Αρχική σελίδαΠαράποναNV Casino - Τα κέρδη του παίκτη κατασχέθηκαν για θέμα ονόματος.

NV Casino - Τα κέρδη του παίκτη κατασχέθηκαν για θέμα ονόματος.

Επιλύθηκε
Η ετυμηγορία μας

Το περιστατικό έκλεισε

Ποσό: 89.600 zł

NV Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός

Σύνοψη περιστατικού

Μετάφραση

Ο παίκτης από την Πολωνία είχε ένα σημαντικό παράπονο κατά του NV Casino, το οποίο είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό του και αρνήθηκε να επεξεργαστεί την ανάληψή του ύψους 90.000 PLN λόγω της χρήσης υποκοριστικού ονόματος κατά την εγγραφή. Παρά το γεγονός ότι είχε παράσχει όλα τα έγγραφα KYC, το καζίνο επέμεινε σε παράβαση και προσφέρθηκε να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μόνο εάν παραιτηθεί από τα κέρδη του, κάτι που θεώρησε εκβιαστικό. Η Ομάδα Παραπόνων παρενέβη, διευκολύνοντας την επικοινωνία μεταξύ του παίκτη και του καζίνο. Μετά από διεξοδικές συζητήσεις, το καζίνο ενημέρωσε τα στοιχεία του λογαριασμού του παίκτη, αποκαθιστώντας την πρόσβαση και επιτρέποντας τις αναλήψεις. Ο παίκτης τελικά έλαβε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων του. Αφού διευκρίνισε τις αποκλίσεις στα ποσά πληρωμής και επιβεβαίωσε τις τελικές μεταφορές, ο παίκτης επιβεβαίωσε την επίλυση του προβλήματός του, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη τόσο στην Ομάδα Παραπόνων όσο και στο καζίνο για τη συνεργασία τους. Η υπόθεση χαρακτηρίστηκε ως επιλυμένη.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Τίτλος: Κατάσχεση κερδών λόγω χρήσης υποκειμενικού ονόματος κατά την εγγραφή λογαριασμού.


Περιγραφή:


Υποβάλλω μια καταγγελία κατά του NV Casino (με άδεια στο Κουρασάο). Κατέθεσα χρήματα, έπαιξα δίκαια και κέρδισα συνολικά 90.000 PLN. Μετά την υποβολή αιτήματος ανάληψης, το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό μου και αρνήθηκε να επεξεργαστεί την ανάληψη.

Το δικαιολογούσαν με το γεγονός ότι χρησιμοποίησα τη συντομευμένη έκδοση του ονόματός μου "Tom" αντί για την πλήρη μορφή "Tomasz" κατά την εγγραφή. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι η χρήση της συντομευμένης μορφής του ονόματός μου ("Tom" αντί για "Tomasz") δεν συνιστά παραποίηση της ταυτότητας, καθώς είναι ένα συνήθως χρησιμοποιούμενο υποκοριστικό του ονόματός μου. Υπέβαλα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα KYC (διαβατήριο, αποδεικτικό διεύθυνσης κ.λπ.) που επιβεβαιώνουν ξεκάθαρα την ταυτότητά μου, αλλά το καζίνο ισχυρίστηκε ότι αυτό ήταν παράβαση του σημείου 5.4 των κανονισμών σχετικά με τα "αληθινά και πλήρη προσωπικά δεδομένα".

Έπειτα, μου προτάθηκε να ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό μου μόνο εάν εγκαταλείψω όλα τα κέρδη μου, αφήνοντάς μου μόνο 5.000 PLN ως "χειρονομία καλής θέλησης". Πιστεύω ότι πρόκειται για μια ανέντιμη και ανήθικη πρακτική, που συνορεύει με τον εκβιασμό.

Έχω αναφέρει το θέμα στο Συμβούλιο Ελέγχου Παιγνίων του Κουρασάο (GCB), ωστόσο δεν ασχολείται με μεμονωμένες καταγγελίες. Γι' αυτό ζητώ βοήθεια και δημοσιότητα στο Casino Guru. Εάν είναι απαραίτητο, μπορώ να παράσχω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με το καζίνο, απόδειξη της ταυτότητάς μου.



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ tomaszm,

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της καταγγελίας σας. Λυπάμαι που μαθαίνω για την αρνητική εμπειρία σας με το NV Casino.

Επιτρέψτε μου να σας κάνω μερικές ερωτήσεις για να καταλάβω καλύτερα την κατάσταση.

  • Θα μπορούσατε να μας συμβουλεύσετε πόσο καιρό ήσασταν παίκτης στο καζίνο και πότε ακριβώς μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας;
  • Τα άλλα προσωπικά σας στοιχεία εισήχθησαν σωστά στο προφίλ παίκτη σας;
  • Ποια παιχνίδια παίξατε για να συγκεντρώσετε το τρέχον υπόλοιπό σας στο καζίνο; (κουλοχέρηδες, ζωντανά παιχνίδια, στοιχήματα σε αθλήματα)
  • Πετύχατε το τρέχον υπόλοιπό σας με τη βοήθεια ενός μπόνους;
  • Εάν υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία που θέλετε να υποβάλετε, μοιραστείτε στιγμιότυπα οθόνης εδώ ή παρέχετε τις πληροφορίες στο email μου στη διεύθυνση [email protected]

Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Με εκτίμηση,

Τόμας


Λάβετε υπόψη ότι το Casino.Guru δεν θα ζητήσει ποτέ πληρωμές ούτε θα ζητήσει πρόσβαση στους λογαριασμούς σας . Εάν κάποιος ισχυρίζεται ότι είναι προσωπικό του Casino.Guru και ζητήσει τέτοιες ενέργειες, μην δώσετε καμία πληροφορία .

Ο μόνος νόμιμος τρόπος επικοινωνίας μαζί σας είναι μέσω αυτής της επίσημης πλατφόρμας παραπόνων ή μέσω των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχονται στο νήμα παραπόνων σας.

Μείνετε προσεκτικοί και επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Θέμα: Απάντηση: Καταγγελία NV Casino – Απαντήσεις σε ερωτήσεις

Αγαπητέ Tomas,

Ευχαριστώ για τη γρήγορη ανταπόκρισή σας και τη συμμετοχή σας στην υπόθεσή μου.

Έκανα εγγραφή στο NV Casino στις 11 Μαρτίου 2025. Η νίκη έγινε επίσης την ίδια ημέρα, αλλά ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε σχεδόν αμέσως μετά την υποβολή του αιτήματος ανάληψης, δηλαδή στις 14 Μαρτίου 2025.

Όλα τα άλλα προσωπικά δεδομένα καταχωρήθηκαν σωστά και συνάδουν με τα υποβληθέντα έγγραφα ταυτότητας. Το μόνο στοιχείο που αμφισβητήθηκε από το καζίνο ήταν η χρήση του ονόματος "Tom" αντί για την πλήρη έκδοση "Tomasz". (Λεπτομέρειες στο email αρ. 10 από το NV Casino).

Κέρδισα ένα συνολικό ποσό 90.000 PLN παίζοντας μόνο κουλοχέρηδες – ειδικά στο παιχνίδι PLINKO.

Δεν χρησιμοποίησα κανένα μπόνους ή προσφορά. Όλο το ποσό κέρδισα από το παιχνίδι με δικά μου κεφάλαια - έχω επισυνάψει μια επιβεβαίωση πληρωμής.

Στέλνω επίσης στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με το καζίνο και έγγραφα που επιβεβαιώνουν την ταυτότητά μου στα συνημμένα. Το καζίνο προσφέρθηκε να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μόνο με την προϋπόθεση ότι θα παραχωρήσω 85.000 PLN σε κέρδη, αφήνοντάς μου μόνο 5.000 PLN ως "χειρονομία καλής θέλησης". Θεωρώ μια τέτοια ενέργεια εξαιρετικά ανήθικη και ανέντιμη.

Τέλος, θα ήθελα να τονίσω για άλλη μια φορά ότι η χρήση συντομευμένης μορφής του ονόματος ("Tom" αντί για "Tomasz") δεν συνιστά παραποίηση ταυτότητας, καθώς είναι ένα συνήθως χρησιμοποιούμενο υποκοριστικό. Ομοίως, ο «Kris» και ο «Krystian» θεωρούνται το ίδιο πρόσωπο. Το "Tom" και το "Tomasz" είναι επίσης η ίδια ταυτότητα.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και βασίζομαι στη συνεχή υποστήριξή σας.

Με εκτίμηση, Tomasz ****

Στέλνω όλα τα στοιχεία που έχω στο email σας.

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Ευχαριστώ πολύ tomaszm για την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών. Θα μεταφέρω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Adam ( [email protected] ), ποιος θα είναι στη διάθεσή σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω ότι το πρόβλημα θα λυθεί προς ικανοποίησή σας στο εγγύς μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου tomaszm,


Εξέτασα την περίπτωσή σας και θα επικοινωνήσω με το καζίνο για να δω αν μπορώ να βοηθήσω.


Θα θέλαμε να προσκαλέσουμε το NV Casino να συμμετάσχει στη συζήτηση και να συμμετάσχει στην επίλυση αυτής της καταγγελίας.


Αγαπητέ NV Casino,


Μπορείτε να σχολιάσετε την κατάσταση; Είναι η συντομογραφία του ονόματος του παίκτη ο μόνος λόγος για την κατάσχεση των κερδών του;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητοί Adam και Tomasz,


Καταλαβαίνουμε πλήρως ότι η χρήση συντομευμένων ή οικείων μορφών ονομάτων - όπως "Tom" αντί για "Tomasz" - είναι αρκετά συνηθισμένη στην καθημερινή ζωή. Ωστόσο, ως ελεγχόμενος χειριστής τυχερών παιχνιδιών, είμαστε νομικά υποχρεωμένοι να επαληθεύουμε όλα τα στοιχεία του παίκτη ακριβώς όπως εμφανίζονται στα επίσημα έγγραφα ταυτοποίησης.


Αυτή είναι μια τυπική απαίτηση συμμόρφωσης που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τόσο τους παίκτες μας όσο και την πλατφόρμα και μοιάζει πολύ με αυτό που μπορεί να αντιμετωπίσετε όταν ανοίγετε έναν τραπεζικό λογαριασμό ή νοικιάζετε αυτοκίνητο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η παροχή ψευδωνύμου ή συντομευμένης έκδοσης του ονόματός σας δεν θα γίνεται αποδεκτή — και το ίδιο ισχύει και εδώ.


Επιπλέον, παραβιάστηκε ένας από τους πιο αυστηρούς κανόνες:

".4. Πιστοποιείτε ότι έχετε παράσχει ακριβείς, πλήρεις και αληθείς πληροφορίες για τον εαυτό σας κατά την εγγραφή σας και θα ενημερώσετε αμέσως οποιεσδήποτε πληροφορίες εγγραφής που μπορεί να έχουν αλλάξει για να διατηρηθεί η ακρίβειά τους. Σε περίπτωση που οι πληροφορίες δεν παρέχονται ή θεωρούνται ελλιπείς, ανακριβείς ή παρωχημένες ανά πάσα στιγμή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την εγγραφή λογαριασμού και να αντιμετωπίζει οποιονδήποτε μετέπειτα λογαριασμό του Player κατάθεσης. που προκύπτουν από την ακύρωση τέτοιων καταθέσεων και ενδέχεται να οδηγήσουν σε κλείσιμο λογαριασμού, περιορισμούς ή ακύρωση συναλλαγών."


Τονίζουμε ότι ο παίκτης δεν προσπάθησε ποτέ να διορθώσει το λάθος πριν από το παιχνίδι.

Το μέγιστο που μπορεί να κάνει το καζίνο - είναι να συναντιόμαστε στη μέση.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Κυρίες και κύριοι,

Σας ευχαριστώ NV Casino για τη γρήγορη απάντησή σας, αλλά θα ήθελα να απαντήσω στα επιχειρήματα που παρουσιάστηκαν.

Σύμφωνα με τους Κανόνες του Καζίνο (ενότητα 5.4):

5.4. Ο Χρήστης πιστοποιεί ότι έχει παράσχει ακριβείς, πλήρεις και αληθείς πληροφορίες για τον εαυτό του κατά την εγγραφή του και θα ενημερώσει αμέσως τυχόν πληροφορίες εγγραφής που μπορεί να έχουν αλλάξει προκειμένου να διατηρηθεί η ακρίβειά τους. Σε περίπτωση που οι πληροφορίες δεν παρέχονται ή διαπιστωθεί ότι είναι ελλιπείς, ανακριβείς ή παρωχημένες ανά πάσα στιγμή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την εγγραφή του λογαριασμού και να θεωρήσει άκυρες τυχόν μεταγενέστερες καταθέσεις στο λογαριασμό του Παίκτη και τυχόν κέρδη που προκύπτουν από τέτοιες καταθέσεις είναι άκυρα και ενδέχεται να οδηγήσουν στο κλείσιμο του λογαριασμού, περιορισμούς ή ακυρότητα.

Σε σχέση με τα παραπάνω, θα ήθελα να τονίσω ότι έχω συμμορφωθεί πλήρως με τις αναφερόμενες κανονιστικές απαιτήσεις:

Σύμφωνα με την πρώτη πρόταση του αναφερόμενου σημείου - ενημέρωσα αμέσως τα δεδομένα μου στέλνοντας έγγραφα για επαλήθευση την επόμενη κιόλας μέρα μετά τη δημιουργία του λογαριασμού, δηλαδή στις 03/11/2025. Η απόδειξη είναι τα συνημμένα στιγμιότυπα οθόνης από τη συνομιλία με την υποστήριξη του NV Casino και την επιβεβαίωση αποστολής των εγγράφων στον πίνακα αναπαραγωγής.

Στις 12 Μαρτίου 2025, έλαβα πληροφορίες από εσάς σχετικά με την ανάγκη αποστολής πιο ευανάγνωστων εγγράφων – στα οποία απάντησα αμέσως στέλνοντας εκ νέου τα απαιτούμενα αρχεία.

Σύμφωνα με τη δεύτερη πρόταση του αναφερόμενου σημείου – όλες οι πληροφορίες και τα έγγραφα παρασχέθηκαν σωστά και έγκαιρα, και διατήρησα τακτική επαφή με τον ιστότοπό σας.

Ως εκ τούτου, θα ήθελα να δηλώσω ξεκάθαρα ότι:

Δεν έχω ενεργήσει ποτέ κακόπιστα,

Έχω συμμορφωθεί με τους Κανονισμούς, ενημερώνοντας και επιβεβαιώνοντας αμέσως τα δεδομένα μου,

Η ταυτότητά μου έχει επιβεβαιωθεί πλήρως – και δεν έχει παραποιηθεί ποτέ,

Στις 15 Μαρτίου 2025, μου ζητήσατε να βγάλω φωτογραφία με έγγραφο ταυτότητας μπροστά σε ανοιχτό λογαριασμό – κάτι που έκανα. Κατανοώ ότι αυτή ήταν μια ενέργεια που αποσκοπούσε στην πρόσθετη επιβεβαίωση της ταυτότητας και την επαλήθευση του κατόχου του λογαριασμού.

Δεν θέλω να εκλαμβάνομαι από εσάς ως άτομο που φέρεται ανέντιμα. Όλες οι ενέργειές μου επιβεβαιώνουν ξεκάθαρα ότι έχω εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μου σύμφωνα με τους Κανονισμούς.

Αναφερόμενος σε απόσπασμα από την απάντησή σας:

"Αυτή είναι μια τυπική απαίτηση συμμόρφωσης που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τόσο τους παίκτες μας όσο και την πλατφόρμα, και μοιάζει πολύ με αυτό που μπορεί να αντιμετωπίσετε όταν ανοίγετε έναν τραπεζικό λογαριασμό ή νοικιάζετε ένα αυτοκίνητο."

Συμφωνώ ότι η διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια των παικτών και του χειριστή. Ωστόσο, θα ήθελα να σημειώσω ότι δεν γνωρίζω χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που θα απέρριπτε μια θετικά επαληθευμένη ταυτότητα αποκλειστικά και μόνο λόγω της χρήσης μιας συντομευμένης μορφής του ονόματος (στην περίπτωσή μου "Tom" αντί για "Tomasz"). Εάν τα δεδομένα που περιέχονται στο έγγραφο ταυτότητας είναι συνεπή και ξεκάθαρα - μια τέτοια διαφορά δεν θα πρέπει να αποτελεί βάση για την άρνηση παροχής υπηρεσιών.

Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η διαδικασία επαλήθευσης, για την επίλυση τέτοιων ασυνεπειών – και για να ελεγχθεί εάν η χρήση ενός υποκειμενικού ονόματος είναι αποτέλεσμα προσπάθειας απόκρυψης δεδομένων ή είναι απλώς μια φυσική, καθημερινή συντομογραφία που δεν υπονομεύει την ταυτότητα του χρήστη.

Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι δεν βρήκα λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την αποθήκευση και τη χρήση προσωπικών δεδομένων στον ιστότοπο του NV Casino. Οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο είναι γενικές, συμπεριλαμβανομένης της πρόληψης οικονομικής απάτης, νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και αποτροπής ανηλίκων από την εγγραφή λογαριασμών. Παρόλο που ρώτησα στη συνομιλία, έλαβα μόνο μια γενική απάντηση ότι τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για σκοπούς επαλήθευσης - χωρίς περαιτέρω εξήγηση. Επομένως, η χρήση της φόρμας "Tom" ήταν, κατά τη γνώμη μου, μια μορφή ελάχιστης προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο στάδιο της εγγραφής, μέχρι την πλήρη επαλήθευση, η οποία πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την εγγραφή του λογαριασμού.

Θεωρώ ότι ο αποκλεισμός του λογαριασμού και η εξάρτηση του ξεμπλοκαρίσματος του από την παραίτηση των περισσότερων κερδών – παρά την πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες της διαδικασίας επαλήθευσης – είναι μια δυσανάλογη ενέργεια και αντίθετη με το πνεύμα των Κανονισμών.

Σας ζητώ να ξεμπλοκάρετε τον λογαριασμό μου και να μου επιτρέψετε να διαθέτω ελεύθερα τα χρήματα που έχω κερδίσει σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν στην πλατφόρμα.

Συνοψίζοντας: Το μπλοκάρισμα του λογαριασμού ''Expert 17150/με 20000 πόντους'', η κατάσχεση των κερδών και μετά η πρόταση να "συναντηθούν στα μισά του δρόμου" δεν έχει καμία σχέση με αξιόπιστη δράση και τις αρχές της ειλικρίνειας, ειδικά επειδή αναφέρεστε στους Κανονισμούς, τους οποίους εγώ ο ίδιος δεν παραβίασα σε αυτήν την περίπτωση.

Πιστεύω ότι το NV Casino θα προσεγγίσει το θέμα με υπευθυνότητα και θα είναι δίκαιο με τον πιστό του χρήστη. Μόνο η διαφάνεια, ο σεβασμός για τον παίκτη και η συνέπεια στην εφαρμογή των δικών τους κανόνων μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα - και αυτό, πιστεύω, θα πρέπει να είναι ένας κοινός στόχος τόσο για εσάς όσο και για την κοινότητα του gaming.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Ευχαριστώ για τα επιπλέον σχόλιά σας, tomaszm.


Hello NV Casino,


Αν και κατανοώ ότι είναι σημαντικό για τους παίκτες να παρέχουν τις σωστές πληροφορίες και να μπορούν να επαληθεύσουν τον εαυτό τους, κατανοώ επίσης ότι ο παίκτης δεν θα θεωρούσε αυτές τις πληροφορίες ως ελλιπείς και σίγουρα όχι ανακριβείς.


Εάν είναι η μόνη πληροφορία που δεν είναι απολύτως σωστή στα μάτια του καζίνο, θα υποθέσω ότι είναι ακόμα δυνατό να επαληθευτεί ο παίκτης σύμφωνα με όλες τις άλλες πληροφορίες που έχουν παρασχεθεί από αυτόν. Κατά συνέπεια, πιστεύω ότι θα ήταν δίκαιη προσέγγιση για το καζίνο να αποδεχθεί ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια εύκολη και γνήσια παράβλεψη, να επιτρέψει την τροποποίηση των δεδομένων στον λογαριασμό του καζίνο και να αποκαταστήσει το υπόλοιπο του παίκτη.


Με εκτίμηση,

Αδάμ



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Μετά από ενδελεχή εξέταση της υπόθεσης, τα στοιχεία του λογαριασμού του παίκτη έχουν ενημερωθεί ώστε να αντικατοπτρίζουν το σωστό όνομα όπως επιβεβαιώνεται από τα υποβληθέντα έγγραφα. Η πρόσβαση στον λογαριασμό έχει αποκατασταθεί.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Hello NV Casino,


Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση και για τη βοήθεια και την κατανόησή σας.


Αγαπητέ tomaszm,


Έχετε δηλώσει ότι θα προτιμούσατε να περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η επαλήθευση και να διεκπεραιωθεί μια ανάληψη πριν κλείσετε την καταγγελία.


Θα επεκτείνουμε το χρονόμετρο αναλόγως, ενημερώστε μας.


Με εκτίμηση,

Αδάμ


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Ο παίκτης με ενημέρωσε ότι η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί και ότι τώρα περιμένει την πληρωμή.


Αγαπητέ Τόμας,


Έχω επαναφέρει το χρονόμετρο παραπόνων για 14 ημέρες, παρακαλώ συνεχίστε να μας ενημερώνετε για την κατάσταση.


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Έχουν υπάρξει ενημερώσεις;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Θέμα: Ενημέρωση για αναλήψεις από το καζίνο της Νεβάδα

Γεια σου Άνταμ,

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.


Ναι, έλαβα την πρώτη μου ανάληψη ύψους 4.910,09 EUR στις 30/04/2025.


Το Καζίνο με ενημέρωσε ότι, σύμφωνα με το σημείο 8.11 των κανονισμών, εφαρμόστηκε όριο ανάληψης μέγιστου ύψους 10.000 ευρώ ανά 30 ημέρες, επειδή το ποσό ανάληψης υπερέβαινε το 20πλάσιο των καταθέσεών μου (το οποίο ανήλθε σε 40 PLN).


Αξίζει να τονιστεί, ωστόσο, ότι η ενότητα 8.11 αναφέρει μόνο ότι ένας τέτοιος περιορισμός μπορεί, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό, να εφαρμοστεί.


Για να παραθέσω:

«ο χρήστης ενδέχεται να υπόκειται σε μέγιστο όριο ανάληψης 10.000 ευρώ [...] ανά 30 ημέρες.»


Τους ζήτησα ένα χρονοδιάγραμμα για περαιτέρω αναλήψεις – καθώς δεν είναι σαφές γιατί έγινε μόνο μία ανάληψη (και όχι π.χ. δύο των 4.910 €) – αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν παρέχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες ή ποσά εκ των προτέρων.


Ως εκ τούτου, υπέβαλα επίσημο αίτημα επιβεβαίωσης ότι, σύμφωνα με το σημείο 8.10.3 των κανονισμών, το συνολικό ποσό θα πρέπει να καταβληθεί το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας.

Το περιεχόμενο αυτής της καταχώρησης έχει ως εξής:

8.10.3. Για ποσά μεταξύ 4.910 EUR και 29.999 EUR: από 5 λεπτά έως 96 ώρες, αλλά όχι αργότερα από 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος.


Η ανάληψη ζητήθηκε στις 28/04/2025, επομένως η προθεσμία είναι 15/05/2025. Το συνολικό ποσό που πρέπει να αναληφθεί είναι περίπου 20.935 ευρώ, εκ των οποίων μέχρι στιγμής έχουν αναληφθεί μόνο 4.910,09 ευρώ.

Αυτό απομένει να καταβληθεί ποσό περίπου 16.025 ευρώ.


Σε αυτό το σημείο περιμένω την απάντησή τους και την επιβεβαίωση της ημερομηνίας υλοποίησης των υπόλοιπων κονδυλίων.

Με εκτίμηση,

Θωμάς

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Ευχαριστούμε για τις πρόσθετες πληροφορίες. Θα διαθέσουμε περισσότερο χρόνο, παρακαλούμε να μας κρατάτε ενήμερους για τις περαιτέρω εξελίξεις.


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Μπορώ να ρωτήσω αν έχει υπάρξει κάποια πρόοδος με τις πληρωμές σας;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Θέμα: Ενημέρωση για αναλήψεις από το καζίνο της Νεβάδα


Γεια σου Άνταμ,

Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας.


Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν νέες μεταφορές από την ιστοσελίδα του NV Casino εκτός από την πρώτη ανάληψη που έλαβα στις 30.04.2025 ύψους 4.910,09 EUR.


Σύμφωνα με τους κανονισμούς (ενότητα 8.10.3), όλες οι αναλήψεις πρέπει να πραγματοποιούνται εντός μέγιστης προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης (δηλαδή έως τις 15.05.2025). Συνεπώς, αναμένω ότι το υπόλοιπο μέρος – περίπου 16.025 ευρώ – θα πρέπει να έχει εισπραχθεί το αργότερο έως την Πέμπτη.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Ευχαριστώ Τόμας.


Αγαπητό Καζίνο της Νεβάδα,


Μπορείτε να μας δώσετε ένα εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των πληρωμών του παίκτη;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Άνταμ,


Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι οι αναλήψεις των παικτών διεκπεραιώνονται κανονικά και σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να ισχύει μηνιαίο όριο αναλήψεων. Αυτό εξηγείται στην ενότητα 8.3.9 της αγγλικής έκδοσης — ή 8.11 στην πολωνική έκδοση — των Όρων και Προϋποθέσεων μας, ανάλογα με τη γλώσσα που έχει επιλεγεί στον ιστότοπο.


Μπορούμε επίσης να επιβεβαιώσουμε ότι η επόμενη πληρωμή έχει προγραμματιστεί για τις επόμενες ημέρες και ο παίκτης θα ενημερωθεί μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της.

Αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορούμε να διευκρινίσουμε, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.


Με εκτίμηση,

Ομάδα Καζίνο Νεβάδα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σας Καζίνο Νεβάδα,


Οι συνήθεις περιορισμοί/χρονικά πλαίσια ανάληψης αναφέρονται στους όρους ως εξής:


8.3.8. Για τους παίκτες που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τον έλεγχο KYC, τα αιτήματα ανάληψης θα εγκρίνονται από το Καζίνο εντός των ακόλουθων χρονικών πλαισίων, εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες:

8.3.8.1. Για ποσά έως 499 EUR (ή ισόποσο στο νόμισμά σας): εντός 5 λεπτών έως 12 ωρών, αλλά όχι αργότερα από 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία του αιτήματος.

8.3.8.2. Για ποσά από 500 EUR έως 4.999 EUR (ή το ισόποσο στο νόμισμά σας): εντός 5 λεπτών έως 48 ωρών, αλλά όχι αργότερα από 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία του αιτήματος.

8.3.8.3. Για ποσά από 5.000 EUR έως 29.999 EUR (ή το ισόποσο στο νόμισμά σας): εντός 5 λεπτών έως 96 ωρών, αλλά όχι αργότερα από 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία του αιτήματος.

8.3.8.4. Για ποσά άνω των 30.000 EUR (ή ισόποσο στο νόμισμά σας): εντός 5 λεπτών έως 96 ωρών, αλλά όχι αργότερα από 30 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία του αιτήματος.


Ο όρος που περιέγραψες έχει ως εξής:


8.3.9. Εάν το ποσό των αιτημάτων ανάληψής σας, συμπεριλαμβανομένου του υπολοίπου του τρέχοντος λογαριασμού σας και των αναλήψεων εφ' όρου ζωής, είναι τουλάχιστον 20 φορές μεγαλύτερο από το συνολικό ποσό των καταθέσεών σας, ενδέχεται να περιοριστείτε στην ανάληψη 10.000 EUR (ή του ισόποσου στο νόμισμά σας) εντός περιόδου 30 ημερών.


Μπορώ να σας ζητήσω να διευκρινίσετε τον σκοπό αυτού του κανόνα 8.3.9 και ποια κριτήρια οδήγησαν στην απόφαση εφαρμογής του κανόνα σε αυτόν τον συγκεκριμένο παίκτη;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Άνταμ,


Δεδομένου του ποσού των 9€ που έχει καταθέσει ο παίκτης εφ' όρου ζωής, η διοίκηση θεωρεί την εφαρμογή μηνιαίου ορίου 10.000€ παραπάνω από λογική.


Θα εκτιμούσαμε τις σκέψεις σας σχετικά με αυτήν την προσέγγιση.


Με εκτίμηση,

Ομάδα Καζίνο Νεβάδα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Θέμα: Αίτημα για διευκρινίσεις και καθορισμό του περαιτέρω σχεδίου πληρωμών

Κυρίες και Κύριοι,

Σας ευχαριστούμε για την προηγούμενη αλληλογραφία σας και τις πληροφορίες σας σχετικά με την εφαρμογή του μηνιαίου ορίου ανάληψης σύμφωνα με το σημείο 8.11 των κανονισμών.

Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι, σύμφωνα με το σημείο 8.10.3 των κανονισμών σας:

«Για ποσά μεταξύ 5.000€ και 29.999€, οι αναλήψεις θα πρέπει να διεκπεραιώνονται εντός 5 λεπτών έως 96 ωρών, αλλά το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία του αιτήματος.»

Στην περίπτωσή μου, το αίτημα ανάληψης υποβλήθηκε στις 28/04/2025 και μέχρι σήμερα έχω λάβει μόνο 4.910,09 ευρώ (30/04/2025), παρόλο που το συνολικό ποσό που πρέπει να αναληφθεί είναι πάνω από 21.000 ευρώ.

Καταλαβαίνω ότι αναφέρεστε στο σημείο 8.11, το οποίο αναφέρει ότι μπορεί να επιβληθεί όριο ανάληψης έως 10.000 ευρώ εάν τα κεφάλαια υπερβαίνουν το 20πλάσιο των καταθέσεων. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή η διάταξη υποδεικνύει ότι ο περιορισμός «μπορεί να εφαρμοστεί», πράγμα που σημαίνει ότι δεν αποτελεί υποχρεωτικό κανόνα και δεν αίρει τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από το σημείο 8.10.3 σχετικά με τις προθεσμίες ανάληψης.

Επιπλέον, αναφερόμενοι στη δήλωση:

«Λαμβάνοντας υπόψη την ισόβια κατάθεση του παίκτη ύψους 9€, η διοίκηση θεωρεί ότι η εφαρμογή μηνιαίου ορίου 10.000€ είναι κάτι παραπάνω από λογική.»

Λυπάμαι που πρέπει να τονίσω ότι αυτός ο τύπος προσέγγισης – που βασίζεται στην αξιολόγηση της «λογικότητας» των αναλήψεων βάσει μιας υποκειμενικής ανάλυσης των καταθέσεων – δεν αντικατοπτρίζεται στο περιεχόμενο των κανονισμών. Οι κανονισμοί είναι ένα επίσημο έγγραφο, όχι διακριτικό, και οι διατάξεις τους θα πρέπει να αποτελούν τη βάση για όλες τις αποφάσεις – όχι μια αυθαίρετη γνώμη της διοίκησης.

Σε σχέση με τα παραπάνω, παρακαλώ για μια σαφή και ξεκάθαρη θέση σχετικά με τα ακόλουθα ζητήματα:

Πιστεύετε ότι η ενότητα 8.11 καταργεί την υποχρέωση καταβολής χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών βάσει της ενότητας 8.10.3;

Εάν όχι, επιβεβαιώστε την ημερομηνία μέχρι την οποία θα καταβληθούν τα υπόλοιπα χρήματα.

Εάν, ωστόσο, σκοπεύετε να εφαρμόσετε μηνιαίο όριο, παρακαλούμε να παρουσιάσετε ένα σαφές σχέδιο δράσης, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων προθεσμιών και αναμενόμενων ποσών επόμενων μεταφορών.

Ταυτόχρονα, θα ήθελα να επισημάνω ότι οι πληροφορίες αυτές θα έχουν δεσμευτική αξία μόνο εάν έχετε προηγουμένως δώσει σαφή απάντηση στο ερώτημα σχετικά με τη σύγκρουση διατάξεων των κανονισμών – δηλαδή εάν το σημείο 8.11 (προαιρετικής φύσης) στην πραγματικότητα απαλλάσσει από τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από το σημείο 8.10.3 (υποχρεωτικής φύσης).

Ελπίζω σε μια διαφανή και δίκαιη προσέγγιση του θέματος, βασισμένη στην γραμματεία των κανονισμών και όχι στην ευέλικτη ερμηνεία τους. Ζητώ επίσης οι πληροφορίες σχετικά με την ανάκληση να μην παρέχονται μόνο μετά την επεξεργασία της, αλλά με επαρκή προειδοποίηση.

Με εκτίμηση,

Τόμας Μ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Ενώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης αυτού του ορίου, φοβάμαι ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια του καζίνο αν επιθυμεί να το εφαρμόσει. Πρέπει επομένως να είμαστε υπομονετικοί και να αναμένουμε ότι οι αναλήψεις θα καταβάλλονται σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται.


Φυσικά, θα κρατήσουμε την καταγγελία ανοιχτή μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ο χρόνος θα οριστεί αναλόγως.


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Άνταμ,

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες και για την υποστήριξή σας.

Κατανοώ τη θέση σας – επίσης, δεν βρίσκω σαφή δικαιολογία για την εφαρμογή αυτού του ορίου. Οι κανονισμοί καθορίζουν με σαφήνεια τους κανόνες για τις αναλήψεις και το σημείο 8.11 φαίνεται να έχει προστεθεί βιαστικά και να είναι ασυνεπές με το υπόλοιπο έγγραφο. Για αυτόν τον λόγο, αναμένω από το καζίνο να απαντήσει άμεσα στο περιεχόμενο της επιστολής μου στην οποία θέτω αυτό το ζήτημα.

Ωστόσο, χαίρομαι που η υπόθεση παραμένει ανοιχτή και παρακολουθείται. Εν τω μεταξύ, έλαβα άλλη μια δόση ύψους 4.919,58 €, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι πληρωμές πράγματι προχωρούν σύμφωνα με την εκδοχή του χρονοδιαγράμματος που έχουν καταρτίσει.

Θα σας ενημερώνω για περαιτέρω αλλαγές.

Με εκτίμηση,

Θωμάς

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο της Νεβάδα,

Σας παρακαλώ να σχολιάσετε το περιεχόμενο του μηνύματός μου, το οποίο δημοσιεύτηκε ως μέρος της αλληλογραφίας στις 16 Μαΐου 2025.

Μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει απάντηση στα ζητήματα που τέθηκαν εκεί, τα οποία – λόγω της άμεσης σύνδεσής τους με τις διατάξεις των κανονισμών – θεωρώ σημαντικά και απαιτούν σαφή θέση εκ μέρους σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και αναμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας.

Με εκτίμηση,

Τόμας Μ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητέ Adam και την ομάδα του καζίνο NV,


Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το αίτημά μου για περαιτέρω πληρωμές απορρίφθηκε στις 22 Μαΐου. Όπως πληροφορήθηκα, ο λόγος ήταν υποτίθεται τεχνικά προβλήματα.

Επομένως, στις 25 Μαΐου, επανέλαβα το αίτημα ανάληψης – αυτή τη φορά για το ποσό των 47.600 PLN, το οποίο είναι ένα άλλο μέρος των χρημάτων που θέλω να κάνω ανάληψη από το παιχνίδι.

Ταυτόχρονα, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι:

✅ Δεν συμφωνώ με την εφαρμογή του σημείου 8.11 και εξακολουθώ να περιμένω απαντήσεις στις ερωτήσεις που δημοσιεύθηκαν στο μήνυμα προς το NV Casino με ημερομηνία 16 Μαΐου.

✅ Η προθεσμία των 30 ημερών σύμφωνα με το σημείο 8.11 λήγει στις 28 Μαΐου (καθώς η πρώτη οδηγία υποβλήθηκε στις 28 Απριλίου), επομένως οι επόμενες αναλήψεις θα πρέπει να ξεκινήσουν αμέσως μετά από αυτήν την ημερομηνία.

Παρακαλώ επιβεβαιώστε ότι η τελευταία εντολή πληρωμής μου της 25ης Μαΐου έγινε ορθά δεκτή και πότε θα διεκπεραιωθεί. Ζητώ επίσης απάντηση στην αλληλογραφία μου της 16ης Μαΐου.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την γρήγορη και λεπτομερή εξήγησή σας.

Με εκτίμηση,

Τόμας Μ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Μπορώ να σας ζητήσω να μου δώσετε μια ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση; Πόσο είναι το οφειλόμενο ποσό και έχει παράσχει το καζίνο πληροφορίες σχετικά με την επόμενη πληρωμή;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Άνταμ,


Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας για το θέμα.


Αυτή τη στιγμή η κατάσταση έχει ως εξής:

💰 Έχω λάβει ανάληψη ύψους 9.829,67 € μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από τις 17 Μαΐου).

💰 Το συνολικό ποσό που απομένει προς αποπληρωμή είναι περίπου 11.000 ευρώ.

👉 Η τελευταία αίτηση ανάληψης υποβλήθηκε στις 25 Μαΐου για το ποσό των 47.600 PLN (περίπου 11.000 ευρώ), επειδή απέρριψαν τα προηγούμενα αιτήματά μου - όπως ενημερώθηκα - για τεχνικούς λόγους.

👉 Το καζίνο δεν παρείχε καμία απάντηση στο ερώτημά μου της 16ης Μαΐου σχετικά με την αντίφαση μεταξύ των σημείων 8.11 και 8.10.3 των κανονισμών.

👉 Μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία ή το πρόγραμμα πληρωμής μετά το όριο των 30 ημερών από το σημείο 8.11 (το οποίο λήγει στις 28 Μαΐου).

💡 Επομένως, περιμένω ακόμη συγκεκριμένες πληροφορίες από το καζίνο - εάν και πότε σκοπεύουν να εφαρμόσουν την τελευταία οδηγία και πώς σκοπεύουν να επιλύσουν όλη την κατάσταση.

Ενημερώστε με εάν θέλετε να σας παράσχω περαιτέρω λεπτομέρειες ή έγγραφα.

Χαιρετισμοί,

Τόμας Μ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Ευχαριστώ Τόμας.


Αγαπητό Καζίνο της Νεβάδα,


Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικά με την περαιτέρω πληρωμή.


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Τόμας,

Αγαπητή ομάδα Casino Guru,


Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας και για την παροχή λεπτομερών πληροφοριών.

Επιβεβαιώνουμε ότι η ανάληψη 21.000 PLN, που ζητήθηκε στις 25 Μαΐου, έχει εγκριθεί και βρίσκεται επί του παρόντος υπό επεξεργασία από τον πάροχο πληρωμών μας.


Όσον αφορά το ερώτημά σας σχετικά με την ερμηνεία των άρθρων 8.10.3 και 8.11 των Όρων και Προϋποθέσεων: οι διατάξεις αυτές αναφέρονται σε διαφορετικές περιπτώσεις. Η ενότητα 8.10.3 περιγράφει το τυπικό χρονικό πλαίσιο επεξεργασίας για τις αναλήψεις, ενώ η ενότητα 8.11 εισάγει ειδικούς περιορισμούς πληρωμών – συγκεκριμένα, μέγιστο όριο ανάληψης 10.000 EUR ανά 30 ημερολογιακές ημέρες – σε περιπτώσεις όπου η συνολική αξία των αναλήψεων και το υπόλοιπο του λογαριασμού υπερβαίνουν το 20πλάσιο του συνολικού ποσού κατάθεσης.


Στην περίπτωσή σας, αυτός ο περιορισμός έχει εφαρμοστεί σύμφωνα με τους κανόνες και οι περαιτέρω αναλήψεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με το πρόγραμμα των 10.000 ευρώ ανά 30ήμερο.


Συνεπώς, το πρόγραμμα πληρωμών θα συνεχίσει να ακολουθεί τους κανόνες που περιγράφονται στην ενότητα 8.11. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι οι δύο προηγούμενες αναλήψεις - που διεκπεραιώθηκαν στις 30 Απριλίου και 17 Μαΐου 2025, η καθεμία για το ποσό των 21.000 PLN - υποδεικνύουν ότι οι πληρωμές πραγματοποιούνται επί του παρόντος πριν από το τυπικό πρόγραμμα που ορίζεται από αυτό το όριο.

Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, παραμένουμε στη διάθεσή σας.


Με εκτίμηση,

Ομάδα Καζίνο Νεβάδα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Αδάμ


Μέχρι σήμερα, η κατάσταση έχει ως εξής:


💰 Μέχρι στιγμής, έχω λάβει συνολικά τρεις δόσεις πληρωμής:

• 30,04 – 4.910,09 ευρώ

• 17,05 – 4.919,58 ευρώ

• 02.06 – 4.929,87 ευρώ


Αυτή τη στιγμή, απομένουν περίπου 6.480 ευρώ προς καταβολή.


Θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, χαίρομαι που ακούω ότι υπάρχει κάποια πρόοδος. Θα επαναφέρω το χρονόμετρο ξανά όσο περιμένουμε περισσότερα νέα.


Με εκτίμηση,

Αδάμ


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Γεια σου Τόμας,


Θα ήθελα απλώς να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για το ποσό της πληρωμής που εξακολουθεί να εκκρεμεί;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Γεια σε όλους, λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων, ο παίκτης δεν μπόρεσε να δημοσιεύσει την τελευταία του απάντηση στο νήμα, επομένως θα μοιραστώ τις πληροφορίες εδώ:


Γεια σου Άνταμ, είναι ωραίο που παρακολουθείς προσεκτικά.


Καζίνο Νεβάδα:

Παρακαλώ εξηγήστε με σαφήνεια τον λόγο της απόρριψης του αιτήματός μου για ανάληψη δύο φορές και υποδείξτε ποια συγκεκριμένα βήματα σκοπεύετε να κάνετε για να επιλύσετε αυτήν την κατάσταση με δίκαιο και συμβατό τρόπο.

Η τρέχουσα κατάσταση ήδη επιβαρύνει τις διατάξεις της ενότητας 8.10.3, η οποία ορίζει το τυπικό χρονοδιάγραμμα για την επεξεργασία των αναλήψεων. Η ενότητα 8.11, στην οποία αναφέρεστε, εισάγει ειδικούς περιορισμούς – γεγονός που δημιουργεί εσωτερική ασυνέπεια. Ωστόσο, σεβάστηκα την ερμηνεία σας ότι αυτές οι διατάξεις ισχύουν για διαφορετικές καταστάσεις. Την έλαβα υπόψη.

Ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει καμία πληροφορία σχετικά με το πρόγραμμα πληρωμών μετά τη λήξη του ορίου των 30 ημερών της έκδοσης 8.11, το οποίο αυτή τη φορά λήγει στις 25 Ιουνίου.

👉 Στις 22 Μαΐου, το αίτημά μου για ανάληψη απορρίφθηκε – όπως αναφέρθηκε, λόγω φερόμενων «τεχνικών προβλημάτων».

👉 Στις 25 Μαΐου, ανανέωσα το αίτημα ανάληψης.

👉 Σήμερα, 18 Ιουνίου, απορρίφθηκε ξανά — χωρίς εξήγηση. Το μήνυμα έγραφε μόνο:

"Λυπούμαστε, το αίτημά σας για την παραλαβή της ανάληψής σας απορρίφθηκε. Για να μάθετε γιατί, ελέγξτε την κατάσταση της συναλλαγής στο προφίλ σας."

Δεν υπάρχει λόγος στο προφίλ, ούτε υπάρχει καμία επαφή με το προσωπικό. Μοιάζει με σκόπιμη παράλειψη της υπόθεσης.


Αγαπητό Καζίνο της Νεβάδα,

Μπορείτε παρακαλώ να ενημερώσετε τον παίκτη σχετικά με την κατάσταση; Γιατί απορρίφθηκαν τα αιτήματα ανάληψης;


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Χαιρετισμούς σε όλους,

Σύμφωνα με τα αρχεία μας, ο παίκτης έχει λάβει 63.000 PLN, τα υπόλοιπα χρήματα έχουν προγραμματιστεί να καταβληθούν. Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα σοβαρή προσέγγιση της υπόθεσης (ο παίκτης κατέθεσε 40 PLN και έχει ήδη λάβει 63.000) - δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Άνταμ,

Αγαπητό Καζίνο της Νεβάδα,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας και τη διαβεβαίωσή σας ότι το υπόλοιπο ποσό θα καταβληθεί.

Ωστόσο, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω το εξής:

Αγαπητό Καζίνο της Νεβάδα,

Έχοντας κατά νου τη «σοβαρή προσέγγιση του θέματος», πιστεύω ότι το γεγονός ότι η κατάθεσή μου ήταν 40 PLN δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο των κανονισμών. Το σχόλιό σας επί του θέματος είναι περιττό - οι κανονισμοί ορίζουν με σαφήνεια τους κανόνες.


Η εφαρμογή του ορίου των 10.000 ευρώ βασίζεται στην παράγραφο 8.11, ωστόσο η έλλειψη χρονοδιαγράμματος και διαφάνειας των πληρωμών εγείρει ερωτήματα ως προς τη συμμόρφωση με την παράγραφο 8.10.3.

Έχω λάβει υπόψη την ερμηνεία σας για τους κανονισμούς, αν και πιστεύω ότι οι κανονισμοί πρέπει να διαβάζονται και όχι να ερμηνεύονται.

🔹 Δεν είναι δικό μου λάθος που τα κέρδη ξεπέρασαν την αξία της κατάθεσης - συμμετείχα στο παιχνίδι νόμιμα, σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο.


Αντιλαμβάνομαι την τρέχουσα καθυστέρηση στη διαδικασία ανάληψης – παρά τις σαφείς διατάξεις – ως εις βάρος του παίκτη.

🔹 Η συνολική αιτούμενη πληρωμή είναι 89.600 PLN – επομένως τα 67.847 PLN δεν είναι «το σύνολο», αλλά μόνο ένα μέρος αυτού του ποσού.

Απομένουν ακόμη πάνω από 21.753 PLN, ή περίπου 5.154 ευρώ, προς καταβολή.

Βασίζομαι σε συγκεκριμένες πληροφορίες: πότε ακριβώς θα καταβληθεί αυτό το ποσό και αν θα καταβληθεί εφάπαξ.


💰 Πληρωμές που έχουν ληφθεί μέχρι στιγμής:

30,04 - 4.910,09 ευρώ

17,05 - 4.919,58 ευρώ

02.06 - 4.929,87 ευρώ

25,06 - 1.318,13 ευρώ

Σύνολο: 16.077,67 ευρώ


📌 Σύντομη οικονομική κατάσταση:

Συνολική αιτούμενη πληρωμή: 89.600 PLN

Μέση ισοτιμία: 1 ευρώ = 4,22 PLN

Συνολικό ποσό που καταβλήθηκε: 16.077,67 ευρώ × 4,22 = 67.527 PLN

Υπόλοιπο προς πληρωμή: 89.600 – 67.527 = 22.073 PLN → περίπου 5.228 EUR


Τελικές παρατηρήσεις:

Στην περίπτωσή μου, ο λογαριασμός τηρείται σε PLN και οι αναλήψεις γίνονται σε EUR.

Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το NV Casino υποχρεούται να καταβάλει το πλήρες ποσό σε PLN ή το ισόποσο σε EUR με την ισοτιμία μετατροπής.

Η διαίρεση των πληρωμών σε τυχαίες δόσεις, χωρίς εξήγηση ή χρονοδιάγραμμα, καθίσταται δυσκίνητη και αδιαφανής.

Εάν είναι απαραίτητο, μπορώ να στείλω στιγμιότυπα οθόνης που να δείχνουν καθαρά το ποσό στον λογαριασμό μου και πληροφορίες σχετικά με την υποβληθείσα εντολή ανάληψης για το ποσό των 89.600 PLN.

Παρακαλώ ενημερώστε με πότε θα καταβληθεί το υπόλοιπο ποσό (περίπου 5.228 ευρώ) και εάν σκοπεύετε να διευθετήσετε την υπόθεση με μία μόνο μεταφορά.

Με εκτίμηση,

TM

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Γεια σε όλους

Μέχρι στιγμής, ο παίκτης δεν έχει αιτήματα ανάληψης, το ποσό των 89.600 καταβλήθηκε πλήρως.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Άνταμ, Αγαπητή ομάδα του καζίνο της Νεβάδα,

Σας ευχαριστούμε για την επόμενη μεταφορά σας ύψους 4.949,85 ευρώ με ημερομηνία 1 Ιουλίου 2025.

Μετά την καταγραφή, το συνολικό ποσό των αναλήψεων ανέρχεται σε 21.027,52 ευρώ, το οποίο – με τη μέση συναλλαγματική ισοτιμία 1 ευρώ = 4,22 PLN – αντιστοιχεί σε ποσό περίπου 88.738 PLN.

Επομένως, το ποσό ανάληψης εξακολουθεί να μην αντιστοιχεί στην αρχική μου παραγγελία, η οποία ήταν 89.600 PLN.

Αυτό απομένει να καταβληθεί περίπου 862 PLN, ή περίπου 204 ευρώ.

Παρακαλώ για πληροφορίες. Το NV Casino υποχρεούται από τους κανονισμούς να εκπληρώσει την εντολή καταβολής του ποσού στο νόμισμα της κατάθεσης στον λογαριασμό, στην περίπτωσή μου σε PLN ή το ισόποσο σε άλλο νόμισμα. Παρακαλώ εξηγήστε από πού προέρχεται η διαφορά στο ποσό των 862 PLN ή 204 EUR.

Παρακαλώ ενημερώστε με εάν έχει προγραμματιστεί η τελική μεταφορά του ποσού που λείπει και πότε μπορεί να αναμένεται.

Για λόγους σαφήνειας, παρακάτω παρατίθεται μια λίστα με όλες τις ολοκληρωμένες μεταφορές:


💰 Πληρωμές που έχουν ληφθεί μέχρι στιγμής:

30,04 - 4.910,09 ευρώ

17.05 – 17.05 – 17.05 919,58 EUR

02.06 - 4.929,87 ευρώ

25,06 - 1.318,13 ευρώ

01.07 - 4.949,85 ευρώ

🔢 Σύνολο: 21.027,52 €


Με εκτίμηση,

Τόμας Μ.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Τόμας

Εκτιμούμε ιδιαίτερα την αίσθηση του χιούμορ σας.

Αλλά θα σας πείραζε να ελέγξετε τον λογαριασμό παιχνιδιού σας; Έχετε 408,28 PLN στον λογαριασμό σας.

Είχατε 90008,28 PLN πριν από την πρώτη ανάληψη.

Τώρα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες αναλήψεις ποσών:

-21000

-5600

-21000

-21000

-21000


Αυτό αφήνει το υπόλοιπό σας ακριβώς 408,28 PLN.

Ζητήστε ξανά από το ChatGPT να ελέγξει ξανά τους υπολογισμούς.


Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Τόμας,


Επιβεβαιώστε ότι τα ποσά ανάληψης που αναφέρονται έχουν εισπραχθεί και ότι το δηλωμένο υπόλοιπο είναι σωστό. Πιστεύω ότι η υπόθεσή του μπορεί στη συνέχεια να θεωρηθεί επιλυμένη.


Με εκτίμηση,

Αδάμ



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

NV CASINO Χαίρομαι πολύ που δεν είσαι τόσο αγχωμένος όσο σε προηγούμενες συζητήσεις.

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, η διάθεσή μου είναι καλή. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις μεταφορές, παρόλο που ο δρόμος ήταν ανώμαλος.)

Όλα είναι σωστά όσα έγραψες: - Θέλω απλώς να διευκρινίσω κάτι...

Πριν από την πρώτη ανάληψη είχα 90.008,28 PLN και τώρα ο λογαριασμός μου έχει 408,28 PLN

Καθώς γράφετε, ο λογαριασμός μου εξαντλούνταν με κάθε μεταφορά κατά τα ποσά που αναφέρονται παρακάτω.


1. 21.000 PLN

2. 21.000 PLN

3. 21.000 PLN

4. 5.600 PLN

5. 21.000 PLN

Σύνολο: 89.600 PLN

Οι μεταφορές σας είναι:

1. 4910,09 EUR 30/04/2025 1€ = 4,27

2. 4919,58 EUR 17/05/2025 1€ = 4,27

3. 4929,87 EUR 02/06/2025 1€ = 4,25

4. 1318,13 EUR 24/06/2025 1€ = 4,24

5. 4949,85 EUR 01/07/2025 1€ = 4,25

Σύνολο: 21.027,52 €

Αν στείλατε 21.027,52 € x μέση αγοραία ισοτιμία 1 € = 4,22 PLN = 88.736 PLN

Πού είναι η διαφορά = 863 PLN ή 204 €

Εδώ είναι ο σύνδεσμος για τα ποσοστά NBP: https://nbp.pl/statystyka-i-powiedziozc/kursy/archiwum-kursow-srednich-tabela-a/

Υπολογισμοί χωρίς ChatGPT. Τους έκανα μόνος μου για να μην έχετε καμία αμφιβολία για αυτό που ρωτάω.

Παρακαλώ ενημερώστε με ποια είναι η διαφορά: EUR = PLN. Ο λογαριασμός τηρείται σε PLN, επομένως θα πρέπει να υπάρχει ισοδύναμο σε EUR.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Τόμας

Ο λογαριασμός σας είναι σε PLN, όλες οι συναλλαγές απεικονίζονται σε νόμισμα PLN.

Ας αναρωτηθούμε γιατί επιλέξατε EUR και όχι GBP ή ZWL ή BTN;


Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Άνταμ, Καζίνο Νεβάδα,

Σωστά - συγγνώμη για τη σύγχυση από μέρους μου. Οι μεταφορές πραγματοποιήθηκαν σε διαφορετικές ημέρες του μήνα, με κυμαινόμενο επιτόκιο, γεγονός που εξηγεί τις διαφορές.

Άνταμ, σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου. Είμαι πεπεισμένος ότι χωρίς την υποστήριξή σου το φινάλε θα μπορούσε να είχε διαφορετική εμφάνιση.

NV Casino – παρά τις δυσκολίες, σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας. Τέλος, μπορώ να επιβεβαιώσω την ειλικρίνειά σας.

Ευχαριστώ και τα δύο μέρη για τη δέσμευσή τους.

Η διαφορά έχει επιλυθεί – μπορούμε να θεωρήσουμε την υπόθεση κλειστή.

Με σεβασμό,

TM

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Τόμας,


Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που ακούμε ότι το πρόβλημά σας έχει επιλυθεί με επιτυχία και θα επισημάνουμε το παράπονό σας ως «επιλυμένο» στο σύστημά μας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την επιβεβαίωσή σας καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ευχαριστούμε επίσης το NV Casino για την υπομονή και την κατανόησή του.


Χαιρόμαστε που η παρέμβασή μας βοήθησε στην επίλυση της κατάστασης και είμαστε πάντα εδώ για να σας υποστηρίξουμε εάν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε άλλα προβλήματα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο μέλλον. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων μας—έχουμε δεσμευτεί να βοηθάμε παίκτες σαν εσάς.


Όπως γνωρίζετε, δεν χρεώνουμε για τις υπηρεσίες μας, ούτε δεχόμαστε φιλοδωρήματα. Ωστόσο, θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν αφιερώνατε λίγο χρόνο για να μοιραστείτε την εμπειρία σας με τις υπηρεσίες μας στο Trustpilothttps://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru . Η ειλικρινής σας κριτική και τυχόν προτάσεις για τη βελτίωση της διαδικασίας επίλυσης παραπόνων και διαμεσολάβησης θα ήταν ανεκτίμητες. Τα σχόλιά σας θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν άλλους που σκέφτονται να επικοινωνήσουν μαζί μας για βοήθεια σχετικά με ζητήματα που σχετίζονται με τα online καζίνο.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.


Με εκτίμηση,

Αδάμ

Αυτόματη μετάφραση:
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
scamalert_1_alt
Οι υπάλληλοι της Casino Guru δεν θα σας ζητήσουν ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ή άλλα προσωπικά στοιχεία, ούτε θα προσπαθήσουν να αποκτήσουν πρόσβαση στον λογαριασμό καζίνο ή στον τραπεζικό λογαριασμό σας, ούτε θα σας ζητήσουν πληρωμή για τις υπηρεσίες μας.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.