Μην ανησυχείς, θα σε βοηθήσω να κατανοήσεις το φόρουμ και την καταγγελία.
Καταρχάς, αυτό είναι απλώς ένα 1.forum—δεν θα λύσουμε το πρόβλημά σας εδώ, επομένως οτιδήποτε δημοσιεύετε εδώ έχει απλώς ενημερωτικό χαρακτήρα και μπορούμε να το συζητήσουμε.
Αυτό το νήμα 👈👈, ωστόσο, είναι ένα μέρος για να λύσετε το πρόβλημά σας—το 2. παράπονο . Η Ναταλία το φροντίζει αυτό. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να στείλετε όλες τις σχετικές πληροφορίες στο νήμα παραπόνων ή απευθείας στη Ναταλία.
Σου προτείνω να επικεντρωθείς στο παράπονο - σημείο 2. Γιατί η Ναταλία δεν έλαβε τις απαντήσεις που χρειαζόταν. 🙏
«Λυπάμαι πολύ, αλλά δεν απαντήσατε σε καμία από τις προηγούμενες ερωτήσεις μου. Παρακαλώ ελέγξτε την πρώτη μου απάντηση και προσπαθήστε να βοηθήσετε. Όλες οι ζητούμενες πληροφορίες είναι απαραίτητες εάν επιθυμούμε να προχωρήσουμε με την υπόθεση. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.»
Συνεχίστε μέσω αυτού του συνδέσμου 👈👈 για να αποκτήσετε πρόσβαση στην καταγγελία και να ενημερώσετε τη Ναταλία, παρακαλώ.
Don't worry, I'll help you to understand the forum and the complaint.
First of all, this is just a 1.forum—we won't resolve your problem here, so anything you post here just has an informative character and we can talk about it.
This thread 👈👈 however, is a place to solve your problem—the 2. complaint. Natalia is taking care of that. Hence it is crucial to send all related information to the complaint thread or to Natalia directly.
I suggest you focus on the complaint - point 2. because Natalia did not get the answers she need. 🙏
"I’m very sorry but you haven’t answered any of my previous questions. Please check my first reply and try to assist. All requested information is essential if we wish to proceed with the case. Thank you in advance."
Proceed through this link 👈👈 to access the complaint and update Natalia, please.
Αυτόματη μετάφραση: