Αρχική σελίδαΑξιολόγηση CasinoMax
Αξιολόγηση CasinoMax
Δεν δέχεται παίκτες από την Ελλάδα
Μπόνους χωρίς κατάθεση:
Δεν διατίθεται
Μπόνους κατάθεσης:
Δεν διατίθεται
Εύρεση στο Google
Δεν επιτρέπεται η χρήση VPN
Μέθοδοι πληρωμής
Εμφάνιση όλων (13)
  • VISA
  • Mastercard
  • Bitcoin
  • Diners Club
  • American Express
  • Dogecoin
  • Discover
  • Interac e-Transfer
Όρια ανάληψης
 το μήνα
16.000 $
 ανά εβδομάδα
4.000 $
Entertainment Software Group N.V.
2017
> 5.000.000 €
  • Curaçao (Gaming Curaçao)
ΕπισκόπησηΜπόνουςΑξιολογήσεις χρηστών128Επεξήγηση του Δείκτη ΑσφάλειαςΣυζήτηση1Μέθοδοι πληρωμής13
Καζίνο διαθέσιμα για εσάς
Pledoo Casino Logo
1.Pledoo Casino
Επιλογή Guru
Casinoin Logo
2.Casinoin
Πολύ καλή επιλογή παιχνιδιών
5Gringos Casino Logo
3.5Gringos Casino
Πολύ καλή υποστήριξη πελατών
Casinia Casino Logo
4.Casinia Casino
Live chat διαθέσιμο 24/7
Εμφάνιση περισσότερων

Αξιολόγηση CasinoMax

Εξετάσαμε αναλυτικά το CasinoMax και του δώσαμε πολύ υψηλό Δείκτη ασφάλειας, που είναι η ανώτερη βαθμολογία που δίνουμε στα καζίνο. Στην αξιολόγησή μας, λάβαμε υπόψη μας τα παράπονα των παικτών του καζίνο, τα εκτιμώμενα έσοδα, την άδεια, τη γνησιότητα των παιχνιδιών, την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, το πόσο δίκαιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις, τα όρια ανάληψης και κέρδους, καθώς και άλλους παράγοντες. Καθώς το CasinoMax σχετίζεται και με άλλα online καζίνο, τα οποία παρατίθενται παρακάτω, η αξιολόγησή του επηρεάζεται από αυτά. Διαβάστε την πλήρη αξιολόγησή μας παρακάτω, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το καζίνο.

Σύμφωνα με τις έρευνες και τους υπολογισμούς μας, το CasinoMax είναι ένα μεγάλο online καζίνο με υψηλά συνολικά έσοδα και μεγάλο αριθμό παικτών. Τα έσοδα ενός καζίνο είναι ένας σημαντικός παράγοντας, καθώς τα μεγαλύτερα καζίνο δεν έχουν συνήθως πρόβλημα να πληρώνουν τα μεγάλα κέρδη, ενώ τα μικρότερα καζίνο ενδεχομένως να μην μπορούν να σας πληρώσουν αν καταφέρετε να κερδίσετε ένα μεγάλο ποσό.

Δεν βρήκαμε παράπονα για αυτό το καζίνο, αλλά βρήκαμε ένα παράπονο για ένα συσχετιζόμενο καζίνο στη βάση δεδομένων μας. Εξαιτίας αυτού του παραπόνου, δώσαμε σε αυτό το καζίνο 720 αρνητικούς πόντους. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παράπονο και τους αρνητικούς πόντους στο τμήμα «Επεξήγηση του Δείκτη ασφάλειας» αυτής της αξιολόγησης.

Με βάση όλες τις πληροφορίες που αναφέραμε σε αυτήν την αξιολόγηση και τον πολύ υψηλό Δείκτη ασφάλειας αυτού του καζίνο, μπορούμε συμπερασματικά να πούμε ότι το CasinoMax είναι ένα εξαιρετικό καζίνο για παιχνίδι. Αν ψάχνετε για ένα ιδανικό online καζίνο, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο.

Μπόνους

Μπόνους χωρίς κατάθεση:
Δεν διατίθεται
Μπόνους κατάθεσης:
Δεν διατίθεται

Μέθοδοι πληρωμής

Μέθοδοι πληρωμής
Εμφάνιση όλων (13)
  • VISA
  • Mastercard
  • Bitcoin
  • Diners Club
  • American Express
  • Dogecoin
  • Discover
  • Interac e-Transfer
Όρια ανάληψης
 το μήνα
16.000 $
 ανά εβδομάδα
4.000 $

Παιχνίδια
Εμφάνιση όλων

Κουλοχέρηδες
Ρουλέτα
Μπλάκτζακ
Όχι στοιχήματα
Βίντεο πόκερ
Όχι Μπίνγκο
Μπακαρά
Παιχνίδια Τζακπότ
Όχι παιχνίδια ζωντανής μετάδοσης
Όχι πόκερ
Όχι ζάρια
Κίνο
Όχι ξυστό
Όχι αθλητικά στοιχήματα
Όχι παιχνίδια Crash

Επιλογές γλώσσας

Ιστότοπος στα Αγγλικά
Υποστήριξη πελατών στα Αγγλικά
Live Chat στα Αγγλικά

Πάροχοι παιχνιδιών

  • Realtime Gaming
  • Visionary iGaming (ViG)
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΟΘΟΝΗΣ ΚΑΖΙΝΟ
casinomax_game_gallery_desktop
casinomax_homepage_desktop
casinomax_game_gallery_mobile
casinomax_homepage_mobile
casinomax_promotions_mobile

Πλεονεκτήματα

  • Καλή φήμη μέχρι τώρα, online από το 2017
  • Καλή γκάμα παιχνιδιών
  • Δέχεται Bitcoin
  • Διατίθεται τηλεφωνική υποστήριξη πελατών
  • Όριο ανάληψης πάνω από τον μέσο όρο
  • Η εξυπηρέτηση μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα

Μειονεκτήματα

  • Εκτός αν δηλώνεται διαφορετικά, η μέγιστη νίκη από οποιοδήποτε γύρισμα είναι πολλαπλάσιο των 50.000 φορές το στοίχημά σας ανά γραμμή

Ενδιαφέροντα στοιχεία

  • Οι παίκτες πρέπει να είναι 21 ετών και άνω
  • Καζίνο μεσαίου μεγέθους, δημοφιλές στις Ηνωμένες Πολιτείες
Συντάκτης και Εγγυητής: Burak Onder Τελευταία ενημέρωση: 10/07/2023 Υπάρχει κάτι λάθος ή λείπει κάτι; Ενημερώστε με
Μπόνους καζίνο

Μπόνους στο CasinoMax

Δείτε όλα τα μπόνους που προσφέρονται από το {1}, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών μπόνους χωρίς κατάθεση και των μπόνους καλωσορίσματος πρώτης κατάθεσης.

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

Αξιολογήσεις χρηστών (128)

Αξιολογήσεις χρηστών για το CasinoMax

Εδώ μπορείτε να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας σχετικά με το CasinoMax. Διαβάστε τι έχουν γράψει οι άλλοι παίκτες ή γράψτε τη δική σας αξιολόγηση και περιγράψτε τις θετικές και αρνητικές ιδιότητές του με βάση την προσωπική σας εμπειρία.

Γνώμη χρηστών:
Καλή

Βαθμολογήθηκε από 128 χρήστες

Πολύ θετικήΘετικήΟυδέτερηΑρνητικήΠολύ αρνητική

Έχετε εμπειρίες με αυτό το καζίνο;

Γράψτε μια αξιολόγηση

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

• πριν από 1 μήνα
The management at this casino franchise did something to me that was absolutely despicable. I haven't played here for quite a long time only because of something that this casino (or their processor) did and then turned around and blamed me for it. The type of player that I am I periodically shut down accounts for cool down times. Well, there was one time in which, during one of those cool down periods where I had shut the casino account down that the casino's processor tried to charge my bank a duplicate charge that they had already charged several months prior. Well when I contacted customer service about it I was instructed that there was nothing that they could do about it. And the customer service rep said after he inquired with their cashier and that the instructions were for me to dispute the charge because it was a mistake made by their processor that had affected many hundreds of customers across the real-time gaming footprint. So I did just that as instructed. Well when I went to reopen my account I was told by their manager that I could not reopen my account because I had a charge back ...notwithstanding I had made thousands of dollars of deposits for years across all of their brands without issue and the amount that had the issue due to their processor mistake was roughly only about $35 to $75. When I explained to him that this was a mistake of their processor (THAT THEY WERE AWARE OF) and their customer service agent instructed me to do as I did and that I was only following the casino customer service instructions he simply said the decision was made and disconnected the call. And then did close all of my casino accounts across all of their sister brands. Absolutely despicable behavior and to this day I still cannot log in!
  • Management did something despicable to me!
CasinoMax
Hi John, I'm not sure of your agenda here or why you're writing this after an incident that occured FIVE YEARS AGO.

A full explanation and information was given to you in December 2019 and due to your breach of the casino terms and condition your accounts were closed with CasinoMax and throughout the group of casinos as a result.

After the time that has passed by, I feel it would be incorrect to go over this again, to avoid any contradition. CasinoGuru also closed down your complaint as there is no case to be had.
• πριν από 3 μήνες
The slots were awful, sometimes they hanging, also could not get a single hit on thousands of dollars plaid through. Such a joke that any reputable site would recommend them as legit. Also they have terrible CS.
  • Tight slots
  • Unfair
  • Terrible customer service
  • Awful
CasinoMax
Hi Timmy231, I'm sorry that we've not lived up to your expectations on this occasion. I will pass on your comments and look for any training that can be implemented following your comments about terrible customer service, this is not our usual kind of review.
• πριν από 4 μήνες
Decent bonuses and chat, deposited a few times, but no luck at all. Can't comment on withdrawal, since my luck here apparently is terrible. 212.00 and not one time hitting free spins bonus.
CasinoMax
Hi cdfrance1, thanks for your comments. I've looked at your account and see that you've deposited $170, played 1,060 spins on verious slots and made a total of $1,707.68 in bets. There is also a total of $553.20 in deposit coupons and free spins claimed. So it does look like you've had some wins, maybe not the big one that we've all dreamed about, but they're happening for you and we're sure your time will come for the dream hit!
• πριν από 5 μήνες
I have been waiting for over two weeks for any cash out. Now I'm being completely ignored.
  • Won't talk to me at all
CasinoMax
Hi coachnaig33, more than happy to look into this for you. However your email is not showing up in our casino database? Please feel free to contact our 24/7 live chat and one of our agents will be available to help get to the bottom of your issue. Without a username or valid email, there is little that I can do to help.
• πριν από 5 μήνες
Verification was thorough but in the end staff was very helpful & available to walk me through the entire process from winning to verification, then cashout. CasinoMax & sister sites (spinfinity, slotsninja, cryptoreels & Roaring 21) are hands down your safest place to put your money & they have earned the extremely high saftey rating they boast on just about every casino forum that does reviews. 9/10 they are the real deal
  • Helpful staff
  • User friendly platform
  • Great welcome bonuses
  • Reasonably quick crypto payouts
  • Kyc took longer than expected
  • Be sure to fully verify account before depositing
CasinoMax
Thanks nikkod1244, that's exactly the right kind of experience we're going for, especially for new players joining our brands. KYC is a faff, we know this too, however it's part of the process and we thank you for your patience with that part. Good luck and enjoy our brands.

P.S. Cryptoreels is not one of ours.
• πριν από 1 έτος
Dep 50.00 last night but they took 63.81 and overdrew my account and I got 10.00 fee for this.I am not happy at all and game play was very poor.never again.Thier slot ninja did the same on my last dep thier well.But this one made my bank charge a free not cool at all
  • Nothing I know of
  • Everything
CasinoMax
Hi cobra562, this seems very unusual. Please can you get in touch with our customer service team who can look into this for you? They will request some extra information to help us get to the bottom of this but we will do and we will make this right. I don't currently see any notes relating to this issue on your accounts so it would be great if you can get in touch. What we would also say is that our players gamble responsibly and to not play with what cannot be afforded. I do not mean for this to sound condescending, more advice from a reputable casino group. Get in touch today and we'll sort this for you.

I've had our customer service team send you an email, should you wish to sort this out please reply back. We'll just need a copy of your bank statement to compare the deposits and any discrepancies will be sorted out.
• πριν από 1 έτος
Horrible! Deposited multiple times in a 24hr period and not eligible for any kind of cashback at all. Never had this at any online casino. Their minimum deposit is higher than most and I won NOTHING, DO NOT WASTE YOUR MONEY OR TIME. SAME WITH CHERRY JACKPOT. Asked to speak to supervisor and Chris, whom I had on chat earlier in the day also, just so happened to be the senior on staff. I don’t think so. BS Casino!!!!
  • Nothing! Can’t think of one thing!
  • EVERYTHING
CasinoMax
HI Ehop1009, it would be great to get your username to look into your frustration here. I'm not sure it's totally accurate. If you wish to update your with your username or better, contact our 24 hour CS team and we'll look into that for you. I think there may be other factor involved here. Given the chance we can look into this further.
• πριν από 1 έτος
The money is being withdrawn just disgustingly long. I don't recommend this casino
CasinoMax
Hi, we're happy to look into this for you. Please confirm your username and I'll see what the holdup is. Usually we're very quick with withdrawals, unless there are some delays with verifying your account?
• πριν από 1 έτος
Ive played on numerous casinos - from wildcasino to ignition to bitstars and hands down - CasinoMax is the worst casino I have ever played on. This review is the same for any of its sister sites as well. (Cherry Jackpot, Spinfinity, etc)

Lets first start with bonus terms. Every bonus they offer is designed on take your money. Many better casinos will offer a bonus in the way of an actual bonus. Where you can cancel it, or where its a seperate balance from your deposit. Casinomax on the other hand combines your deposit with your bonus, locks it and forces you to rollover the combined amount. Also they have no leniency. I accidentally did a few spins of $12 while completeing an extremely lucky run and after trying to withdraw, they denied it because the rules state the max bet is $10. The example I gave is my fault at the end, so I cant give to much hate - but the bonus rules are ridiculous none the less

Customer service is horrible. Games lag and glitch and customer service does nothing about it. Ive hit a retrigger on a bonus game that didnt pay out 3 different time. I tried talking to CS and was told they dont see it - but cant show me.

Withdraws take forever, KYC takes forever and they do everything in their power to delay your withdraw so you will gamble and lose it.

Please do not play on this casino. They are the worst by far
CasinoMax
Hi hiimmichaelminor, I understand you've had a negative experience with a game where you think you've won and this has been escalated to RTG for checking. If it turns out there was a glitch you will of course be compensated correctly for that. However, on the game logs there is nothing that suggests a win occurred.

The complaint you opened with CasinoGuru went unanswered and was subsequently closed due to lack of information on your part. As for the comment about customer service being horrible, I assume this came from your frustration at that time?

Our KYC is very straightforward, photo ID and recent proof of address and all is complete. Withdrawals take between 2 and 5 days as we quote onsite, usually quicker and as long as your KYC docs check out.
• πριν από 1 έτος
I will give this place a 2 star rating. I always give place the benefit of a doubt. Signed up and made a deposit of 50.00 with the match bonus of course. A little over 1$ a spin. And caught ONE bonus feature. As a new customer, you would think they would want you to at least be on the positive side. I would tread carefully for those who decides to play here
• πριν από 2 έτη
Bonuses work like how I can search games by wheels
• πριν από 2 έτη
I won recently and am just a little disappointed in how long it is taking to get paid. I won on 4/9/22 and was just notified that my check will be arriving 4/23/22 via Fedex.

I did have to verify and I think that took longer than expected. All in all, it has not been a bad experience.

It is an RTG provider so the game selection is limited to RTG.

I did have the opportunity to use the live chat function a number of times and they were quick and courteous.

They have very limited withdrawal methods. I would have liked to have made a Bitcoin withdrawal but they only offer wire transfers or courier checks (U.S resident). Since my credit union does not have a SWIFT number, I had to use the check method. (I now have to wait for a two-week hold at my credit union because it is an international check and that is their policy.

So, from the date I won (4/9/22) until I actually have access to the funds on 5/4/22, is quite a while. But hey, I am just grateful that they pay out.

All in all, not a bad experience.
  • live chat, bonuses, reliable website
  • Needs more withdrawal options
CasinoMax
Hi Jaxson59, congrats on your win. I wanted to confirm that we do offer Bitcoin as a withdrawal optoin, this would have been a quicker process for you. Maybe try that on your next win with us. :)
• πριν από 2 έτη
There has been a issue everytime I’ve won. I requested a withdrawal and they are requesting I verify cards I’ve already verified. I haven’t used the cards in months due to having all new cards. And they are giving me every excuse in the world as to why I haven’t been paid. And the card I used for deposit has been verified.
  • Horrible company. Don’t play here
CasinoMax
HiMsebony4279, sorry to hear this. I'd like to look into your case as this doesn't sound like us at all. Please provide me with a username so I can help you further. I checked using your name here but that didn't show any matches. Thanks in advance.

** Found player account. I see that all has already been set for withdrawal by check for $299. That'll be sent this week.
• πριν από 2 έτη
I used a coupon NEW222 with a small deposit, the playthrough was about $4,600. I have cleared that as of yesterday and I am still playing. I have not requested a withdrawal, so I cannot comment on that, but the games are definitely fair.
  • Good bonuses
  • Winnable games
• πριν από 2 έτη
Well I really enjoyed playing on their site, and I won $600. I was SUPPOSE to have the money in my account by last night ( the latest) and sure enough it’s NOT in my account. It’s been over 10 days and over 5 business days. I will change my rating IF and WHEN I get my $$$. How does a site with sooooo many sister sites not be able to pay out???? I will also write a formal complaint. It’s messed up.... they take your money ASAP but when it comes to paying out, so far it’s been a horrible experience and left an awful taste in my mouth! Shame on you casinomax.com
  • Haven’t received my winnings
CasinoMax
Hi Tenten, I wanted to jump on quickly as CasinoMax is a brand that we represent. I've looked into this case for you and the reason for the delay is that that bank finally returned your withdrawal with the following reason...Reason: beneficiary name mismatchIt would seem that your bank account is in a different name as your casino account or there is a typo somewhere which could cause this. All details for the withdrawal are provided by the player, so this should be confirmed with the casino before they send again.The withdrawal has been added back to your account and a message has been sent to you. This amount is also sat in pending state as I type this, ready for cashing out once again but this time to a similar but not the same bank account number.

It would be great if you can update your review in light of the reason for the delay in you receiving your money.
Επεξήγηση του Δείκτη Ασφάλειας

Επεξήγηση του Δείκτη Ασφάλειας του CasinoMax

Ρίξτε μια ματιά στις επεξηγήσεις των παραγόντων που λαμβάνουμε υπόψη μας όταν υπολογίζουμε τη βαθμολογία Δείκτη Ασφάλειας του CasinoMax. Ο Δείκτης Ασφάλειας είναι η βασική μέτρηση που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την αξιοπιστία, τη δικαιοσύνη και την ποιότητα όλων των online καζίνο στη βάση δεδομένων μας.

Δείκτης ασφάλειας:Πολύ υψηλός9.0/10
Καζίνο μέτριου μεγέθους, βάσει της έρευνας και των εκτιμήσεών μας
Θεωρούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο δίκαιους
Δεν βρέθηκε σε καμία σχετική μαύρη λίστα καζίνο
Χαμηλή υψηλή αξία των παρακρατηθέντων κερδών στα παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο
Λάβαμε επίσης υπόψη μας άλλους παράγοντες, που είχαν ουδέτερη επίδραση στον Δείκτη Ασφαλείας του καζίνο
Ο Δείκτης ασφάλειας αυτού του καζίνο υπολογίστηκε με βάση την έρευνα που κάναμε και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την ομάδα μας για τις αξιολογήσεις καζίνο. Μάθετε περισσότερα για τη μεθοδολογία αξιολόγησης καζίνο

Αυτό το καζίνο σάς συμπεριφέρθηκε άδικα;

Υποβολή παράπονου

Παράπονα για το CasinoMax και σχετικά καζίνο (41)

41Όλα0Ανοιχτά1Μη επιλυμένα10Επιλυμένα30Έχουν απορριφθεί

Παράπονα άμεσα για το καζίνο CasinoMax

Το περιστατικό έκλεισε Η ετυμηγορία μας

Ο παίκτης σταμάτησε να απαντάει

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 75 $

Ο λογαριασμός του παίκτη έκλεισε λόγω αμφισβητούμενης συναλλαγής.

Ο παίκτης, που διέμενε στη Τζόρτζια, ήταν αναστατωμένος που το καζίνο τον κατηγορούσε για μια κατηγορία που είχαν προκαλέσει κατά τη διάρκεια μιας περιόδου χαλάρωσης. Είχε καθοδηγηθεί να αμφισβητήσει τη χρέωση από την εξυπηρέτηση πελατών, μετά την οποία ο λογαριασμός του έκλεισε σε όλες τις αδελφές επωνυμίες, ισχυριζόμενος ότι είχε αντιστροφή χρέωσης. Επέμεινε ότι ακολουθούσε απλώς οδηγίες και ένιωθε ότι του φέρθηκαν άδικα. Παρά τις προσπάθειές του να κλιμακώσει το ζήτημα, η Ομάδα Παραπόνων είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορούσαν να αναγκάσουν το καζίνο να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό ή να τους τιμωρήσει επειδή τον κράτησαν κλειστό. Ο παίκτης απέτυχε να απαντήσει σε περαιτέρω έρευνες, γεγονός που οδήγησε στην απόρριψη της καταγγελίας.

Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε λιγότερα
Υποβλήθηκε: 25/04/2024
Το περιστατικό έκλεισε Η ετυμηγορία μας

Άλλο

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 150 $

Πρόβλημα επαλήθευσης και πληρωμής με τον λογαριασμό CasinoMax του παίκτη.

Ο παίκτης από τις ΗΠΑ ανέφερε ότι το CasinoMax είχε αρνηθεί να επαληθεύσει τον λογαριασμό του για πληρωμή παρά το γεγονός ότι ο παίκτης είχε παράσχει πολλά έγγραφα για να αποδείξει την ταυτότητα και τη διεύθυνσή του. Ο παίκτης ανέφερε επίσης την ανεπιτυχή αλληλεπίδρασή τους με την εξυπηρέτηση πελατών. Οι προσπάθειες του παίκτη να επικυρώσει τη διεύθυνσή του με ένα συμβόλαιο ενοικίασης είχαν απορριφθεί από το καζίνο, το οποίο επέμενε σε έναν λογαριασμό κοινής ωφελείας ή σε αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού από μια τραπεζική τράπεζα και όχι μια διαδικτυακή εφαρμογή όπως το Cash App. Το καζίνο υποστήριξε ότι τα έγγραφα που παρασχέθηκαν ήταν ανεπαρκή για τους σκοπούς της KYC και δεν πληρούσαν τα κριτήριά τους, παρά την επιμονή του παίκτη ότι μια συμφωνία ενοικίασης έγινε αποδεκτή σύμφωνα με τα πρότυπα KYC. Ο παίκτης είχε εκφράσει απογοήτευση και κατηγόρησε το καζίνο ως απάτη, ενώ το καζίνο επανέλαβε τη σημασία της επαλήθευσης για την πρόληψη της απάτης και τη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις. Η Ομάδα Παραπόνων στο Casino Guru δεν μπόρεσε να επιλύσει το πρόβλημα λόγω των αυστηρών απαιτήσεων εγγράφων του καζίνο και της αδυναμίας του παίκτη να παράσχει την απαραίτητη απόδειξη διεύθυνσης. Το παράπονο παρέμεινε ανεπίλυτο καθώς ο παίκτης εξέταζε περαιτέρω ενέργειες.

Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε λιγότερα
Υποβλήθηκε: 21/11/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 278 $
Υποβλήθηκε: 26/09/2023

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Spinfinity Casino (Ίδια διαχείριση)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 400 $
Spinfinity Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 16/08/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 175 $
Spinfinity Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 06/03/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 22,5 $
Spinfinity Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 18/04/2022

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Slots Ninja Casino (Ίδια διαχείριση)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 530 $
Slots Ninja Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 25/09/2023

Παράπονα για το συσχετιζόμενο καζίνο Roaring21 Casino (Ίδια διαχείριση)

Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 139,4 $
Roaring21 Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 02/06/2023
Επιλύθηκε Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ: 2.317 $
Roaring21 Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 03/01/2023
Εμφάνιση 12 περισσότερων παραπόνων
Συζήτηση

Συζήτηση για το CasinoMax

Συζητήστε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoMax με άλλους παίκτες, μοιραστείτε τη γνώμη σας ή λάβετε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.

Casino Guru

Θέλουμε να κατανοείτε τα τυχερά παιχνίδια.

Μέθοδοι πληρωμής

Τρόποι πληρωμής στο CasinoMax

Δείτε μια επισκόπηση των μεθόδων πληρωμής που υποστηρίζονται από το CasinoMax, μαζί με τα σχετικά όρια και κόστη που σχετίζονται με τις συναλλαγές στον ή από τον λογαριασμό σας στο καζίνο.

Μέθοδος πληρωμής Κατάθεση
Όρια και χρεώσεις
Ανάληψη
Όρια και χρεώσεις
Χρόνος ανάληψηςΠερισσότερα
VISAVISA 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
MastercardMastercard 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
BitcoinBitcoin 10 $ - 10.000 $
30 $ - 4.000 $
1 - 2 ημέρες
Diners ClubDiners Club 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
American ExpressAmerican Express 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
DogecoinDogecoin 10 $ - 10.000 $
Μη διαθέσιμο -
DiscoverDiscover 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
Interac e-TransferInterac e-Transfer 35 $ - 1.000 $
Μη διαθέσιμο -
CheckCheck Μη διαθέσιμο 250 $ - 3.000 $
Χρέωση: 50 $
3 - 5 ημέρες
Bank wireBank wire Μη διαθέσιμο 200 $ - 4.000 $
Χρέωση: 25 $
3 - 5 ημέρες
Bitcoin CashBitcoin Cash 10 $ - 10.000 $
Μη διαθέσιμο -
EthereumEthereum 10 $ - 10.000 $
Μη διαθέσιμο -
LitecoinLitecoin 10 $ - 10.000 $
Μη διαθέσιμο -
Νομισματικές μονάδες
USD,CAD
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Forum_alt
Συμμετέχετε στη συζήτηση στο φόρουμ μας και γνωρίστε παίκτες από όλον τον κόσμο
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα