Εδώ λοιπόν η κατάσταση.
Εκτός από τη συνεχιζόμενη διαφωνία μου με το καζίνο Zodiac, συνέχισα να παίζω σε τοποθεσίες CR.
Επειδή οι παλιοί μου λογαριασμοί που σχετίζονταν με t6o η διαφωνία μου έκλεισε =, με δική μου απόφαση του διαχειριστή, καθώς δεν ζήτησα ούτε αποδέχτηκα την παράστασή τους "Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε γιατί δεν θέλουμε να σας πληρώσουμε".
Ούτε είπαν ότι δεν μπορούσα να παίξω εκεί.
Έτσι, δημιούργησα νέους λογαριασμούς CR, με νέο email, και δημιούργησα μόνο 1 από τον καθένα για να αποφύγω τους διπλότυπους ή ,=πολλαπλούς λογαριασμούς.
Το ήξερα ήδη αυτό πριν, αλλά είχα πληρωθεί πολλές φορές στο παρελθόν στο πλαίσιο αυτής της δομής πολλαπλών λογαριασμών.
Ανεξάρτητα από αυτό, ΤΩΡΑ θα συμμορφώνομαι και θα συμμορφώνομαι με τους Όρους & Προϋποθέσεις που ορίζονται από όλους τους ιστότοπους CR.
Αλλά, φυσικά, υπάρχει ένα πρόβλημα.
Πριν από 2,5 εβδομάδες, δημιούργησα νέους λογαριασμούς Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity και Casino Kingdom.
Όχι όλα ταυτόχρονα φυσικά, αλλά κατά τη διάρκεια των τελευταίων 3 εβδομάδων από τότε που καταδικάστηκε η καταγγελία μου ΕΔΩ. (Αλλά όχι μέσα από ένα σκηνικό δικαστηρίου από τούβλα και νεκροθάφτη)
Τέλος πάντων, σχεδόν κάθε ιστότοπος CR συνοδεύεται από ένα μπόνους καλωσορίσματος κάποιου είδους που κυμαίνεται από 1 $, για 80 περιστροφές, 5 $ για 100, 10 $ για 150 και πολλά μπόνους καλωσορίσματος μείγματος είτε για την 1η σας κατάθεση είτε συνδυασμό της αρχικής σας χούφτας για καταθέσεις.
Η πρώτη μου κατάθεση πήγε όπως πάντα προωθούνταν.
Μπόνους 100% αγώνα. Καλός.
Μετά όμως όλα άρχισαν να αλλάζουν.
Στον επόμενο ιστότοπο, η 1η κατάθεσή μου έγινε και δεν πιστώθηκε αμέσως, αλλά μερικές φορές έρχεται λίγο αργότερα.
Μόνο που δεν ήρθε ποτέ.
3η τοποθεσία, το ίδιο πράγμα. Δεν προστέθηκε μπόνους.
Ο 4ος ιστότοπος ήταν επίσης το ίδιο αποτέλεσμα "Κανένα μπόνους για μένα".
5η τοποθεσία ίδια.
Ω, μετά τον δεύτερο ιστότοπο, πήγα στην υποστήριξη συνομιλίας, προσπάθησα να κάνω ένα πραγματικό άτομο για να μιλήσω και το ρομπότ συνομιλίας απλώς δεν θα το είχε.
Έτσι, μετά από μερικές επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά χειραγώγησης για να αποκτήσω έναν πραγματικό άνθρωπο, η υποστήριξη του bot έδειξε ότι με μετέφεραν στους συναδέλφους τους που θα με βοηθούσαν περαιτέρω με το ερώτημα.
Μόνο που ήταν πίσω στο ίδιο ol" "Είσαι 12ος στο que, και ο αναμενόμενος χρόνος αναμονής είναι 43 λεπτά"
Τώρα δεν ξέρω για εσάς, αλλά το CR με κάνει να περιμένω.
Έχουν εδώ και πολύ καιρό. Ακόμη και πριν από τη διαμάχη μου.
Αλλά μετά τη διαφωνία μου, μόνο χειροτέρεψε. Άρχισα λοιπόν να ηχογραφώ τη συνομιλία και μετά συνέχισα να γράψω οδηγίες στην υποστήριξη για να δω αν θα μπορούσα να λάβω μια οριστική απάντηση σχετικά με την κατάσταση των τρεχόντων λογαριασμών μου και ποια ήταν η συμφωνία με την μη προσθήκη των μπόνους μου.
Ήταν πριν από 2,5 εβδομάδες. Δεν έχω ακόμη απαντήσει από την υποστήριξη. (Και έγραψα ακόμη και ένα email χωρίς βρισιές ή ονοματεπώνυμο, το πιστεύετε ή όχι)
Έτσι, από μια μακρά ταραχώδη ιστορία με την CR, με έχουν θεσμοθετήσει ψηφιακά να το αφήσω και ελπίζω ότι θα γίνει κάποια μέρα, κατά προτίμηση προτού υποβάλω άλλο αίτημα απόσυρσης για να αποφύγω άλλη μια διαφωνία.
Συνολικά έχω γράψει 3 email υποστήριξης και 1 στη RiskManagement, καθώς είναι οι «παιχνίδι καλούντες» που βασίζουν πάντα τις ενέργειές τους στο τι είναι καλύτερο για το καζίνο...Αμ!! Εννοώ παίκτες. 😉 😉
Στη συνέχεια, το περασμένο Σαββατοκύριακο, μια νέα καταπληκτική προσφορά ήταν διαθέσιμη απευθείας από το λογαριασμό μου στην καρτέλα tge promotions.
Μπόνους 140% στην επόμενη κατάθεσή σας ύψους 20 $ ή περισσότερων
Φυσικά επέλεξα, έκανα μια κατάθεση $20 και ήλπιζα για το καλύτερο. .
Και, ο CR με ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ για άλλη μια φορά, επειδή δεν τηρούσε την υπόσχεσή του.
Όχι μόνο αυτό, αλλά οι πρόσφατα δημιουργημένοι λογαριασμοί μου δεν ήταν πλέον σε επίπεδα Silver, ήταν ΟΛΟΙ τώρα σε Platinum!
Κάτι που αν γνωρίζετε ήδη, τα επίπεδα κατάστασης στο CR δεν είναι αυτά που φαίνονται. Δεν υπάρχει πραγματικό όφελος σε κανένα από τα επίπεδα. Δεν θα ασχοληθώ με αυτό, αλλά στην πραγματικότητα, είναι πραγματικά καλύτερο να παραμείνουμε στα χαμηλότερα επίπεδα.
Ο καλύτερος λόγος για αυτό είναι απλώς το κόστος. Εξακολουθείτε να λαμβάνετε πολύ καλές προσφορές και εξακολουθεί να είναι αρκετά φθηνό για σχεδόν όλους.
Παρόλο που δεν έχετε πραγματικά λόγο για την πρόοδό σας, καθώς οι πόντοι θα συνεχίσουν να αθροίζονται αυτόματα (εκτός από το να παίζετε κάτω από τον απαιτούμενο πόντο για κάθε μήνα, το να είστε στα υψηλότερα επίπεδα εγγυάται πραγματικά ένα πράγμα, απλώς κοστίζει περισσότερο πάρτε τα καλά μπόνους.Επομένως, κοστίζει περισσότερο για να παίξετε (και να χάσετε).
Τώρα λοιπόν, όχι μόνο ΔΕΝ λαμβάνω τα μπόνους αντιστοίχισης της 1ης κατάθεσης από όλους τους πρόσφατα δημιουργημένους λογαριασμούς μου, αλλά τώρα δεν μπορώ να απολαμβάνω καν τα επίπεδα περιστασιακής κατάστασης.
Έτσι, χθες το βράδυ μετά την κατάθεσή μου στο Casino Kingdom, επέλεξα ξανά την προσφορά 150%, δεν την έλαβα και έτσι πήγα στην υποστήριξη συνομιλίας όπου φρόντισα να μίλησα με έναν άνθρωπο και προς έκπληξή μου μετά από μόλις 8 λεπτά, ένας πραγματικός άνθρωπος εντάχθηκε στο γραφικό στοιχείο συνομιλίας.
Θα μπορούσε αυτό να είναι η αρχή μιας νέας και φιλικής σχέσης μεταξύ του CR και εμένα;;
🙂 Ξέρω ότι γνωρίζετε ήδη την απάντηση.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ!!!
Καθώς γινόταν η μονόπλευρη και σαρκαστική συνομιλία με τον πράκτορα υποστήριξης «L», συνειδητοποίησα γρήγορα ότι ο CR μαζί με τον RM δεν επρόκειτο ποτέ να κάνουν τίποτα εύκολο ή χωρίς το δίκαιο μερίδιό του ή τα οδοφράγματα, τις παρακάμψεις και τις προωθήσεις που δεν πρόκειται να τα καταφέρουν ποτέ.
Τουλάχιστον όχι σε μένα.
Καθώς τελειώναμε τη συνομιλία, με αυτόν τον αντιπρόσωπο υποστήριξης να αποφεύγει συνειδητά να απαντήσει σε άσχετες ερωτήσεις cpl, έθεσα για να δω τι είδους απάντηση θα λάβω (έκανα ερωτήσεις cpl σχετικά με τον μέσο χρόνο που χρειάζεται η RM για να συνδεθεί με κάποιον που υποβάλλει ένα αίτημα ανάληψης για οτιδήποτε $5000 ή υψηλότερο. Η υποστήριξη απλώς αρνήθηκε να απαντήσει σε οτιδήποτε ή να δώσει οποιαδήποτε πραγματική απάντηση, παρόλο που λέει σε "48 ώρες ή λιγότερο")
Στη συνέχεια, βασικά με αποκαλεί ψεύτη, επειδή, "Έλεγξα με τον μάνατζέρ μου και η προσφορά για την οποία μιλάτε, για μπόνους αγώνα 150%, ΔΕΝ υπάρχει".
😘 !*@^# Με συγχωρείτε;;
Είπα, "Πόσο θέλετε να στοιχηματίσετε; Αν μπορούσα να το ανεβάσω σε αυτήν τη συνομιλία, θα το έβλεπες μόνος σου, μετά πες μου πόσο δεν υπάρχει. Πες μου πού να το στείλω και θα το στείλω πριν κλείσε αυτή τη συνομιλία».
Ακόμα κι εγώ ήξερα πού να το στείλω και το είχα ήδη, ήθελα να προσπαθήσω να παρουσιάσω την αξίωσή μου με άμεσο και ακριβή τρόπο για να δω αν θα μπορούσα να τον παρακινήσω να προσθέσει το μπόνους μου.
Απλώς αρνήθηκε, λέγοντάς μου να στείλω RM am email και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.
Όχιοοοοοοοοοοο! Όχι RM! Απλώς ΔΕΝ μου απαντούν. Όπως ποτέ. Εκτός αν μου πει ότι έκλεισαν τους λογαριασμούς μου μετά από αίτημά μου να το κάνουν. Χαχαχα.
Και τώρα τι?
Ανοίγω ξανά διαφωνία με την CR;
Σε αυτή την πλατφόρμα; Σε τελική ανάλυση, ο Γκουρού του Καζίνο πήρε έναν εκπρόσωπο του Zodiac για να κάνει ένα μοναδικό και καθοριστικό σχόλιο εδώ σε αυτόν τον ιστότοπο, ίσως θα έπρεπε.
Τι θα κάνατε παιδιά;
Χμμμ, για προσφορά που δεν υπάρχει, μου φαίνεται αρκετά ζωντανή... Σοκ.
Happy Gamblin'; Σε εσένα.
MoneyMonsta73
So here the situation.
Aside from my on-going dispute with Zodiac casino, I have continued to play at CR sites.
Because my old accounts related t6o my dispute were closed =, on admin's own accord as I did not ask or agree to their 'We are here to help you cause we don't wanna pay you' responsible gaming side show.
Nor did they say I couldnt play there.
So, I created new CR accounts, under a new email, and I only created 1 of each to avoid duplicate or ,=multiple accounts.
I alrready knew this before but had been paid out many times before under this multiple account structure.
Regardless, NOW I would be in com,pliance and abiding by the Terms & Conditions set by all CR sites.
But, of course, there is a problem.
2.5 weeks ago, I created a new Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity and Casino Kingdom accounts.
Not all at once of course but over the course of the last 3 weeks since my complaint was ruled against HERE. (But not through an brick and mortor court setting)
Anyway, pretty much every CR site comes with a welcome bonus of some sort ranging from $1,for 80 Spins, $5 for 100, $10 for 150 and a multitude of mixture welcome match bonuses either for your 1st deposit or a combination of your initial handful fo deposits.
My first deposit went as it Has always been promoted.
A 100% match bonus. Good.
But then everything started to change.
On the next site, my 1st deposit wa made and wasnt immediately credited but sometimes it comes a little while later.
Only it never came.
3rd site, same thing. No bonus was added.
4th site was also the same 'No bonus for me' result.
5th site same.
Oh, after the second site, I went to chat support, try to get am actual person to speak with and the chat robot just wouldnt have it.
So after a few select manipulatory keywords to get an actual human, the bot support indicated they were transferring me to their collegue's who would help me further with query.
Only it was back to the same ol' 'You are 12th in the que, and your expected wait time is 43 minutes'
Now i dont know about you but CR makes me wait.
They have for a long time. Even before my dispute.
But sinc my dispute, its only gotten worse. So i started recording the chat and then proceeded rto write directing to support to see if I could get a definitve answer on the status of my current acocunts and what the deal was/is with my bonuses not being added.
That was 2.5 weeks ago. I still have yet to hear back from support. (And I even wrote a non-swearing or name calling email believe it or not)
So, from a long turbulent history with CR, they have digitally institutionalized me to just leave it be and hope thast someday, preferably before I have another withdrawal request to avoid another dispute.
In total I've written 3 support emails and 1 to RiskManagement as they are the 'play callers' who always base their actions on whats best for the casino....Ahem!! I mean 'players. 😉 😉
Then last weekend, a new awesome offer was available from right inside my account under tge promotions tab.
A 140% Match Bonus On Your Next Deposit Of $20 Or More
Of course I opted in, made a $20 deposit and hoped for the best. .
And, CR totally DID DISAPPOINT me once again by not making good on their promotional promise.
Not only that but my newly created accounts were no longer at a Silver status levels, they were ALL now at Platinum status!
Which if you know already, the status levels at CR are not what they appear to be. There is no real benefit to any of the levels. I wont go into it , but factually, it is actually better to stay at the lower levels .
The best reason for this is simply the cost. You still get pretty good offers and it is still cheap enough for pretty much everyone.
Even though you don't really have a say in your advancement as the points will automatically keep adding up (aside from playing under the required point for any given month, being at the higher levels only really guarantees one thing, it just costs more tto get the good bonuses. Hence it just costs more to play (and lose).
So now, not only am i NOT getting my 1st deposit match bonuses from all my newly created accounts but now I dont5 even get to enjoy the casual status levels.
So, last night after depositing at Casino Kingdom, I again opted into the 150% promo, didn't get it, and so i went to chat support where I made sure I spoke to a human and to my surprise after only 8 minutes, an actual human joined the chat widget.
Could this be the start of a new and amicable relationship between CR and myself??
🙂 I know you already know the answer.
HELL NO!!!
As the one sided and sarcastic chat took place with support agent 'L' I quickly realized that CR along with R.M. were never going to make anything easy or without its fair share or roadblocks, detours and promotions they are never going to make good on.
At least not to me.
As we were winding down the chat, with this support agent consciencely avoiding answering a cpl unrelated questions I threw in to see what kind of answer I would get (i asked a cpl questions concerning the average time it takes RM to connect with someone who submits a withdrawal request on anything $5000 or higher. Support simply refused to answer anything or give any real answer even though it says in '48 hrs or less')
Then basically calls me a liar because, 'I checked with my manager and the offer you speak of, for 150% match bonus, does NOT exist'.
😘 !*@^# Excuse me??
I said, "How much do you wanna bet? If I could upload it to this chat you'd see it for yourself, Then tell me how much it doesn't exist. Tell me where to send it and il send it before i close this chat.'
Even i knew where to send it and had already, I wanted to try to represent my claim in a direct and accurate way to see if I could sway him to add my bonus.
He simply refused, telling me to send R.M. am email and they will get back to me.
Noooooooooooo! Not R.M! They simply do NOT get back to me. Like ever. Unless its to tell me they closed my accounts upon my request to do so. Lol.
SO, now what?
DO I open a dispute with CR again?
On this platform? After all, Casino Guru did get a Zodiac rep to make a single and defining comment right here on this site, maybe I should.
What would you guys do?
Hmmm, for an offer that doesn't exist, it looks pretty live to me... Shocker.
Happy Gamblin'; To You.
MoneyMonsta73