Γεια, αφού κερδίσατε το τζάκποτ, το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας σωστά; Επικοινωνήσατε με το καζίνο και σας έδωσαν λόγο για τον οποίο έκλεισαν τον λογαριασμό σας; Έχετε κάνει ποτέ μια επιτυχημένη απόσυρση από το καζίνο; Ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε πλήρως;
Σε σχέση με αυτό το καζίνο, θα ήθελα επίσης να ρωτήσω αν έχετε δει τον δείκτη ασφαλείας του , τον οποίο έχουμε εμφανίσει στον ιστότοπό μας. Για να είμαι ειλικρινής είναι αρκετά χαμηλό και πιστεύω ότι την επόμενη φορά θα άξιζε να τσεκάρετε τέτοια πράγματα πριν αποφασίσετε να παίξετε. Επίσης οι πληροφορίες της μαύρης λίστας τα λένε όλα νομίζω.
Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε κάνει τίποτα ενάντια στους κανόνες, θα σας συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία, όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να μάθει τι συνέβη στην περίπτωσή σας. Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο για να ανοίξετε έναν: https://casino.guru/complaints
Έχω προσθέσει επίσης έναν οδηγό που μπορεί να είναι χρήσιμος σχετικά με την καταγγελία: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να επιλύσετε την κατάσταση ευτυχώς και να κερδίσετε το τζάκποτ σας στο τέλος. Προς το παρόν, φροντίστε και αν έχετε νέα νέα, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Hi, so after you won the jackpot, the casino closed your account right ? Did you communicate with the casino and did they give you a reason why they closed your account ? Have you ever made a successful withdrawal from the casino ? Was your account fully verified ?
In relation to this casino, I would also like to ask if you have seen its safety index, which we have displayed on our website. To be honest it is quite low and I think that next time it would be worth checking such things before you decide to play. Also the blacklist information says it all I think.
However, if you think that you have done nothing against the rules, I would recommend you to file a complaint, where our team will try to find out what happened in your case. Just click on this link to open one: https://casino.guru/complaints
I've also added a guide that might be useful regarding the complaint: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I hope you will be able to resolve the situation happily and get your jackpot in the end. For now, take care and if you have any new news, don't hesitate to update us.
Αυτόματη μετάφραση: