Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 246)

3.696.072 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...245 246 247...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Hello

ergunkadir3036
πριν από 1 έτος

Its not a skill when it's potentially damaging to other people

ergunkadir3036
πριν από 1 έτος

Kinghills

Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Chargeback declined after about 30 mins ! what a joke how do you complain to these muppetsfile

xbigguyxxx
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να ζητήσετε ένα έντυπο για ένσταση. Εκεί μπορείτε να συμπληρώσετε ποιες συναλλαγές και γιατί πιστεύετε ότι η Revolut ενήργησε λάθος.


Ωστόσο, θα τολμούσα να πω ότι θα πάρετε την ίδια απόφαση όπως πριν.


Το πήρα και μετά έκλεισε ο λογαριασμός μου.

Αυτόματη μετάφραση:
k98m9c54x5
πριν από 1 έτος

Ok thanks ive asked to raise a complaint now the guy says raise it as fraud instead ! so I did

k98m9c54x5
πριν από 1 έτος

Ναι, λαμβάνετε μόνο την ίδια απάντηση ότι πιστεύουν ότι έχουν πάρει τη σωστή απόφαση, την οποία δεν έχουν, στην πραγματικότητα παραβιάζουν τους κανόνες τόσο της Visa όσο και της Mastercard όταν λένε ψέματα ότι αυτές οι συναλλαγές είναι αδιαμφισβήτητες.


Στη συνέχεια, αναφέρονται στην τράπεζά τους στη Λιθουανία, η οποία δεν καλεί καν, τους έγραψε μια προσωπική επιστολή πριν από 2 εβδομάδες και τους εξήγησε την κατάσταση, δεν έχουν καν λάβει απάντηση.


Είναι δύσκολο να λάβετε πραγματική υποστήριξη τόσο από τη Mastercard όσο και από τη visa, αλλά μπορώ να εγγυηθώ ότι έχετε το δικαίωμα σε αντιστροφή χρέωσης και με τις δύο κάρτες, επομένως η Revolut δεν ακολουθεί καθόλου τους κανόνες της κάρτας, αλλά αντ' αυτού επινοεί τις δικές της δικαιολογίες.


Είναι πραγματικά άρρωστο που η Revolut κάθεται και κρατά τα λεφτά κάποιου όταν είναι ξεκάθαρα απάτη;


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Ναι, είναι εντελώς απελπιστικό. Και αποφεύγουν να απαντήσουν σε μερικές από τις ερωτήσεις και τα επιχειρήματα που έχετε.

Συμφωνώ, ιδιαίτερα η MasterCard φαίνεται να είναι εντελώς αδύνατη.


Σκέφτομαι να γράψω στην τράπεζα της Λιθουανίας, μάλλον είναι η τελευταία ευκαιρία.


Ήσουν εσύ που είχες επικοινωνήσει με το ARN;

Αυτόματη μετάφραση:
k98m9c54x5
πριν από 1 έτος

Ναι, είμαι εγώ, επικοινώνησα με όποιον μπορώ hehe.


Σκεφτείτε ότι πρέπει να το κάνετε, όλοι οι άλλοι με όσους έχουν προβλήματα με τη Revolut, αν είστε περισσότεροι, ίσως δίνει ελπίδα.


Κατανοήστε ότι δεν θέλουν όλοι να αναφέρουν στο ARN καθώς κοστίζει 150 SEK σήμερα, αλλά στην πραγματικότητα φαίνεται να προχωρούν.


Νόμιζα ότι θα με απορρίψουν, αλλά πήγα πολύ γρήγορα να επικοινωνήσουν με τη Revolut και περιμένω απάντηση, αν δεν απαντήσουν, έχεις κερδίσει λίγο πολύ σύμφωνα με το ARN.


Η Revolut ξεχωρίζει από την απουσία της.

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Ok i will wait for the complaint reply and take it to the ombudsman hopefully that does it

k98m9c54x5
πριν από 1 έτος

Yes I found that was how they treated me like dealing with a politician getting different answers to what was asked etc😂

Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Ναι, σίγουρα ακούγεται ενδιαφέρον!


Σκέφτεστε επίσης να επικοινωνήσετε με την ARN, αλλά αναρωτιέμαι αν μια ξένη τράπεζα ενδιαφέρεται για την απόφασή της;


Οπότε η ARN περιμένει την πιθανή απάντηση της Revolut και μετά την παίρνει από εκεί; Πόσο καιρό έχει να απαντήσει η Revolut;


Αυτόματη μετάφραση:
ergunkadir3036
πριν από 1 έτος

You've got genuine people trying to charge back for legitimate reasons, if people take advantage of a loophole to free roll (using credit cards) then the people who are behaving legitimately might have their chances affected, the free rolling harms them.

k98m9c54x5
πριν από 1 έτος

Ας ελπίσουμε ότι τους ενδιαφέρει τουλάχιστον καθώς στοχεύουν τη Σουηδία και επίσης διαφημίζουν τη Revolut εδώ.


Έχουν 2 εβδομάδες για να απαντήσουν. Και τα λοιπά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

naudapay (Falcora finance) response to my complaint


Good day,


Thank you for reaching out!


We want to assure you that we are a fully regulated establishment, dedicated to upholding the standards in the online gaming industry. Our payment provider operates within the legal framework, meticulously following internal rules and regulations to ensure fairness. Trust is paramount in our relationship, and we want to emphasize that we are not involved in any fraudulent or scam activities.


Please be informed that your refund request was rejected, because all funds were used, and the service was provided. Unfortunately, this is a final decision, and it cannot be changed.


Kindly note that manipulating transaction information to unfairly claim funds from various authorities is not only unethical but also potentially criminal. We are committed to investigate these payments with relevant authorities if necessary.



jokers, took them and clear junction (the guys who handle payop’s bank account) to the fos

Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Το θέμα είναι ότι αν δεν απαντήσουν, δεν θα ακολουθήσουν ούτε την απόφαση της ARNS, μιας και είναι απλώς μια σύσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
BettyBetty
πριν από 1 έτος

Ναι, φυσικά και είναι, αλλά θα αποκτήσουν πολύ κακή φήμη αν δημοσιοποιηθεί ότι αγνοούν τις συστάσεις του Arn.



Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Τι δικαιολογία έγραψες για luxtel; Νομίζω ότι νόμιζα ότι δεν είχα λάβει το αντικείμενο, αλλά δεν πέρασε. Λάβετε την απάντηση ότι μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε από πού αγοράσατε. Αλλά δεν μπορώ πλέον να συνεχίσω τη διαφωνία για αυτήν τη συναλλαγή.

Αυτόματη μετάφραση:
Freddi87
πριν από 1 έτος

Περίεργο, απλώς έγραφαν έτσι; Ήταν η Revolut; Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία αν μπορείτε.


Το ίδιο έγραψα, ότι δεν έχω λάβει κανένα κινητό τηλέφωνο και ότι η υποστήριξη δεν απαντά όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους


Luxtell.eu (εγγεγραμμένο στο Λονδίνο)

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 έτος

Ναι, αλλά μην στείλετε φωτογραφία του και δεν μπορείτε να ανοίξετε ξανά τη θήκη φαίνεται. Ήταν Revolut, αλλά αισθάνεται πολύ ανόητο καθώς το εξετάζουν για 30 λεπτά.

Αυτόματη μετάφραση:
1...245 246 247...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.