ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠρόβλημα καζίνο SpinRio

Πρόβλημα καζίνο SpinRio

πριν από 2 έτη από Sommer2021
|
3297 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σου,


έχει κανείς εμπειρία με το Spinrio Casino;


Στην αρχή εξεπλάγην θετικά, ο σχεδιασμός είναι όμορφος - όλα είναι όμορφα τακτοποιημένα και πολλά παιχνίδια. Τώρα αρχίζω να αμφιβάλλω για κάτι γιατί αυτό έγινε.


Κέρδισα ένα μικρό ποσό και μετά ανέβασα όλα τα έγγραφα για επαλήθευση. Από τότε λέει:

"Συγχαρητήρια τα έγγραφά σας εγκρίθηκαν! Μπορεί να σας ζητηθεί να ανεβάσετε επιπλέον έγγραφα αργότερα. Ευχαριστούμε!


Πότε??!!


Σκέφτηκα, λοιπόν... μπορεί να ελέγξουν κάτι άλλο και έτσι έπαιξα λίγο περισσότερο. Ενώ έπαιζα το παιχνίδι Shake Shake Leprechaun, κέρδισα δωρεάν παιχνίδια και ένα ωραίο ποσό. Ήμουν τόσο χαρούμενος και κατέγραψα τα πάντα με το κινητό μου - σκέφτηκα ότι μπορώ να το ανεβάσω και να αναφέρω την τύχη μου.


Έπαιξα, μετά λίγο (και άλλα παιχνίδια επίσης) και αποσυνδέθηκα. Αφού συνδεθώ ξανά, λαμβάνω συνέχεια το μήνυμα ότι το παιχνίδι Shake Shake δεν έχει κλείσει και ότι πρέπει να το κάνω. Αλλά δεν λειτουργεί!


Στο chat μου είπαν ότι πρέπει να κάνουν έλεγχο και θα επικοινωνήσουν.


Λοιπόν, τώρα σιγά σιγά αναρωτιέμαι περί τίνος πρόκειται ή αν αυτό δεν είναι μια τακτική καθυστέρησης - αλλά δεν θέλω να καταλογίσω τίποτα σε κανέναν.


Το Casino Guru έχει καλή βαθμολογία στο Spinrio - γι' αυτό έκανα εγγραφή εκεί.

LG





Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 2 έτη

Hello, thank you for checking casino rating befor register and play there. 🙂

To me it seems that the game you played may suffer some technical problem on provider side. If this is the case, casino have to consult with the provider at first. There is always the possibility that some technical bug causes problems. Since this casino has a nice reputation, I would give the staff some time to clarify any obstacles.

At the moment we can only guess.

Please, let us know about any progress.

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.

Ναι - θα περιμένω τώρα και θα δω πόσο γρήγορα το Spinrio μπορεί να διορθώσει τέτοια σφάλματα. Δεδομένου ότι έχω ακόμη και βίντεο και στιγμιότυπα οθόνης, αυτό είναι καθησυχαστικό.

Όσον αφορά την επαλήθευση, έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα που έχουν γίνει δεκτά σε όλα τα άλλα καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα - οπότε υποθέτω ότι η πλήρης επαλήθευση θα γίνει σύντομα.

Την Κυριακή έστειλα μήνυμα με όλες τις λεπτομέρειες στην υποστήριξη και θα συνεχίσω να ενημερώνομαι εδώ στο φόρουμ.

Καλά να περάσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
Sommer2021
πριν από 2 έτη

Hello Summer 2021,

thank you for sharing your insights with the community 🙂!

It's refreshing to see experienced players, who knows how things work.

Looking forward to "hear" the news.

Good day to you as well.

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

yay... Το Spinrio έλυσε το πρόβλημα με το παιχνίδι, η πληρωμή έχει πλέον εγκριθεί και στο chat μου είπαν ότι θα εξοφληθεί σύντομα.

Σας ευχαριστούμε επίσης για την υποστήριξή σας😉


Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 2 έτη

Hello Sommer2021,

You are almost there 😉. Fingers crossed! Looking forward to your next good news. 🙂

πριν από 2 έτη

Καλημέρα,

Τα χρήματα είναι ήδη εκεί - μπορώ μόνο να προτείνω το Spinrio σε άλλους.


Πείτε στον Daniel ότι δεν χρειάζεται παράπονο. Ευχαριστώ

Καλή σου μέρα, αγαπητή Ράντκα


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 2 έτη

No need to tell me, I read everything here 😀Thanks for the update 👍

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη