Λοιπόν, σε αυτό το σημείο, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάνετε λάθος 🙂
Δεν με ενδιαφέρουν τα βιβλία κοινωνικής τεχνικής που διαβάζονται ελεύθερα, προτιμώ να χρησιμοποιώ τον εγκέφαλό μου σε συνδυασμό με γεγονότα και εμπειρίες, για να είμαι ειλικρινής 🙂.
Πρώτα απ 'όλα, μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί τρεις καταγγελίες εναντίον αυτού του καζίνο, δύο απορρίφθηκαν και η τελευταία είναι δική σας. Έτσι, η πρόταση που χρησιμοποιήσατε "Όνομα 1 υπόθεση που έληξε πριν από 30 ημέρες" είναι πραγματικά ακατανόητη για μένα.
Ακόμα κι αν λάβουμε υπόψη όλα τα παράπονα (που υποβλήθηκαν κατά διαφορετικών καζίνο), ούτε αυτό θα λειτουργούσε.
Μη διστάσετε να περιηγηθείτε σε καταγγελίες και θα δείτε ότι πολλοί από αυτούς έκλεισαν/επιλύθηκαν πολύ νωρίτερα.
Καταλαβαίνω όμως την ανησυχία σου. Είναι λυπηρό όταν οι παίκτες χάνουν ολόκληρη την ισορροπία τους στο μεταξύ. Από την άλλη πλευρά, πολλοί παίκτες απλά φεύγουν από αυτό και παίζουν αλλού, ώστε να μην χάσουν τίποτα - τεχνικά.
Κάποιοι μάλιστα δεν παίζουν καθόλου και περιμένουν. 🙂
Σίγουρα δεν είμαι εδώ για να διαφωνήσω μαζί σας, και όπως είπα ήδη, δεν ξέρω τι επιθεώρησε ή υποψιάστηκε το καζίνο στην περίπτωσή σας, οπότε αυτό είναι απλώς μια γενική συζήτηση για μένα 🙂.
Σε γενικές γραμμές λοιπόν 🙂, μπορώ να καταλάβω ότι δεν σου αρέσει κανένα είδος επιπλέον KYC ή οτιδήποτε παρόμοιο, με προθεσμία 31 ημερών.
Well, at this point, I'm pretty sure you're wrong 🙂
I don't care about socio technic books free to read, I prefer using my brain in combination with facts and experiences, to be honest 🙂.
First of all, there were three complaints so far submitted against this casino, two were rejected, and the last is yours. So, the sentence you used "Name 1 case that ended before 30 days " is truly out of hand for me.
Even if we get all complaints (submitted against different casinos) into consideration, it would not work either.
Feel free to browse complaints and you'll see that tons of them were closed/resolved much sooner.
I understand your concern, however. It's sad when players lose their entire balance in the meantime. On the other hand, lots of players simply leave that be and play elsewhere, so they don't lose anything - technically.
Some even don't play at all and wait. 🙂
I'm certainly not here to argue with you, and as I said already, I do not know what the casino inspected or suspected in your case, so this is just a general debate for me 🙂.
So in general 🙂, I can understand that you don't like any kind of additional KYC or whatever is similar, with a deadline of 31 days.
Αυτόματη μετάφραση: