Είχα τέσσερις αναλήψεις σε εκκρεμότητα αξίας 9.000 £. Βρήκα ότι ο λογαριασμός μου ήταν τότε περιορισμένος. Ρώτησα ζωντανή υποστήριξη εάν οι περιορισμοί θα επηρεάσουν τις αποσύρσεις μου. Η ζωντανή υποστήριξη αποφάσισε ότι είχα πρόβλημα με τον τζόγο και προχώρησε σε έναν αποκλεισμό 12 μηνών. Έτσι έμεινα χωρίς πρόσβαση στον λογαριασμό μου και εκκρεμείς αναλήψεις. Έστειλα διπλά όλα τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω email, όπως μου ζητήθηκε για να δείξω πώς χρηματοδοτούσα τον λογαριασμό μου. Προχώρησα να τους στείλω δέκα ακόμη φορές σε διάστημα δέκα εβδομάδων. Φυσικά, η υποστήριξη πελατών ήταν πολύ ευγενική στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγαν ότι "έχουμε κλιμακώσει το παράπονό σας και το δώσαμε προτεραιότητα" Αυτά είναι βασικά όλα αυτά που είπαν.
Έκανα την έρευνά μου και διαπίστωσα ότι είχαν παραβιάσει τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις κρατώντας τις αποσύρσεις για έναν παράλογο χρόνο χωρίς λόγο και τους κανονισμούς αδειοδότησης. Τους το υπενθύμισα συνεχώς και τους έδωσα προθεσμίες για να το επιλύσουν εσωτερικά προτού το πάω στο ADR που χρησιμοποιούν και στην Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών και μετά στο δικαστήριο, αν έπρεπε. Ήμουν πολύ ευγενικός σε όλα αυτά, αλλά μέσα ήμουν θυμωμένος και αναστατωμένος. Οι γνώσεις και η υπομονή μου απέδωσαν καθώς έλαβα χθες ένα email που έλεγε ότι οι αναλήψεις μου είχαν εγκριθεί. Κολλήστε τα όπλα σας, μην παραδώσετε, ξέρετε τα δικαιώματά σας και δώστε τους προθεσμίες για να απαντήσετε ή να το διορθώσετε. Δούλεψε για μένα και ελπίζω να δουλέψει για εσάς αν έχετε το ίδιο πρόβλημα.
I had four withdrawals pending to the value of £9,000. I found my account was then restricted. I asked live support if restrictions would effect my withdrawals. Live support decided I had a gambling problem and proceeded to put me on a 12 month self exclusion. So then I was left without access to my account and withdrawals pending. I duely sent all the documents required via email as requested to show how I was funding my account. I proceeded to send them ten more times over a period of ten weeks. Of course customer support were very polite in their emails saying "we have escalated your complaint and prioritised it". That's basically all they said.
I did my research and found they had breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason and that of their licensing regulations. I reminded them of this constantly and gave them deadlines to resolve this internally before I took it to the ADR they use and the Gambling Commission and then to court if I had to. I was very polite during all of this but inside I was angry and upset. My knowledge and patience paid off as I got an email yesterday saying my withdrawals had been approved. Stick to your guns, don't give in, know your rights and give them deadlines to respond or to get it rectified. It worked for me and hope it works for you if you have the same problem.