Μόλις πρόσφατα (και αυτό συμβαίνει σχεδόν κατηγορηματικά με εμένα ως Νορβηγός παίκτης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) είχα μια εμπειρία που πιστεύω ότι πρέπει να μοιραστώ με άλλους παίκτες και με εκτίμηση για τον πάροχο πληρωμών "Intergiro" ή "blixtpay", "In- χρέωση» κ.λπ.
Έκανα μερικές νίκες στο Casumo καζίνο τις προάλλες (και αυτό δεν έχει να κάνει με το Casumo επειδή ήταν εξαιρετικά χρήσιμο και για τους επαγγελματίες μέχρι στιγμής σε αυτήν την κατάσταση) και όταν τα αποσύρω στην ίδια πηγή της κατάθεσής μου είναι, λυπηρό να πω, έτοιμος για κάποιο περίεργο και στα όρια ενός παράξενου περιστατικού.
Ημέρα μετά την ανάληψη των χρημάτων στον λογαριασμό In-Charge ανακαλύπτω ότι ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί. Φυσικά αυτό έχει γίνει από κάποιο σούπερ μυστικό και μη επικοινωνιακό οικονομικό τμήμα που λειτουργεί σε κάποιο είδος ανώτερης σφαίρας.
Μετά από μια εβδομάδα ανοησίας και μετά βίας που μπόρεσα να σταματήσω μια γραπτή τελική δήλωση και κάποιο είδος απόδειξης στον αποστολέα ότι τα χρήματά μου δεν έφτασαν σε εμένα (και ότι δεν τα ξόδεψα), φαίνεται ότι τα χρήματα δεν έχουν σταλεί πίσω καθόλου από In-charge.
Και εδώ έρχεται η κορυφή αυτού που μου δίνει μια άσχημη γεύση στο στόμα μου. Μετά από όλα αυτά, έλαβα σήμερα μια εξατομικευμένη πρόσκληση σε μια από τις άλλες επωνυμίες/εφαρμογή Quickbit τους.
Πρώτα απ 'όλα, δεν μπορώ να εκφράσω πόσο ανησυχητική βρίσκω μόνη μου αυτή την κατάσταση. Δεύτερον, το βρίσκω ανησυχητικό και λέω ότι όλες οι αναλήψεις μου από τα καζίνο τα τελευταία δύο χρόνια υπόκεινται σε σχεδόν μηδενική εγγύηση ότι θα τις λάβω στο τέλος λόγω μαγικών δυνάμεων και συμβάντων από αυτόν τον κόσμο σε διαφορετικούς παρόχους πληρωμών.
Αρκεί να ενημερώσετε εσάς τους άλλους παίκτες εκεί έξω για αυτήν την υπηρεσία. Μηδέν αστέρια.
Και ξανα; Οι CASUMO είναι τόσο επαγγελματίες και εξυπηρετικοί από την άλλη που δεν μπορώ να εκφράσω πόσο ευγνώμων είμαι για το προσωπικό τους όταν "χτυπάει ο ανεμιστήρας". Πέντε αστέρια!
I have just recently (and this happens almost categorically with me as Norwegian player in one or another way) had an experience I feel that I should share with other players and regards to the payment provider "Intergiro" or "blixtpay", "In-charge" etc.
I made some wins at Casumo casino the other day (and this has nothing to do with Casumo because they have been outmost helpful and to the fingertips professional so far in this situation) and when withdrawing them to the same source of my deposit it is, sad to say, ready for some odd and on the verge of bizarre incident.
Day after withdrawing the funds to the In-Charge account i make the discovery that my account has been blocked. Of cours this has been done by some super secret and non-communicating financial department that operates in some sort of higher realm.
After a week of nonsense and barely being able to halt out a written end statement and some sort of proof to the sender that my funds didnt make it to me (and that i didnt spend them) it appears that the funds have not been sent back at all from In-charge.
And here comes the top of what gives me a bad taste in my mouth; After all this i today received a personalized invitation to one of their other brands/app Quickbit.
First of all I cannot express how alarming I find this situation alone. Second of all i find it worrying that so and say all my withdrawals from casinos the last two years is subject to almost zero guarantee of actually getting them in the end due to magical powers and happenings out of this world at different payment providers.
Just a heads up to you other players out there about this service. Zero stars.
And again; CASUMO are so professional and helpful in the other hand i cannot express how grateful I am over their staff when "shit hits the fan". Five stars!