ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνDuxcasino - τακτική καθυστέρησης ή παρεξήγηση

Duxcasino - τακτική καθυστέρησης ή παρεξήγηση

πριν από 3 έτη από Sommer2021
|
2376 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Στην αρχή εξεπλάγην ευχάριστα και τώρα είμαι απλά θυμωμένος!


Έχω εγγραφεί στο Duxcasino, έκανα δύο καταθέσεις, έπαιξα πολύ καιρό και κέρδισα λίγο.

Μεταφορτώθηκε το διαβατήριο, ο λογαριασμός του κινητού τηλεφώνου και το τραπεζικό στιγμιότυπο (όλα φαίνονται στο στιγμιότυπο οθόνης, το όνομά μου, ο τραπεζικός λογαριασμός και οι δύο καταθέσεις με όλα τα δεδομένα.)


Είπε επίσης ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη για να επαληθεύσω τον αριθμό κινητού τηλεφώνου. Στη συνομιλία πήγε γρήγορα - ένας υπάλληλος του καζίνο ήταν πολύ καλός.

Λίγο αργότερα υπήρχαν και Έγγραφα που είχα προσκαλέσει. σε πράσινο ή επαληθευμένο. Έκανα ανάληψη.

Και μετά έλαβα ένα e-mail - θα έπρεπε να ανεβάσω ένα στιγμιότυπο οθόνης τράπεζας γιατί δεν θα το έκανα αυτό; - είναι στο λογαριασμό μου ως επαληθευμένο.


Ένας δεύτερος υπάλληλος δεν φαίνεται να με καταλαβαίνει; !! (θέλω να)

Τι μπορείτε να κάνετε εάν κάτι έχει επαληθευτεί και στο τέλος δεν μπορείτε να στείλετε τίποτα άλλο. Πρόκειται για μια νέα απάτη σχετικά με το να μην κάνετε ανάληψη ή απλώς μια παρανόηση;

Ποιος μπορεί να βοηθήσει - ποιος ξέρει;





Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ο λογαριασμός μου έχει πλέον επαληθευτεί πλήρως. Νομίζω ότι το στιγμιότυπο οθόνης μου ήταν λίγο πολύ μικρό. Εάν η πληρωμή είναι γρήγορη τώρα, μπορώ να προτείνω μόνο το duxcasino.

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 3 έτη

Thanks for the update. I'm glad you managed to solve it out with the casino. We also gave Duxcasino a very good rating (8.0) so it's great to see you're satisfied there 🙂 Do they have a support in German or English only?

πριν από 3 έτη

Γεια σου Ντάνιελ ... Έσκυψα τα Αγγλικά μου ενώ συνομιλούσα με 2 διαφορετικά άτομα 🙂 - Δεν ξέρω αν κάποιοι υπάλληλοι της duxcasino μιλούν Γερμανικά .. Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 3 έτη

I just checked the info on our website and it seems they even have the live chat available in German. You may give it a try next time 🙂

Daniel
πριν από 3 έτη

Δίνω 10 αστέρια για την πληρωμή !!

Η πρώτη πληρωμή ζητήθηκε το Σάββατο και ήταν ήδη σε αυτήν σήμερα και η δεύτερη πληρωμή παραγγέλθηκε σήμερα το πρωί, το απόγευμα ήταν επίσης στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 3 έτη

That sounds good. Did you withdraw back to a card or which payment method have you used?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη