Αγαπητέ/ή Riz917,
Σας ευχαριστώ πολύ που υποβάλατε το παράπονό σας. Λυπάμαι που ακούω ότι περιμένατε τόσο καιρό για την ανάληψή σας και ότι δεν έχετε λάβει καμία σαφή εξήγηση από το καζίνο μέχρι στιγμής.
Πριν επικοινωνήσουμε με το καζίνο εκ μέρους σας, θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα σημεία, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση:
- Αναφέρατε ότι η ανάληψη ζητήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου για 704 $. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ακριβή μέθοδο ανάληψης που επιλέξατε (τραπεζική μεταφορά, κρυπτονομίσματα, ηλεκτρονικό πορτοφόλι κ.λπ.);
- Κατά τη στιγμή του αιτήματος ανάληψης, είχατε κάποιο ενεργό μπόνους ή υπόλοιπο μπόνους; Εάν χρησιμοποιήσατε κάποιο μπόνους πριν από τη νίκη, ενημερώστε μας ποιο, ακόμα κι αν έχετε ήδη ολοκληρώσει τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού.
- Όταν επικοινωνείτε με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας, παρέχουν κάποιον αριθμό αιτήματος ή αναφορά ή απαντούν μόνο με γενικές δηλώσεις όπως «το τμήμα συμμόρφωσης βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου»;
- Θα μπορούσατε να μοιραστείτε κάποιο μήνυμα ή στιγμιότυπο οθόνης όπου το καζίνο αναφέρει τον λόγο αλλαγής από τον πάροχο παιχνιδιών στην ομάδα συμμόρφωσης; Αν είναι εύκολο, μπορείτε επίσης να το προωθήσετε στη διεύθυνση: [email protected]
Η συνεργασία σας στην παροχή αυτών των στοιχείων θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε το ζήτημα και να εργαστούμε για την επίλυση. Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες που λείπουν, θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο και θα ζητήσουμε διευκρινίσεις σχετικά με την καθυστέρηση και την τρέχουσα κατάσταση της πληρωμής σας.
Ελπίζω να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
Με εκτίμηση,
Πετρονέλα
Λόγω του αυξημένου όγκου παραπόνων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους, σας παρακαλούμε να κάνετε υπομονή όσο αναμένετε τις απαντήσεις μας. Στόχος μας είναι να δημοσιεύουμε κάθε παράπονο εντός 72 ωρών από την υποβολή του, αλλά διατηρούμε έως και 7 ημέρες για να απαντήσουμε σε τυχόν επόμενα σχόλια. Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος για να ανατεθεί το παράπονό σας σε έναν υπεύθυνο επίλυσης, καθώς αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε πάνω από 1.000 παράπονα. Η κατανόησή σας εκτιμάται ιδιαίτερα. Σας ευχόμαστε υπέροχες γιορτές και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Dear Riz917,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear that you’ve been waiting so long for your withdrawal and that you haven’t received any clear explanation from the casino so far.
Before we reach out to the casino on your behalf, I would like to clarify a few points so we can better understand the situation:
- You mentioned the withdrawal was requested on the 8th Dec for $704. Could you please confirm the exact withdrawal method you selected (bank transfer, crypto, e-wallet, etc.)?
- At the time of requesting the withdrawal, did you have any active bonus or bonus balance? If you used a bonus prior to the win, please let us know which one, even if you already completed the wagering requirements.
- When you contact support via chat, do they provide any ticket number or reference, or do they only respond with general statements like "compliance department is reviewing"?
- Could you share any message or screenshot where the casino mentions the reason changing from the game provider to the compliance team? If easier, you can also forward it to: [email protected]
Your cooperation in providing these details will help us investigate and work towards a resolution. Once we have the missing information, we will contact the casino and ask for clarification regarding the delay and the current status of your payment.
I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible.
Thank you in advance for your reply.
Best regards,
Petronela
Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 72 hours of submission, but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 1,000 complaints. Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible.
Αυτόματη μετάφραση: