πριν από 7 μήνες
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Mine Island, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Εννοείς κάτι με αυτή την απάντηση ή όχι; Έχετε κάποια εμπειρία με το παιχνίδι; Ειλικρινά δεν έχει ιδιαίτερη αξία, οπότε θα ήταν καλύτερο να δοκιμάσετε κάτι ουσιαστικό.
Do you mean something by this answer or not ? Do you have any experience with the game ? Honestly it doesn't have much of a telling value, so it would be best if you tried something meaningful.
Πρέπει να είχα αυτή την ανάληψη για μια εβδομάδα, μου λένε ότι διαρκεί μεταξύ δύο και τριών ημερών, μετά έχουν περάσει 3 έως 5 ημέρες ακόμα τίποτα δεν έχω κάνει καμία κατάθεση για να παίξω όλα είναι καλά αν το έτος που τα πήρες τώρα για να με πληρώσεις το παίρνουν για πολύ καιρό
I must have had this withdrawal for a week they tell me that it takes between two and three days then it's been 3 to 5 days still nothing I've made any deposits to play everything is fine if the year you took them now to pay me they're taking it for a long time
devo avere questo prelievo da una settimana mi dicono che ci vogliono tra e due e tre giorni poi sono passati da3 a 5 giorni ancora nulla ho fatto dei versamenti per giocare tutto apposto se l'anno presi ora per pagarmi la stanno portando per le lunghe
Είμαι τόσο θυμωμένος που σου έγραψα κατάθεση έκανα ανάληψη από την Παρασκευή και ακόμα τίποτα θα σου στείλω τη φωτογραφία
I'm so angry that I wrote to you deposit I made a withdrawal from Friday and still nothing I'll send you the photo
Sto talmente infuriato che ti ho scritto deposito ho fatto un prelievo da venerdì e ancora nulla ti mando la foto
Ειλικρινά, δεν είμαστε η εταιρεία στην οποία στείλατε τα χρήματα. Καταλάβετε ότι δεν είμαστε καν καζίνο.
Μπορείτε να μας πείτε σε ποιο καζίνο παίζετε; Αυτό θα ήταν μια καλή αρχή και ίσως είμαστε σε θέση να προτείνουμε βοήθεια. Λοιπόν, προς το παρόν, ας εστιάσουμε στο σημαντικό μέρος:
Δεν είμαστε καζίνο.
Πρέπει να ξέρουμε σε ποιον στείλατε την κατάθεση.
Frankly, we are not the company you sent the money to. Please understand that we are not even a casino.
Can you tell us which casino you play at? That would be a great start, and we may be able to suggest help. So, for now, let's focus on the important part:
We are not a casino.
We need to know to whom you sent the deposit.
Γεια σας έπαιξα στον ιστότοπο jekpotfrenzy Έκανα κάποιες καταθέσεις τώρα για πρώτη φορά έκανα ανάληψη κερδών 500 ευρώ το αίτημα έγινε στις 26 Απριλίου θα σας στείλω το στιγμιότυπο οθόνης Έκανα τόσα παράπονα που είχα εξαντληθεί, δεν ήξερα τι να κάνω, σκέφτηκα να το καταγγείλω στην αστυνομία
Hi I played on the jekpotfrenzy site I made some deposits now for the first time I made a withdrawal of a winnings of 500 euros the request was made on April 26th I will send you the screenshot I made so many complaints that I was exhausted, I didn't know what to do, I thought about reporting it to the police
Ciao ho giocato al sito jekpotfrenzy ho fatto dei versamenti ora per la prima volta ho fatto un prelievo di una vincita di 500 euro la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso ti mando lo screenshot Ho fatto talmente di quei reclami che mi anno portato allo sfinimento non so cosa fare avevo pensato di fare la denuncia dai carabinieri
Γειά σου. Συγγνώμη για την κατάσταση στην οποία βρεθήκατε, αλλά όπως είπα ήδη, παρακαλώ μείνετε στο σωστό νήμα του καζίνο , δεν χρειάζεται να το διαδώσετε σε όλο το φόρουμ. Ευχαριστώ.
Hello. Sorry for the situation you have found yourself in, but as I already said, please stick to the right thread of the casino, there is no need to spread it all across the forum. Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.