Γειά σου.
Αυτό είναι πολύ περίεργο, πρέπει να πω. Υπάρχει περίπτωση κάποιος από το καζίνο απλά να πάτησε λάθος κουμπί; Θέλω να πω, μπορείτε να στείλετε ένα email στο καζίνο ζητώντας εξηγήσεις; Σίγουρα θα το έκανα!
Αν αυτή είναι όλη η ιστορία, κάτι πρέπει να γίνει.
Η υποβολή καταγγελίας είναι ένας άλλος τρόπος για να βρεθεί μια λύση, ωστόσο, σε αυτό το σημείο, νομίζω ότι είναι λογικό να ρωτήσετε το καζίνο.
Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό.
Hello.
This is quite weird, I must say. Is there any chance someone from the casino simply pressed the wrong button? I mean, can you send an email to the casino demanding an explanation? I would certainly do that!
If this is the whole story, something must be done.
Submitting a complaint is another way to find a solution, though, at this point, I think asking the casino makes sense.
Let me know what you think about that.