Τους έγραψα τρία email χθες στο οικονομικό τμήμα και η μόνη απάντηση που πήρα αρκετές φορές είναι η ίδια με αυτήν.
Αγαπητέ πελάτη
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Το αίτημα ανάληψης έχει ήδη περάσει την αξιολόγηση και
στάδια επαλήθευσης. Ακόμη περιμένουμε την επιβεβαίωση του
επόμενη διαθέσιμη παρτίδα πληρωμών. Αναμένουμε να έχουμε επιβεβαίωση σχετικά
η πληρωμή σας σύντομα.
Θα σας ειδοποιήσουμε ευχαρίστως όταν επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας.
Ο λόγος που καθυστερώ την καταγγελία με την παλιά Αβάνα είναι ότι μου χρωστάνε 1K και η high country μου χρωστάει 1K. Η High Country μόλις με πλήρωσε 877.
Έκαναν λοιπόν μια μικρή προσπάθεια.
Ίσως πραγματικά περιμένουν το επόμενο πακέτο πληρωμών. Φοβάμαι ότι αν υποβάλω παράπονο και δεν απαντήσουν στην καταγγελία. Θα χάσω τα 2K.
I wrote three emails to them yesterday to the financial department and the only response I got several times is the same as this.
Dear Customer
Thank you for contacting us.
Your withdrawal request has already passed the evaluation and
verification stages. We are still waiting for the confirmation of the
next available batch of payments. We expect to have confirmation about
your payout soon.
We will gladly notify you when your payout has been confirmed.
The reason I am delaying the complaint with old havana is they owe me 1K and high country owes me 1K. High country just paid me 877.
So they made a small attempt.
Maybe they really are waiting for the next patch of payments. I'm afraid that if I submit a complaint and they don't respond to the complaint. I will lose out on 2K.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: