ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Casino Gods καθαρίζει τα κέρδη

Το Casino Gods καθαρίζει τα κέρδη

πριν από 4 έτη από Packleader
|
5024 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 έτη

Γεια σε όλους,

Ακολουθώ τις συμβουλές κάποιου που με συμβούλεψε να δημοσιεύσω το πρόβλημά μου σε διάφορα φόρουμ.

Θα ξεκινήσω από το μηδέν.

Στις 23/5/2020 έκανα κατάθεση 250 € στο Casino Gods και πήρα το μπόνους καλωσορίσματος πάνω από 100%. Τότε είχε υπόλοιπο 500 €. Το στοίχημα ήταν 40x μπόνους, έτσι 10k.


Άρχισα να παίζω για αρκετές ημέρες μέχρι τις 28 Μαΐου 2018, είχα πάνω από 10k και εκείνη τη στιγμή είχα 1974,69 € στο λογαριασμό μου.


Την ίδια μέρα μπήκα ξανά και σχεδόν έπεσα. Υπόλοιπο 250 € ???


Ο ΟΚ υποστήριξε έγραψε, δεν μπορούσε να βοηθήσει και το πέρασε.


Λάβαμε ένα email την ίδια ημέρα, παραβίασα τους όρους μπόνους, γιατί παραβιάσω το υψηλό στοίχημα, στοίχημα μεταξύ 14-30 €. Επιτρεπόταν μόνο ένα μερίδιο 5 €. Αλλά έκανα μερικές αγορές χαρακτηριστικών και έτσι ήταν δικό μου λάθος και το κέρδος εξαφανίστηκε.

Μου έστειλαν επίσης τις λίστες με όλες τις εργασίες, όλα είναι σαφώς αναγνωρίσιμα και σωστά.


Εντάξει σκέφτηκα, πήρα ξανά την κατάθεσή μου των € 250, απλώς δοκιμάστε ξανά.

Δεν υπάρχει ενεργό μπόνους, 250 € πραγματικά χρήματα. Δεν υπάρχουν κανόνες μπόνους.


Άρχισε να παίζει και έκανε μια αγορά 100 € με το υπόλοιπο των 185 € με το White Rabbit. (Χωρίς μπόνους, χωρίς πρόβλημα). Το μπόνους πληρώθηκε πάνω από 1500 €.


Στο τέλος της ημέρας, είχα υπόλοιπο 1801 ευρώ, πήγα στο ταμειακό μητρώο και ζήτησα πληρωμή.

Στη συνέχεια ξεκίνησε ένας μαραθώνιος επαλήθευσης για 5 ημέρες. Αλλά κανένα πρόβλημα δεν λειτούργησε.


Στις 5.6.20 συνδέομαι και δεν μπορώ να πιστέψω τα μάτια μου, το υπόλοιπο του λογαριασμού μου ξανά 250 €, θέλουν να με αστειεύομαι.


Η ζωντανή συνομιλία δεν μπόρεσε να το βοηθήσει αλλά το πέρασε.

Πάλι έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι παραβίασα τους όρους μπόνους. Με τον ίδιο λόγο και την ίδια προσκόλληση που ήταν εκεί την πρώτη φορά.

Υψηλό στοίχημα Παραβίαση στοιχήματος μεταξύ 14-30 €.


Πρώτον, κανένα μπόνους δεν ήταν ενεργό.


Δεύτερον, έκανα ένα στοίχημα 100 €.


Τόσο ανοησίες.


Έχω ζητήσει τώρα όλα τα αρχεία από την πρώτη μου κατάθεση και έχω επίσης επικοινωνήσει με το εσωτερικό γραφείο καταγγελιών.


Είτε είναι απλώς ηλίθιο είτε απλά θέλουν να με ξεγελάσουν. Αλλά όλα πρέπει να είναι ξεκάθαρα από τα έγγραφα.

Σε κάθε περίπτωση, μένω συντονισμένος και δεν αφήνω τον εαυτό μου να απαχθεί.


Υπό αυτήν την έννοια, ωραίο Σαββατοκύριακο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

From how you described your situation, I believe you have the right, and the casino should pay you the winnings.

Submit your complaint here: https://casino.guru/complaints/create/1

We will do our best to assist you.

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 4 έτη
Αιτία: link edit

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα