Γεια σας και ευχαριστώ.
Έλεγξα το παράπονό σας και πρέπει να πω ότι καταλαβαίνω γιατί μπορεί να αισθάνεστε δυσαρεστημένος με το αποτέλεσμα. Ειλικρινά, θα έλεγα ότι έγιναν λάθη από το καζίνο και από εσάς, φοβάμαι.
Μοιραστείτε την αντίδραση της αρχής αδειοδότησης, παρακαλώ.
Hello and thank you.
I checked your complaint and I must say that I can understand why you may feel dissatisfied with the result. Honestly, I'd say that mistakes were made by the casino and you as well, I'm afraid.
Share licensing authority reaction, please.
Ότι έπαιξες τα κέρδη σου μακριά. Όταν ένιωθες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, έπαιζες ούτως ή άλλως 🙁. Έγραψες ότι έχασες σχεδόν τα πάντα λόγω των ψεμάτων και των καθυστερήσεων και ούτω καθεξής, αλλά εσύ ήσουν αυτός που έπαιξε.
Λυπάμαι - κανείς δεν μπορεί να το πάρει πίσω.
That you gambled your winnings away. When you felt that something was not quite right, you played anyway 🙁. You wrote that you lost nearly all because of the lies and delays and so on, but you were the one who played.
I'm sorry - nobody can take this back.
Ξέρω. Αλλά ήταν δική σου απόφαση να παίξεις ξανά, παρόλο που δεν εμπόδισαν την ισορροπία σου.
Είναι κρίμα και πραγματικά λυπάμαι.
I know. But it was your decision to play again despite they did not block your balance.
It's a shame and I'm really sorry.
Οχι δεν είναι. Επομένως, είναι κρίμα που έπρεπε να κλείσουμε αυτό το παράπονο γιατί χάθηκαν όλα τα κέρδη πριν μπορέσουμε να αντιδράσουμε στην καθυστερημένη απόσυρση. Μόνο αυτό προσπάθησα να πω.
No, it's not. Therefore it's a shame that we had to close this complaint because all winnings were lost before we could react to the delayed withdrawal. That's all I tried to say.
Είμαι σίγουρος ότι ορισμένα καζίνο χρησιμοποιούν την τακτική καθυστέρησης, αλλά άλλα δεν το κάνουν επίτηδες. Είναι απλά αργοί, έχουν κάποια τεχνολογικά προβλήματα κ.λπ.
Δεν σημαίνει πάντα ότι κάθε φορά που η ανάληψή σας καθυστερεί, είναι μέρος της στρατηγικής του καζίνο. Γι' αυτό είναι καλύτερα να αναζητάτε κριτικές από άλλους χρήστες, να συγκρίνετε τους δικούς σας χρόνους ανάληψης μεταξύ τους (ίσως καταλαβαίνετε ότι όταν κερδίζετε ένα μικρό ποσό, όλα πάνε ομαλά, αλλά όποτε κερδίζετε μεγάλα, υπάρχει πάντα κάποιο "απροσδιόριστο ζήτημα" από την πλευρά του καζίνο κλπ.)
I'm quite sure that some casinos use the delaying tactics, but others don't do it on purpose. They're simply slow, they've got some tech issues etc.
It doesn't always mean that whenever your withdrawal is delayed, it's part of the casino's strategy. That's why it's better to look for reviews from other users, compare your own withdrawal times between each other (maybe you realise that when you win a small amount, everything goes smoothly, but whenever you win big, there's always some "unspecified issue" on the casino's side etc.)
Γεια σας, είπατε ότι έχετε κάποιον VIP manager εκεί, οπότε αναρωτιέμαι, έχετε λάβει ποτέ κάποιο ειδικό μπόνους από αυτόν/αυτήν, εκτός από την τυπική προώθηση τότε;
Hello, you said you have some VIP manager there, so I wonder, have you ever received any special bonus from him/her, besides standard promotion then?
Αυτό πραγματικά κάνει τους παίκτες να νιώθουν VIP...
Θυμάμαι ότι ένας παίκτης (δεν μπορώ να θυμηθώ το καζίνο τώρα) έλαβε ένα email που έλεγε ότι είναι ο τυχερός που κερδίζει περιστασιακά, επομένως δεν χρειάζεται κανένα μπόνους, οπότε δίνουν αυτά τα μπόνους σε κάποιον άλλον που δεν είναι τόσο τυχερός...
That really makes players feel like VIPs...
I remember that one player (can't recall the casino now) received an email saying that he is the lucky one winning occasionally, so does not need any bonus so they give these bonuses to somebody else not so fortunate...
Σύμφωνα με τον κόσμο στον οποίο ζούμε, θα έλεγα ότι κάθε διαφήμιση είναι ψευδής - λίγο πολύ.
Θα ρωτούσα το καζίνο. Μπορεί να υπάρχουν κάποιοι ειδικοί κανόνες VIP για αυτό το πρόγραμμα. Απλώς υποθέτω τώρα.
According to the world we live in, I'd say that every advertisement is false - more or less.
I'd ask the casino. There may be some special VIP rules for this program. I'm just guessing now.
Καταλαβαίνω ότι σας προκαλεί απλώς περιττή ταλαιπωρία και δεν είναι πραγματικά μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά φοβάμαι ότι καμία αρχή αδειοδότησης (ειδικά αυτή του Κουρασάο) δεν πρόκειται να το αντιμετωπίσει.
I understand it just causes unnecessary hassle for you and it's not really a pleasant experience, but I'm afraid that any licensing authority (especially the Curacao one) is not going to deal with it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.