Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Cybercoins Casino δεν ολοκληρώνει το kyc και δεν κάνει ανάληψη 219 USD

Το Cybercoins Casino δεν ολοκληρώνει το kyc και δεν κάνει ανάληψη 219 USD

6.405 προβολές 42 απαντήσεις |
πριν από 9 μήνες
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Έκανα εγγραφή στο Cybercoins με μπόνους 50fs. Οι όροι μπόνους δήλωναν ότι δεν απαιτείται ελάχιστη κατάθεση για την ανάληψη κερδών.

Ολοκλήρωσα το WR και ζήτησα απόσυρση.

Σύμφωνα με τις κριτικές, έχουν kyc και άμεση απόσυρση. Δεν ήταν όμως έτσι.

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω email επειδή η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη. Απάντησαν ζητώντας μια αρχική κατάθεση 20 ευρώ.

Τους είπα για τις απαιτήσεις μπόνους. Με αγνόησαν. Μου είπαν ότι χωρίς κατάθεση 20€ δεν έγινε ανάληψη.

Έκανα την κατάθεση, πολύ στενοχωρημένος, αλλά κατέληξα να το κάνω. ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!

Δεν ενέκριναν ποτέ το kyc μου και η απόσυρσή μου είναι "σε διαδικασία".

Δεν απαντούν ούτε στο email τυχαία!

Έχει κανείς εμπειρία σε αυτό το site;

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 9 μήνες

Hello, I was looking to see if we have this casino in our database and it is being reviewed. According to what I've seen, they already have a pretty low safety index, which says it all. 

I see that there are discrepancies in what they have stated on the website and what the live chat told you. 

So you deposited here, delivered the documents, and haven't heard from the casino since? 

I would probably lodge a complaint if that's the case and see if something can be done or not.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro, αυτό ακριβώς, κατέθεσα, υπέβαλα όλα τα έγγραφα και δεν είχα καμία περαιτέρω απάντηση από το καζίνο. Θα κάνω μια καταγγελία και θα περιμένω τουλάχιστον να επιστραφεί η κατάθεσή μου. Είναι απογοητευτικό!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 9 μήνες

I would certainly do that if I were you and see what I can find out. I hope it ends well. 

Feel free to update me if you learn anything. 

πριν από 9 μήνες

Same thing happened with me! They said I can make a withdraw as soon as I make a deposit of €20 because of AML. After made the deposit now they are saying my documents are not approved and it's been 5 days now they completely ignore me

Saleh
πριν από 9 μήνες

Hey, I'm pretty sorry to hear that. So did you also find out why your documents were not accepted? It's an important process that players often have to go through and if it's not successful you won't be able to withdraw the money. 

Therefore, it would be useful to know what reason the casino had for this. We give casinos 14 days to resolve KYC and so if nothing happens in the next few days, I would think about lodging a complaint with us. 

Please let me know if you have made any progress or not.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Η στάση αυτού του ιστότοπου είναι εντελώς τρελή. Θα με «αναφέρουν» για την κριτική μου, γιατί λένε ότι είναι ψεύτικο! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΡΕΛΟΙ! ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΕΨΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

You are 100% right. I think they are running a dead casino and they are not paying a dime to anyone. their words changes everyday. file file file

Jaro
πριν από 9 μήνες

No Sir. They gave me no reason. They are not responding or replying to me anymore.

πριν από 9 μήνες

Η στάση αυτού του ιστότοπου είναι εντελώς τρελή. Θα με «αναφέρουν» για την κριτική μου, γιατί λένε ότι είναι ψεύτικο! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΡΕΛΟΙ! ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΕΨΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

So if what you describe happened, why haven't you filed a complaint with us yet if you feel that the casino is not telling the truth and you did nothing wrong? Don't you think it would be a good idea for our experts to look into this?

πριν από 9 μήνες

No Sir. They gave me no reason. They are not responding or replying to me anymore.

πριν από 9 μήνες

But I see what they wrote to you and therefore you have fulfilled everything except the verification deposit which is mandatory in every casino. If you don't, you probably won't get your money. This is not to say that there can't be some problems even if you do so, but without verifying the payment method it won't be possible.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Sir I have deposited 21.16 eurofile

Jaro
πριν από 9 μήνες

Jaro, το καζίνο δεν είναι καταχωρημένο, δεν μπορώ να υποβάλω την καταγγελία.

Όπως και να έχει, δεν νομίζω ότι θα με πληρώσουν, μου έκλεισαν τον λογαριασμό!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 9 μήνες

Don't let them steal your money, if we don't do anything they are going to continue this scamming. at least we should try to stop them

πριν από 9 μήνες

Sir I have deposited 21.16 eurofile

πριν από 9 μήνες

Oh, and does that mean that you were asked to make another deposit or did you deposit it recently? Have you even tried to make a withdrawal yet? 

πριν από 9 μήνες

Jaro, το καζίνο δεν είναι καταχωρημένο, δεν μπορώ να υποβάλω την καταγγελία.

Όπως και να έχει, δεν νομίζω ότι θα με πληρώσουν, μου έκλεισαν τον λογαριασμό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

It's okay that we don't have a casino listed. Just file a complaint against another casino and write in the text which one it is. Our team will edit it and try to help you. 

What do you think? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Yes I have tried to make a withdrawal but they are not processing the withdrawal. Yesterday I got an email from them saying that I need to proof that the binance account belongs to me and I have made the payment using that account which I sent them right after but now they are asking both documents in one sreenshot which is practically and technically an impossible task. I've asked them to provide me an example but they haven't send me anythingfile

Έγινε επεξεργασία
Saleh
πριν από 9 μήνες

Hello,

Eventhough I understand why the casino prefers all details in one place, to me it seems like they do not think much of the real option the user has.

If I may, I would at least try to suggest a possible option to get this over with.

Instead of sending screenshots, would you capture a video showing your account since the initial login? Blur down all personal details, starting with password. the point is to show the casino you have access to the wallet and are able to show them all required details, eventhough not in one screenshot.

Perhaps it sounds like a complicated option, but since I read what you have been through, I guess you would prefer to get this resolved as soon as possible. Based on my experiences, rather than wait for the casino to accept reality, it is more beneficial to actively find any working solution.


Are you willing to try?


PS: please do not add screenshots showing your personal details. The number of phishing attempts increasing daily and this is public forum after all. 🙏



czibakjanos1995 διέγραψε τη δημοσίευση
czibakjanos1995 διέγραψε τη δημοσίευση
1 23

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.