πριν από 2 έτη
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Fu 88, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Αυτό το παιχνίδι ήταν παλιότερα καλό, μου άρεσε πολύ. Το έπαιζα στο Caliente Casino, αλλά μια μέρα, όταν επρόκειτο να κερδίσω ένα έπαθλο, με έδιωξε και δεν με άφηνε πλέον να συνδεθώ. Έκανα τα πάντα: Καθάρισα την προσωρινή μνήμη, άλλαξα το πρόγραμμα περιήγησής μου, άλλαξα το κινητό μου τηλέφωνο, άλλαξα την τηλεφωνική μου γραμμή και το WiFi με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας πολλές φορές, αλλά τίποτα. Δεν μπορούσα να γυρίσω πίσω. Μπαίνω μέσα και οι καυτοί άνθρωποι του καζίνο δεν κατάφεραν ποτέ να λύσουν το πρόβλημά μου για να μου δώσουν τα χρήματά μου, επειδή περνάει πάνω από ένας χρόνος, νομίζω ότι σχεδόν συμπληρώνονται δύο χρόνια περίπου, μπαίνω στο παιχνίδι ως συνήθως για να δω αν μου το επιτρέπει και σαν να μην έχει συμβεί τίποτα μπαίνω, προφανώς το έπαθλο δεν ήταν πια εκεί, οπότε αρχίζω να παίζω ξανά, μετά από μερικές περιστροφές πριν από 2 χρόνια παίρνω ξανά ένα έπαθλο, η ίδια ιστορία, το παιχνίδι με διώχνει έξω και δεν με αφήνει να μπω ξανά🤬🤬 πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών, γιατί την επόμενη μέρα πηγαίνω στο παιχνίδι και το bingo μου επιτρέπει να μπω αλλά τα κέρδη μου έχουν εξαφανιστεί ξανά, αναρωτιέμαι τι στο καλό συμβαίνει εδώ, είμαι ο μόνος που έχει αντιμετωπίσει προβλήματα με αυτό το παιχνίδι κλεφτών 🤬🤬
This game used to be good, I liked it a lot. I used to play it at Caliente Casino, but one day, when I was about to win a prize, it kicked me out and wouldn't let me log in anymore. I did everything: I cleared the cache, changed my browser, changed my cell phone, changed my phone line, and WiFi with cellular data many times, but nothing. I couldn't go back. I go in and the hot casino people were never able to solve my problem so they could give me my money, because more than a year goes by, I think that almost to conclude two years or so I enter the game as usual to see if it allowed me and as if nothing happened I am in, obviously that prize was no longer there, so I start playing again, after 2 years ago a couple of spins I get a prize again, same story, the game kicks me out and does not let me in again🤬🤬 again with customer service, because the next day I go to the game and bingo allows me to enter but my winnings are gone again, I wonder what the hell is going on here, am I the only one who has had problems with this thief game 🤬🤬
Este juego solianser bueno me agradaba mucho lonjugaba en caliente casinon pero un día con un premio a punto de cobrar me boto para afuera y no me.dejo.ingresar nunca más hice de todo borre cache cambie browser cambie de celular cambie muchas veces de teléfono de línea de WiFi con datos celulares y nada no fue posible volver. Adentrar y los del casino caliente nunca pudieron resolverme para poder darme mi dinero pues pasa más de un año yo pienso que casi para concluir dos años más o menos entro al juego como lomhavia de costumbre aver si ya me.permitia y como si nada pasara estoy dentro obvio ese premio ya no estaba ay pues comienso a jugar de nuevo m después de 2 años ago una par de tiradas me vuelve a caer un premio misma historia me bota el juego a fuera y ya no me.vuelve a dejar entrar de nuevo🤬🤬 de nuevo con servicio añ cliente pues al siguiente día boy al juego y bingo me permite entrar pero mus ganancias se an ido de nuevo yo me pregunto que diablos sucede aquí soy el único que a tenido problemas con este juego ladrón 🤬🤬
Λυπάμαι, αλλά πιστεύω ότι δεν φταίει το παιχνίδι. Πρέπει πραγματικά να το λύσεις με το ίδιο το καζίνο.
Sorry, but I believe that it is not the game's fault, though. You really need to solve it with the casino itself.
Λοιπόν, το καζίνο είναι αυτό που πρέπει να το λύσει αυτό για μένα, αλλά το παιχνίδι ή ο πάροχος του παιχνιδιού απέτυχε, οπότε τι σχέση έχει το καζίνο με αυτό; Δεν έφτιαξαν αυτοί το παιχνίδι και μόλις έλαβα ένα email ότι το καζίνο ήδη μιλάει με τον πάροχο για να ελέγξει τα παιχνίδια και να δει τι μπορούν να λύσουν για μένα.
Well, the casino is the one that has to resolve that for me, but the play or the game provider failed, so what does the casino have to do with it? They didn't make the game, and I just received an email that the casino is already talking to the provider to check the plays and see what they can resolve for me.
Bueno el casino es el que tiene que resolverme eso pero la jugada o el pro edor de jugos fallo entonces que tiene que ver el casino ellos no hicieron el juego y acabó de recibir un correo de que el casino ya esta hablando con el proveedor para checar las jugadas aver que me resuelven
Αυτό ακριβώς είναι. Το καζίνο πρέπει να το λύσει με τον πάροχο παιχνιδιών ή ακόμα και η αρχή αδειοδότησης θα πρέπει να εμπλακεί σε αυτό.
Ανυπομονώ να μάθω περισσότερα για αυτό, σίγουρα, οπότε ενημερώστε μας πώς πάει.
That's exactly it. The casino has to solve it with the game provider, or even the licensing authority should be involved in this.
I am eager to learn more about this, for sure, so please let us know how it goes.
Λοιπόν, συνεργαζόμουν ήδη με τον προμηθευτή, αλλά αυτοί συνεργάζονται εδώ και πολλές μέρες και μου είπαν ότι θα με ειδοποιούσαν όταν θα είχαν επιλύσει την υπόθεσή μου.
Well, I was already working with the supplier, but they have been working for many days now and they told me that they would notify me when they had resolved my case.
Pues ya estaba trabajando con el proveedor pero llevan muchos días ya y me dijeron que ellos me abisaroan cuando ya resolvieran mi caso
Ναι, όποτε περιλαμβάνεται ο πάροχος παιχνιδιών, μπορεί μερικές φορές να χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος.
Yeah, whenever the game provider is included, it can take a bit longer sometimes.
Με τα νέα, μου ζήτησαν αυτές τις πληροφορίες, παρόλο που το έργο είναι από τον Ace πριν από σχεδόν 2 χρόνια.
With the news they asked me for this information even though the play is from Ace almost 2 years ago
Con la novedad me pidieron estos datos siendo que la jugada es de Ace 2 años casi
Σου δίνω τον διάολο, αυτή η σύλληψη είναι ελαφριά, υπάρχει μία όπου υπάρχουν πάρα πολλές ισχυρές άμεσες και έμμεσες κατάρες όπως ένα παιχνίδι των 25 πέσος που δεν θα ζητήσω να με πληρώσουν επειδή θα διαρκέσουν άλλον έναν γαμημένο χρόνο, σου είπα στείλε μου τα λεφτά μου πάρε αυτά τα 25 πέσος δώσ' τα μου και βάλ' τα στον κώλο σου αλλά πλήρωσέ με ήδη μαλάκα χαχαχαχαχα είσαι πραγματικά ηλίθιος.
I've been giving you hell, this capture is light, there are one where there are too many strong direct and indirect curses like a 25 peso play that I will not request that they pay me because they are going to last another fucking year, I told you send me my money take those 25 pesos give them to me and stick them up your ass but already pay me asshole hahahahahaha you are really stupid
Les e estado dando infierno esta captura son ligth están una donde ay demasiadas maldiciones directas e indirectas fuertes como una jugada de 25 pesos que no me pondré a solicitar que me la abonen x que van a durar otro puto año les dije mándame mi dinero tomen esos 25 pesos agalos rollo y metaselos x el culo perp ya pageme culero jajajajajjaja se pasan de pendejos neta
Γεια σας, δεν είμαι σίγουρος αν η μετάφραση είναι τόσο κακή, αλλά ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι συνομιλία καζίνο. Επομένως, υποθέτω ότι τέτοια έντονα σχόλια δεν θα φτάσουν ποτέ στο καζίνο.
Σε κάθε περίπτωση, καταλαβαίνω ότι έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος, αλλά όχι θετική, με βάση την ανάρτησή σας.
Δεν μπόρεσα να διαβάσω το στιγμιότυπο οθόνης—υπάρχει πολύ κείμενο σε πολύ χαμηλή κλίμακα, οπότε αν δεν σας πειράζει, θα χαρούμε να διαβάσουμε την εκδοχή σας εδώ.
Καταλαβαίνω ότι αυτή η κατάσταση είναι απογοητευτική, γι' αυτό στοχεύω να αναλύσω όλες τις λεπτομέρειες σωστά.
Ευχαριστώ και υπομονή!
Hello, I'm not sure whether the translation is so bad, but I hope you understand this is not casino chat; hence, such intense comments won't ever reach the casino, I suppose.
In any case, I understand there has been some kind of progress yet not a positive one based on your post.
I could not read the screenshot—too much text in too low a scale, so if you don't mind, we would be happy to read your version here.
I understand that this situation is frustrating, so I aim to getting all the details right.
Thanks and hold on!
Επιτρέψτε μου επίσης να προσθέσω μια πρόταση για εσάς εδώ, παρακαλώ: Σίγουρα θα είναι καλύτερο να συνεχίσετε αυτήν τη συζήτηση στο νήμα για το Caliente Casino , όπου μας ενημερώσατε για την εμπειρία σας και έχω ήδη δημοσιεύσει την απάντησή μου στο μήνυμά σας στο παρελθόν. Όλη η κατάσταση έχει περισσότερο να κάνει με το καζίνο παρά με το παιχνίδι, στην πραγματικότητα.
Τι λες;
Λοιπόν, απαντήστε στην τελευταία μου ανάρτηση εκεί και ίσως ακόμη και ο εκπρόσωπος του καζίνο ειδοποιηθεί για το μήνυμά σας.
Σας ευχαριστώ.
Let me also add a suggestion for you here, please: It will surely be better to continue this conversation in the Caliente Casino thread, where you informed us about your experience and I have already posted my reply to your message before. The whole situation has more to do with the casino than with the game, actually.
What do you say?
So, please reply to my last post there, and perhaps even the casino representative will get notified about your message.
Thank you.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.