πολλή προσπάθεια, ανάλυση και μελέτη αγώνων για να μπορέσω να το πετύχω.

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 6 μήνες

I see now, it must have been quite a quest.👍

Well, in this case, you need to update the complaint:

file

But I think you mistaken the account balance with the amount you try to withdraw:

You stated, "I have requested to withdraw 120 euros" which is called a disputed amount.

Feel free to use this link: https://es.casino.guru/4rabet-casino-el-jugador-cree-que-el-reintegro-sea

Is this perhaps your first withdrawal? Are verified?

πριν από 6 μήνες

Οποιοδήποτε ποσό ζητήσω απορρίπτεται και μπλοκάρεται

Ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος, και από χθες τους έστειλα το email... Δεν μπορώ καν να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.

https://4ra-bet.win/

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 6 μήνες

So, your account was just verified yesterday?

Is that so? If the answer is yes, it possibly explains why all previously submitted withdrawals didn't go through.

You know, in some casinos, pending withdrawal requests are not available for unverified accounts.

Could this be the case - what do you think?

πριν από 5 μήνες

Όλα παραμένουν ίδια.

Πάντα μου ζητούν να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό, αλλά τους το έχω στείλει ήδη 3 φορές.

Με γελάνε.

Υπάρχουν σχεδόν 23.000 ευρώ στον λογαριασμό και σκοπεύω να τα αναφέρω οπουδήποτε, τουλάχιστον μπορώ να ανακτήσω κάτι.


Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 5 μήνες

Kindly note that the complaint is waiting for your update; please respond so you won't miss out on possible help. 🙏

https://casino.guru/4rabet-casino-player-believes-that-their-withdrawal

Thank you!

πριν από 5 μήνες

Όλα παραμένουν ίδια.

Δεν έχω καταφέρει να αποσύρω τίποτα από τότε που ξεκίνησα με αυτά.

Πάντα ζητούν ξανά έγγραφα.

Προσπαθούν να με κάνουν να σταματήσω να προσπαθώ για να κρατήσουν τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 5 μήνες

So sorry to hear that, but please, do not reply to me here.

Click or tap this link and update the complaint, in order to proceed further. 🙏

πριν από 5 μήνες

Όλα παραμένουν ίδια.

Τώρα ζητούν 240 ευρώ για να ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό.

Χαχαχα

Είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
Natalia42
πριν από 5 μήνες

I don't think this is the right way for a casino to ask for money to unblock an account. However, this information would certainly be useful in the complaint you have open with the casino so that we can try to help you. Would it be possible to update it, because if you only write to the forum, eventually your complaint will be rejected and I think it would be worth writing there as well, so that our team will try to help you. Are you up for it ? 

Natalia42
πριν από 4 μήνες

Σε έχουν εξαπατήσει, αυτός ο ιστότοπος είναι αντίγραφο της πραγματικά νόμιμης, σε κάνουν να πιστεύεις ότι γνωρίζουν τα αποτελέσματα των αγώνων και σε κάνουν να πληρώσεις χρήματα για να σταματήσεις. Να το αναφέρεις.

Αυτόματη μετάφραση:
fer82
πριν από 4 μήνες

Hi have you had any similar experiences with this casino or are you just informed ? 

fer82
πριν από 4 μήνες

Thanks for the heads up. I'll look into it and take the necessary steps.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα