Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 71)

 από kirekin
|
1.354.548 προβολές 10.436 απαντήσεις |
|
1...70 71 72...556
Anonymized641

Thought as much. I'll see what happens

Not sure yet, will have a think and see

Will do. We're your transactions via bank transfer or card payments?

Ok, let's see what happens

Hi


which casino was Naudapay I have been trying to contact them for a while

Δημοσίευση από lxxxkpdx διαγράφηκε

Έχω λάβει απάντηση από παράπονα για κάρτες Swedbank. Φαίνεται ότι οι τράπεζες δεν καταλαβαίνουν πραγματικά πώς συμβαίνει. Δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641

τι έγραψες όταν έκανες την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:

τι έγραψες όταν έκανες την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:

Έγραψα εντελώς ειλικρινά. Ότι έχω παίξει σε καζίνο, πολλά από αυτά τα καζίνο δεν έχουν καν άδεια ούτε στη Σουηδία ούτε στη χώρα που λένε ότι είναι εγγεγραμμένα "όπως η Κόστα Ρίκα" αυτή η χώρα δεν βγάζει καν άδειες. Μετά έγραψα και πώς γίνεται να κάνεις κατάθεση και όλα είναι γαλήνη και χαρά, αλλά όταν θέλεις να βγάλεις χρήματα αρνούνται τις αναλήψεις στο Grunder. Έγραψε επίσης ότι εάν η σελίδα δεν έχει καν άδεια, καθώς και στρογγυλοποίηση των κανόνων της Mastercard. Έγραψε επίσης ότι αυτά τα «μαγαζιά» διαδικτυακά δεν είχαν καμία συμφωνία μαζί τους. Σύμφωνα με τη συναλλαγή, έχετε αγοράσει πολλά πράγματα και έχετε πληρώσει για υπηρεσίες σε διάφορες χώρες.



Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έχω καμία στάση σχετικά με το κουβάρι ή το ψέμα στην τράπεζα. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής με τα πάντα. Ακριβώς επειδή ενέκρινα πληρωμές, ένας παραποιημένος κωδικός εμπορικού προϊόντος παραβιάζει τους κανόνες της Mastercard.

Αυτόματη μετάφραση:

Τι είπε η Swedbank για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry

Είχα αποσύρει παράπονα. Γι' αυτό δεν μπορούσαν να απαντήσουν άλλο. Μου είπαν ότι για να πάρω απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις πρέπει να έχω ενεργό παράπονο, οπότε μου είπαν αν θέλεις μπορείς να κάνεις νέα καταγγελία. Πρέπει επίσης να στείλετε email σε αρχεία pdf. γράψτε και εξηγήστε καλύτερα την κατάσταση σε ένα email. Θα πρέπει επίσης να γράψετε τον λόγο για τα παράπονα και τις προσδοκίες όταν κάνατε την πληρωμή. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε λάβει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:

Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:

Αν και περιμένεις έρευνα

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry

Έχετε στείλει όλα τα έγγραφα που ζητούν; Σε ποια πλαίσια κάνατε κλικ όταν το κάνατε και για ποιο λόγο γράψατε

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, πώς πήρες πίσω το reutla; Τι τους στείλατε και σε ποια διεύθυνση email; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Έχει κανείς Mail για dataflip; Και keyzd

Αυτόματη μετάφραση:

Cpyrms

Trnsltry

Αντίγραφο

keyzd

Clx designix

Έχει κανείς mail για αυτά ή ξέρει κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:

Hey there.


Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.


Thank you for keeping us updated!

In Sweden 13month

Έχω λάβει μόνο από Elegro.

Αυτόματη μετάφραση:
1...70 71 72...556
Μετάβαση στη σελίδααπό 556 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα