Καλησπέρα σε όλους,
Θέλετε να προειδοποιήσετε τους παίκτες εδώ και να ενημερώσετε τον γκουρού του καζίνο. Επί του παρόντος, οι δικηγόροι έχουν αρχίσει να εργάζονται μέσω των δικαστηρίων Carribjustice κατά της Techoptions BV (Ivibet/Hellspin) για λογαριασμό μου.
Ο λογαριασμός μου στην Ivibet επαληθεύτηκε πλήρως και, στη συνέχεια, όταν ζήτησα ανάληψη, ζήτησαν επιπλέον ταυτότητα. Έδωσα το πιστοποιητικό γέννησής μου (επιπλέον της άδειας οδήγησής μου) το οποίο έγινε αποδεκτό και στη συνέχεια δεν έγινε αποδεκτό. Έδωσα τότε την κάρτα ηλικίας μου. Τότε μου είπαν ότι χρειάζομαι ένα τέταρτο έγγραφο ταυτότητας. Μου είπαν ότι αν πήγαινα σπίτι στις μητέρες μου (αυτή είναι 3 ώρες και σε διαφορετική χώρα) και έπαιρνα την παλιά μου άδεια (λήγει σε ένα χρόνο) όλα θα ήταν καλά. Δύο μέρες και 140€ σε αεροπορικά εισιτήρια και ταξίδι αργότερα, έστειλα αυτό και χωρίς καμία εξήγηση μου είπαν τα εξής:
«Αγαπητέ παίκτη,
Δυστυχώς, το αίτημά σας για το άνοιγμα του λογαριασμού απορρίφθηκε από το τμήμα ασφαλείας.
Ελπίζουμε στην κατανόησή σας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα υποστήριξης καζίνο'
Το καζίνο παραβίασε τους δικούς του όρους και μου προκάλεσε σκόπιμα άγχος και έξοδα και σαφώς δεν επιθυμεί να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό μου. Η απόσυρσή μου των 350 ευρώ δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί και ως εκ τούτου οι δικηγόροι μου στο dave parker έχουν κινήσει νομικές ενέργειες εναντίον μου.
Προειδοποιώ όλους τους παίκτες και τους casinoguru για την εμπειρία μου, έχω ψάξει στο διαδίκτυο και δεν είμαι μοναδικός, αυτό το caisno παρουσιάζει συμπεριφορές scatterhall, madmoney (τους οποίους οι casinoguru έχουν ακόμα στον ιστότοπό τους χωρίς προειδοποίηση) και άλλων που έχουν κλέψει από τους παίκτες.
Θα επικοινωνήσω με όλες τις θυγατρικές στη συνέχεια.
Hello all,
Want to warn players here and give casino guru a heads up. Currently solicitors have begun work through Carribjustice courts against Techoptions B.V (Ivibet/Hellspin) on my behalf.
My account at Ivibet was fully verified, then when i requested a withdrawal they asked for additional ID. I supplied my birth certificate (in addition to my driving licence) which was accepted then retoractively unacceptaed. I then supplied my age card. I was then told then need a fourth ID document. I was told if I flew home to my mothers (shes 3 hours and a different country away) and got my old license (expires in a year) everything would be fine. Two days and €140 on plane tickets and travel later I sent this in and without any explaination i was told the following:
'Dear Player,
Unfortunately, your request for the account to be reopened has been denied by the security department.
We are hoping for your understanding.
Kind regards,
Casino support team'
The casino has breached their own terms and deliberately caused me stress and expense and clearly has no desire to reopen my account. My withdrawla of €350 euros has still not been processed and as such my solicitors at dave parker have begun legal action for me.
I am warning all players and casinoguru of my experience, i have looked online and i am not unique, this caisno is exhibiting behaviours of scatterhall, madmoney (whom casinoguru still have on their site with no warning) and others that have stolen from players.
I will contact all affiliates next.