Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 71)

3.696.067 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...70 71 72...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Thought as much. I'll see what happens

grantyoung6
πριν από 1 έτος

Not sure yet, will have a think and see

grantyoung6
πριν από 1 έτος

Will do. We're your transactions via bank transfer or card payments?

grantyoung6
πριν από 1 έτος

Ok, let's see what happens

grantyoung6
πριν από 1 έτος

Hi


which casino was Naudapay I have been trying to contact them for a while

lxxxkpdx διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 1 έτος

Έχω λάβει απάντηση από παράπονα για κάρτες Swedbank. Φαίνεται ότι οι τράπεζες δεν καταλαβαίνουν πραγματικά πώς συμβαίνει. Δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

τι έγραψες όταν έκανες την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

τι έγραψες όταν έκανες την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έγραψα εντελώς ειλικρινά. Ότι έχω παίξει σε καζίνο, πολλά από αυτά τα καζίνο δεν έχουν καν άδεια ούτε στη Σουηδία ούτε στη χώρα που λένε ότι είναι εγγεγραμμένα "όπως η Κόστα Ρίκα" αυτή η χώρα δεν βγάζει καν άδειες. Μετά έγραψα και πώς γίνεται να κάνεις κατάθεση και όλα είναι γαλήνη και χαρά, αλλά όταν θέλεις να βγάλεις χρήματα αρνούνται τις αναλήψεις στο Grunder. Έγραψε επίσης ότι εάν η σελίδα δεν έχει καν άδεια, καθώς και στρογγυλοποίηση των κανόνων της Mastercard. Έγραψε επίσης ότι αυτά τα «μαγαζιά» διαδικτυακά δεν είχαν καμία συμφωνία μαζί τους. Σύμφωνα με τη συναλλαγή, έχετε αγοράσει πολλά πράγματα και έχετε πληρώσει για υπηρεσίες σε διάφορες χώρες.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν έχω καμία στάση σχετικά με το κουβάρι ή το ψέμα στην τράπεζα. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής με τα πάντα. Ακριβώς επειδή ενέκρινα πληρωμές, ένας παραποιημένος κωδικός εμπορικού προϊόντος παραβιάζει τους κανόνες της Mastercard.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τι είπε η Swedbank για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 1 έτος

Είχα αποσύρει παράπονα. Γι' αυτό δεν μπορούσαν να απαντήσουν άλλο. Μου είπαν ότι για να πάρω απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις πρέπει να έχω ενεργό παράπονο, οπότε μου είπαν αν θέλεις μπορείς να κάνεις νέα καταγγελία. Πρέπει επίσης να στείλετε email σε αρχεία pdf. γράψτε και εξηγήστε καλύτερα την κατάσταση σε ένα email. Θα πρέπει επίσης να γράψετε τον λόγο για τα παράπονα και τις προσδοκίες όταν κάνατε την πληρωμή. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε λάβει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αν και περιμένεις έρευνα

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 1 έτος

Έχετε στείλει όλα τα έγγραφα που ζητούν; Σε ποια πλαίσια κάνατε κλικ όταν το κάνατε και για ποιο λόγο γράψατε

Αυτόματη μετάφραση:
huddy
πριν από 1 έτος

Γεια, πώς πήρες πίσω το reutla; Τι τους στείλατε και σε ποια διεύθυνση email; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχει κανείς Mail για dataflip; Και keyzd

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Cpyrms

Trnsltry

Αντίγραφο

keyzd

Clx designix

Έχει κανείς mail για αυτά ή ξέρει κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey there.


Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.


Thank you for keeping us updated!

Renegade99
πριν από 1 έτος

In Sweden 13month

lxxxkpdx
πριν από 1 έτος

Έχω λάβει μόνο από Elegro.

Αυτόματη μετάφραση:
1...70 71 72...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.