Εδώ είναι μερικά από όσα ειπώθηκαν:
σύστημα "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Ο Francisco Delaguagua έχει καταλήξει σχεδόν τυφλός λόγω καταρράκτη που σχετίζεται με άλλους
σοβαρά άλυτα προβλήματα όρασης.
Αυτό είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιούσε συχνά και το οποίο ισχυριζόταν ως δικό του.
Η δυναμική είναι τόσο εύκολη που δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε πώς λειτουργούν.
Η δημοσίευσή του είναι ένας φόρος τιμής σε αυτόν τον ακούραστο μαχητή ενάντια στον τροχό που είχε,
Όπως όλοι, κακές και καλές μέρες, αλλά επέζησε.
Ζέχνας/2014.
}
μέθοδος "κύρια"
αρχίζουν
κατά την έναρξη μιας νέας συνεδρίας
αρχίζουν
// Κλήση στο στοίχημα έναρξης και εξέλιξης.
καλέστε "έναρξη"?
τέλος
// Υπορουτίνες κλήσεων
καλέστε "στοιχήματα"?
καλέστε "έλεγχος"?
τέλος
μέθοδος "αρχή"
αρχίζουν
λίστα αντιγραφής [γωνία (2:6), γωνία (14:18), γωνία (26:30), γωνία (2:6), γωνία (14:18), γωνία (26:30), γωνία (2:6 ), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30) ,
κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ (14:18), γωνία (26:30),
κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ (14:18), γωνία (26:30),
κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ(14:18), κόρνερ(26:30), κόρνερ(2:6), κόρνερ (14:18),γωνία(26:30)] για ρεκόρ "συρόμενη" διάταξη.
λίστα αντιγραφής [γωνία (1:5), γωνία (13:17), γωνία (25:29), γωνία (1:5), γωνία (13:17), γωνία (25:29), γωνία (1:5 ), γωνία (13:17), γωνία (25:29),
κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ (13:17), γωνία(25:29),
κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ (13:17), γωνία(25:29),
κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ(13:17), κόρνερ(25:29), κόρνερ(1:5), κόρνερ (13:17),γωνία(25:29)] για διάταξη εγγραφής "sliding2";
λίστα αντιγραφής [γωνία(8:12), γωνία(20:24), γωνία(32:36), γωνία(8:12), γωνία(20:24), γωνία(32:36), γωνία(8:12 ), γωνία (20:24), γωνία (32:36),
κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ (20:24), γωνία(32:36),
κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ (20:24), γωνία(32:36),
κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ(20:24), κόρνερ(32:36), κόρνερ(8:12), κόρνερ (20:24),corner(32:36)] για διάταξη εγγραφής "sliding3".
λίστα αντιγραφής [γωνία (7:11), γωνία (19:23), γωνία (31:35), γωνία (7:11), γωνία (19:23), γωνία (31:35), γωνία (7:11 ), γωνία (19:23), γωνία (31:35),
κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ (19:23), γωνία(31:35),
κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ (19:23), γωνία(31:35),
κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ(19:23), κόρνερ(31:35), κόρνερ(7:11), κόρνερ (19:23),γωνία(31:35)] για διάταξη εγγραφής "sliding4".
λίστα συνόλου [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] καταγραφή δεδομένων "ακολουθίας". // Τυπική εξέλιξη για παιχνίδι δεκάδων ή στηλών.
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης ρεκόρ "συρόμενη"?
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding2".
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding3".
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding4".
βάλε το 3 στη στήλη β
τέλος
μέθοδος "έλεγχος"
αρχίζουν
//Επιταγή κέρδους
αν καθαρό > 0
αρχίζουν
Βάλτε 1 στο ευρετήριο δεδομένων εγγραφής "διαδοχή".
τέλος
αν καθαρό < 0
//έλεγχος απώλειας
αρχίζουν
προσθέστε 1 στο ευρετήριο δεδομένων εγγραφής "διαδοχή".
τέλος
εάν εγγραφή "διαδοχή" ευρετήριο δεδομένων > εγγραφή "διαδοχή" μέτρηση δεδομένων
αρχίζουν
Βάλτε 1 στον δείκτη δεδομένων "διαδοχής" εγγραφής.
τέλος
τέλος
μέθοδος "στοιχήματα"
αρχίζουν
Τοποθετήστε 100% δεδομένα "διαδοχής" εγγραφής σε διάταξη "συρόμενης" εγγραφής.
Βάλτε 100% δεδομένα "διαδοχής" εγγραφής σε διάταξη εγγραφής "sliding2".
Βάλτε 100% δεδομένα "διαδοχής" εγγραφής στη διάταξη εγγραφής "corridizas3".
Βάλτε 100% δεδομένα "διαδοχής" εγγραφής στη διάταξη εγγραφής "corridizas4".
βάλε το 3 στη στήλη β
if record "sliding" layout index >= εγγραφή "sliding" layout count
αρχίζουν
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης ρεκόρ "συρόμενη"?
τέλος
αλλού
αρχίζουν
Προσθέστε 1 στο ευρετήριο διάταξης "συρόμενης" εγγραφής.
τέλος
// 2
if record "sliding2" layout index >= εγγραφή μέτρησης διάταξης "sliding2".
αρχίζουν
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding2".
τέλος
αλλού
αρχίζουν
Προσθέστε 1 στο ευρετήριο διάταξης εγγραφής "sliding2".
τέλος
//3
if record "sliding" layout index >= εγγραφή "sliding3" layout count
αρχίζουν
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding3".
τέλος
αλλού
αρχίζουν
Προσθέστε 1 στο ευρετήριο διάταξης εγγραφής "sliding3".
τέλος
// 4
if record "sliding4" layout index >= εγγραφή μέτρησης διάταξης "sliding4".
αρχίζουν
Βάλτε 1 στον δείκτη διάταξης εγγραφής "sliding4".
τέλος
αλλού
αρχίζουν
Προσθέστε 1 στο ευρετήριο διάταξης εγγραφής "sliding4".
τέλος
εάν το bankroll > 0
αρχίζουν
απεικόνιση
«Μόλις κέρδισες τουλάχιστον 2 μάρκες.
Ήταν το ελάχιστο που προβλεπόταν για το σύστημα.
Η συνεδρίαση θα είναι κλειστή. Ξεκινήστε πάλι."
τέλος
αν bankroll < -30
αρχίζουν
απεικόνιση
«Απλά έχασες αρκετά.
Ήταν το μέγιστο που είχε προγραμματιστεί για το σύστημα.
Η συνεδρίαση θα είναι κλειστή. Ξεκινήστε πάλι."
διακοπή συνεδρίας
τέλος
Τέλος
Here is some of what was said:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua has ended up almost blind due to cataracts associated with others
serious unsolvable vision problems.
This is a system that he used frequently and that he claimed as his own.
The dynamics are so easy that there is no need to explain how they work.
Its publication is a tribute to this tireless fighter against the wheel he had,
Like everyone, bad and good days, but he survived.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting a new session
begin
// Call to the start and progression bet.
call "begin";
end
// Call subroutines
call "bets";
call "check";
end
method "begin"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6 ), corner(14:18), corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30)] for record "sliding" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5 ),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29)] for record "sliding2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12 ),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36)] for record "sliding3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11 ),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35)] for record "sliding4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sequence" data; // Typical progression for dozens or columns game.
put 1 in record "sliding" layout index;
put 1 in record "sliding2" layout index;
put 1 in record "sliding3" layout index;
put 1 in record "sliding4" layout index;
put 3 in column b
end
method "check"
begin
//Gain check
if net > 0
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
if net < 0
//loss check
begin
add 1 in record "succession" data index;
end
if record "succession" data index > record "succession" data count
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
end
method "bets"
begin
put 100% record "succession" data in record "sliding" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "sliding2" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas4" layout;
put 3 in column b
if record "sliding" layout index >= record "sliding" layout count
begin
put 1 in record "sliding" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding" layout index;
end
// 2
if record "sliding2" layout index >= record "sliding2" layout count
begin
put 1 in record "sliding2" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding2" layout index;
end
//3
if record "sliding" layout index >= record "sliding3" layout count
begin
put 1 in record "sliding3" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding3" layout index;
end
// 4
if record "sliding4" layout index >= record "sliding4" layout count
begin
put 1 in record "sliding4" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
"You just won at least 2 chips.
It was the minimum provided for the system.
The session will be closed. Start again."
end
if bankroll < -30
begin
display
"You just lost enough.
It was the maximum planned for the system.
The session will be closed. Start again."
stop session
end
End
Aquí algo de lo dicho:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua ha terminado casi ciego por unas cataratas asociadas a otros
graves problemas sin solución en la vista.
Este es un sistéma que el usaba con frecuencia y que se atribuía como propio.
La dinámica es tan fácil que no hay que exponer su funcionamiento.
Su publicación es un tributo a éste luchador incansable contra la rueda que tuvo,
como todos, dias malos y buenos, pero que sobrevivió.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting una new session
begin
// Llamada a la apuesta de inicio y progresion.
call "comenzar";
end
// LLamada subrutinas
call "apuestas";
call "chequeo";
end
method "comenzar"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30)] para record "corredizas" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29)] para record "corredizas2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36)] para record "corredizas3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35)] para record "corredizas4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sucesion" data; // Progresión típica para juego a docenas o columnas.
put 1 en record "corredizas" layout index;
put 1 en record "corredizas2" layout index;
put 1 en record "corredizas3" layout index;
put 1 en record "corredizas4" layout index;
put 3 en column b
end
method "chequeo"
begin
//Chequeo ganancia
if net > 0
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
if net < 0
//Chequeo pérdida
begin
add 1 en record "sucesion" data index;
end
if record "sucesion" data index > record "sucesion" data count
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
end
method "apuestas"
begin
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas2" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas4" layout;
put 3 en column b
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas" layout count
begin
put 1 en record "corredizas" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas" layout index;
end
// 2
if record "corredizas2" layout index >= record "corredizas2" layout count
begin
put 1 en record "corredizas2" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas2" layout index;
end
//3
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas3" layout count
begin
put 1 en record "corredizas3" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas3" layout index;
end
// 4
if record "corredizas4" layout index >= record "corredizas4" layout count
begin
put 1 en record "corredizas4" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
" Acaba de ganar mínimo 2 fichas.
Era lo mínimo previsto para el sistema.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
end
if bankroll < -30
begin
display
" Acaba de perder lo suficiente.
Era lo máximo previsto para el sistéma.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
stop session
end
End
Αυτόματη μετάφραση: