Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoobet Λυπούμαστε πολύ!

Roobet Λυπούμαστε πολύ!

πριν από 13 ώρες από rgutierrez94
|
119 προβολές 0 απαντήσεις |
|
πριν από 13 ώρες

Γράφω αυτό το νήμα για να σας πω για την πρόσφατη εμπειρία μου με το καζίνο Roobet , το οποίο αποφάσισα να ονομάσω Λυπούμαστε πολύ!


Την Πέμπτη 19/12/2024 έπαιζα διαφορετικά παιχνίδια, αλλά πάντα το αγαπημένο μου Crazy Time


Συμβαίνει το εξής, ένα στοίχημα γίνεται σε USDT με 50 μάρκες στον Pachinko και 40 μάρκες στον αριθμό 5 (Σύνολο 90 USD) το εν λόγω στοίχημα καταχωρήθηκε με το ID 6764934d2732421832d01ffa.


Το παιχνίδι ξεκινά και Ω, Pachinko πολλαπλασιαστής x50! ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ! όπως θα ένιωθε κάθε παίκτης, αλλά μου έλειπε μια νίκη... και μάντεψε τι; Βγήκε ο Πατσίνκο! Ο ενθουσιασμός ήταν ήδη απόλυτος, το μόνο που έμενε να δούμε ήταν ποιος θα ήταν ο πολλαπλασιαστής, οπότε εκείνη η στιγμή ήταν η πιο αναμενόμενη και αυτή που εξαπέλυσε την ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ 🙁. Όταν άνοιξε το μπόνους, το στοίχημά μου ΔΕΝ ΗΤΑΝ στο εισιτήριο και όλος ο ενθουσιασμός μου μετατράπηκε σε απόγνωση...


Τι μπορώ να κάνω; Ελπίζω να τραβάει, μήπως με πληρώσει και ήταν απλά οπτικό πρόβλημα... δυστυχώς όχι, το μπόνους ολοκληρώθηκε και είχα τα 50 μου στο υπόλοιπο με 0 κέρδη.


Τώρα ναι, ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;!

Πρέπει να ομολογήσω ότι για μια στιγμή αφέλειας νόμιζα ότι θα λάμβανα ευνοϊκή απόφαση, οπότε ήμουν ήρεμος.

Αλλά μια εταιρεία ΠΟΤΕ δεν θα σας αναγνωρίσει ούτε θα σας πληρώσει ανταμοιβές εάν μπορεί να το αποφύγει.


Η επόμενη απόφασή μου, επικοινωνώ με την υποστήριξη της Roobet και τους λέω για όλη αυτή την κατάσταση.


Πρώτη απάντηση και έκπληξη... "Συγγνώμη, η αξίωση πρέπει να γίνει στον πάροχο του παιχνιδιού"


Πρώτο συμπέρασμα...

Τα καζίνο, σε αυτήν την περίπτωση η Roobet, αναθέτουν τα παιχνίδια σε τρίτους, δηλαδή είναι πελάτες αυτού του παρόχου και καταλήγουμε σε ένα πρόγραμμα PLAYER -> CASINO (ROOBET) -> SUPPLIER .


Πέρασα περίπου 3 ώρες προσπαθώντας να επικοινωνήσω με τον πάροχο και η μόνη απάντηση ήταν "Συγγνώμη, ο χρόνος συνομιλίας έχει λήξει..." Έπρεπε να ανοίξω μια άλλη συνομιλία και να προσπαθήσω ξανά.


Όταν είπα στη Roobet για αυτήν την κατάσταση, η απάντηση ήταν, εντάξει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για εσάς ( Ευχαριστώ, θα με είχατε εξοικονομήσει 3 ώρες )


"ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ 24/48 ΩΡΩΝ"


Η προσδοκία μου σε αυτό το σημείο ήταν 20% υπέρ και 80% κατά, γιατί...

Η Roobet είναι πελάτης του παρόχου του παιχνιδιού, πράγμα που σημαίνει ότι για να υπάρχει ευνοϊκή ανάλυση, είναι ο πάροχος που πρέπει να υποδείξει/αποδεχτεί ότι υπήρξε κάποιου είδους σφάλμα και πιθανότατα να αναλάβει το κόστος της αποτυχίας. ΕΥΚΟΛΟΣ! Αυτό όμως δεν θα γίνει ποτέ…


Και η τελική απάντηση... ΛΥΠΑΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ! Ο προμηθευτής μας λέει ότι δεν υπήρχε κανένα σφάλμα από την πλευρά τους, επομένως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο από την πλευρά μας.


Και ναι, ήταν η απάντηση που θα περίμενε κανείς.


Δεύτερο συμπέρασμα...

Δεν θα μπορέσετε ποτέ να διεκδικήσετε μια απόφαση, επειδή το καζίνο είναι ενδιάμεσος μεταξύ των χρημάτων σας και του ιδιοκτήτη του παιχνιδιού. Για να λάβετε μια λύση υπέρ σας, είναι το τρίτο μέρος που πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να ενημερώσει τον πελάτη του (το καζίνο) και το καζίνο πρέπει να πληρώσει τον πελάτη του (εμάς) .


Τι άλλο μπορώ να κάνω; Τίποτα... και γιατί; Επειδή ένας παίκτης δεν έχει σχεδόν κανένα εργαλείο για να παραπονεθεί και να επιτύχει μια ευνοϊκή επίλυση.


Γνωρίζω περίπτωση ευνοϊκής επίλυσης; ΝΑΙ! Μα πώς;! Ο παίκτης ήταν streamer και είχε καταγράψει την κατάσταση (νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο πράγμα που το καζίνο δεν μπορεί να διαψεύσει)


Τώρα, λοιπόν, πρέπει να καταγράψω τις συνεδρίες παιχνιδιών μου 🙂


Τρίτο συμπέρασμα...

Αυτό είναι ήδη προσωπικό, και περισσότερο μια εκτίμηση
Είμαι πελάτης καζίνο για σχεδόν 2 χρόνια (23/05/2022) και η αλήθεια είναι ότι ήμουν ικανοποιημένος πελάτης με όλες τις υπηρεσίες, κατάθεση, ανάληψη, παιχνίδια και ούτω καθεξής... Ο λογαριασμός μου έχει παίξει σχεδόν $80.000 και 1.700 στοιχήματα. Τι έχασα; Το πιθανό έπαθλο; Και η αλήθεια είναι ότι είναι λεφτά που δεν ήταν ποτέ στα χέρια μου, οπότε από εκείνη την πλευρά υπέφερα για μια στιγμή αλλά όχι, δεν υπάρχει πια ψευδαίσθηση, δεν υπάρχει πια εμπιστοσύνη, εκείνη η μικρή στιγμή ενός στοιχηματιστή που μετά από τόσο ψάξιμο και περιμένω, ΕΙΝΑΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ! ή καλά σχεδόν... έφυγε ή τον έκλεψαν, δεν θα μάθουμε ποτέ...


file

Καθέκαστα

Το στοίχημα 50 μαρκών στο Pachinko τοποθετήθηκε πριν από το στοίχημα 40 μαρκών στον αριθμό 5 και δεν μπορούσε να απορριφθεί λόγω σύνδεσης.
Έχω δει τεράστιους πολλαπλασιαστές να περνούν, x5000 x4000 x2500 και συνέχισα να παίζω να ψάχνω τον δικό μου. Μπορώ να πω ότι έχω σχεδόν x750 .
Τουλάχιστον έχω τη φωτογραφία...

file


Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την ιστορία μου! Συνεχίστε να παίζετε ( σε άλλο καζίνο ) και ΛΥΠΑΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ!



Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 11 ώρες
Αιτία: CG link added.
Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα