Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGetSlots Casino - γενική συζήτηση

GetSlots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από CasinoStreamer88
|
11.200 προβολές 45 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το GetSlots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Ήθελα απλώς να αναφέρω ότι το Getslots είναι ένα καζίνο στο οποίο μπορείτε να παίξετε χωρίς να ανησυχείτε για πονοκέφαλο!

Σούπερ γρήγορη επαλήθευση!

Η επιλογή παιχνιδιών εξαιρετική και κάτι για όλους!

Καταθέσεις και αναλήψεις απλά εξαιρετικά γρήγορες και βολικές.

Υποστήριξη πάντα δοκιμασμένη και χρήσιμη!

Συνολικά ένα καζίνο που αξίζει να παιχτεί!

τις καλύτερες ευχές

askan

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

This is another casino with a very good reputation and worldwide known owner 🙂, meaning that if the player pays attention to the rules, everything should be ok.

Now that I'm thinking about the reputation in general, I'm wondering if you ever enjoyed playing in a casino with worse than a good reputation. 😀

Radka
πριν από 2 έτη

Μπορώ να επιβεβαιώσω! Κατά τη γνώμη μου ένα πολύ πολύ ευχάριστο καζίνο που δεν μου έχει προκαλέσει ποτέ πονοκέφαλο!

Ακριβώς! Αν ακολουθήσεις τους κανόνες, όλα είναι καλά!

Για να είμαι ειλικρινής, υπάρχουν και καζίνο που έχουν χειρότερη φήμη αλλά εξακολουθούν να είναι καλά. 🙂

Προσωπικά, όμως, παίζω μόνο στις πλευρές που προκαλούν τα λιγότερα προβλήματα. 😛

Προσωπικά, το πρώτο πράγμα που κάνω όταν επιλέγω ένα καζίνο στο Guru είναι να δω αν αυτό το καζίνο έχει πολλά παράπονα και αν έχουν επιλυθεί ή όχι. 🙂 αυτό είναι το πρώτο σημείο που ελέγχω 🙂

Ευχαριστώ γι'αυτό!!!!!!!!!!! Το ότι παίρνει κανείς μια τέτοια ευκαιρία από εσάς είναι πολύ σπουδαίο. 🙂

Απλώς σε αγαπώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Well, nothing more I can add I guess 😀


It's the same in real life, ignore the rules for some time and you'll surely face the consequences 😀

Anyway, you give a great example that we all have our tastes for online casinos, but we all should be still concerned about our safety. 

The least one can do is browse complaints and user reviews. If you can't do that on the Casino Guru site, do it at least somewhere else, but do that 👍

Sending a hug!

πριν από 2 έτη

Γεια σας αγαπητή ομάδα του Casino-Guru, χρειάζομαι τη βοήθειά σας.

Αφού έπαιζα πιο συχνά στο GetSlots - κατάθεση κανονικά - είχα 30 δωρεάν περιστροφές (μέγ. πληρωμή 100€).

Κατάφερα να κερδίσω 4,52 € από αυτές τις δωρεάν περιστροφές. Μετά συνέχισα να παίζω και εν τω μεταξύ είχα περίπου 150€ στον λογαριασμό μου (μετά έγραψα στο chat και μου είπαν ότι ήταν μέγ. 100€) - το στοίχημα δεν είχε ακόμα γεμίσει (4,52€x30).

Το σχέδιό μου ήταν να εκπληρώσω το στοίχημα και στη συνέχεια να μετατρέψω το ποσό σε μέγιστο ποσό 100 € σε πραγματικά χρήματα.

Μέχρι εδώ όλα καλά - μπαίνω στο chat (βλ. στιγμιότυπο), μου επιβεβαιώθηκε ότι πλέον έχω "πραγματικά χρήματα" χωρίς όριο - καθώς αφαιρέθηκαν ακόμη και γύρω στα 25€.

Συνεχίζω να παίζω, πλήρωσα 1.500 € (ήθελα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου), επιστράφηκαν χρήματα επειδή έλειπαν τα δεδομένα επαλήθευσης.

Συνεχίζω να παίζω και να ανεβάζω όλα τα έγγραφα.

Εξαργύρωση €3.000 και τώρα λέει - η μέγιστη νίκη είναι €100.

Έχω αρχεία καταγραφής συνομιλιών από το GetSlots που επιβεβαιώθηκαν προηγουμένως ως πραγματικά χρήματα.

Διαφορετικά θα είχα αποσύρει τα χρήματα και θα τα είχα καταθέσει ξανά.

Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω ένα στιγμιότυπο οθόνης εδώ.


Παρακαλώ βοηθήστε γρήγορα - διαφορετικά ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 2 έτη

Well,

sadly in some casinos, the bonus ends by withdrawal, not by completing the wagering. You should always ask for the withdrawal in order to end the bonus just as prevention. I feel this is the case.

Can you ask the casino about that, please?

Insert the screenshot by the second button starting from the right side:

file

Anyway, I hope we will be able to help through the complaint.


Radka
πριν από 2 έτη

file

πριν από 2 έτη

Στην πορεία μπορείτε να δείτε ότι ρωτάω αν έχω "πραγματικά χρήματα". Τότε πρόκειται για σκόπιμη απάτη από την υποστήριξη - αυτό θα ήταν ακόμη χειρότερο.

Είχα 100 ευρώ από τις δωρεάν περιστροφές και γνωρίζω τις συνθήκες, γι' αυτό ήθελα να πληρώσω. Γιατί να συνεχίσω να παίζω; Δεν βγάζει νόημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 2 έτη

Sorry, I don't speak German, so I have no clue what the communication is about 🙁.

But, as I said, sometimes the bonus ends with the withdrawal, this could be the case. And we have to make sure that the process was fair.

Let us wait for Petronela to share more info through the complaint, that will be best.

πριν από 2 έτη

Γεια, το παράπονό μου εγκρίθηκε φυσικά. Φυσικά το καζίνο δεν απαντά...

Όπως μπορείτε να δείτε στο ιστορικό συνομιλιών, θα ήταν απάτη με πρόθεση από το καζίνο/συζήτηση.

Τι μπορώ να κάνω τώρα?


Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 2 έτη

Hello Rondixio87, I just read your complaint and back to your question how long does it take to casino to answer?... It depends how busy they are. Usually we are giving casinos two weeks to reply. If they don't react within the first week we repeat the invitation. But as you know, Christmas knocking on the door now. Try to stay patient please. Thank you for understanding and I hope things will work for you.🤞🎄

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Magda
πριν από 2 έτη

Η υποστήριξη είναι απλά απύθμενη από το GetSlots

Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 1 έτος

Hi, I understand your frustration, let's see how your complaint will develop now and what our complaint team say. I think that your screenshot communication is clear enough but I'm not the one to decide that for now.

πριν από 1 έτος

Έτσι το βλέπω κι εγώ, πάνω απ' όλα έγραψα ως συνεργάτης μέσω του CasinoGuru. Νομίζω ότι και αυτό θα εξελιχθεί με θετικό τρόπο 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 1 έτος

What exactly do you mean by "registered as an affiliate through CasinoGuru"?

πριν από 1 έτος

Έμαθα για τους κουλοχέρηδες μέσω του CasinoGuru

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

file

η ζωντανή συνομιλία με απάτησε επίτηδες. Μετά το chat συνέχισα να παίζω και κέρδισα 3.000 ευρώ. Μετά περιορίστηκε πάλι στα 100€. Απάτη. ΚΑΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!

Αυτόματη μετάφραση:
Rondixio87
πριν από 1 έτος

Hello,

I would also wait for the complaint to reach the decision, sadly I can't speak German, so I have no clue what this PrintScreen says 🙁. But that's alright, I'm not part of the complaint team, so it does not harm anyone 🙂

I'm just assuming that the chat operator made a mistake by any chance since the max cap is stated in the rules. 🤔, quite unfortunate in such situation.

πριν από 1 έτος

file

Παρεμπιπτόντως, αυτός είναι ο σύνδεσμος με τους όρους μπόνους για την προσφορά (που θα τηρούνταν ακόμη και αν υπήρχαν προϋποθέσεις) Απλά γελοίο..

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα