Γειά σου.
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει αυτό που θα πω, αλλά θα το πω πάντως. 🙏
Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι το καζίνο αξίζει μια κακή κριτική επειδή έχετε κερδίσει λιγότερα από τα αναμενόμενα.
Θα εκπλαγείτε πόσες κριτικές απορρίπτονται καθημερινά με βάση την προσέγγισή μας:
"Γεια σας και σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Φαίνεται ότι δεν αναφέρατε γιατί το καζίνο είναι τόσο κακό, εκτός από το γεγονός ότι χάσατε. Τα καζίνο έχουν πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι των παικτών, επομένως είναι μια κοινή κατάσταση σε όλα τα καζίνο να χάνει ένας παίκτης την κατάθεση. Γράψτε μια νέα κριτική με περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να είναι πιο χρήσιμη για τους άλλους παίκτες. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
ή
"Γεια σας και σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Φαίνεται ότι δεν αναφέρατε γιατί το καζίνο είναι τόσο κακό, εκτός από το γεγονός ότι κερδίσατε χαμηλότερα κέρδη από τα αναμενόμενα. Τα καζίνο έχουν πάντα πλεονέκτημα έναντι των παικτών, επομένως είναι μια κοινή κατάσταση σε όλα τα καζίνο ότι ένας παίκτης χάσει την κατάθεση. Γράψτε μια νέα κριτική με περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να είναι πιο χρήσιμη για τους άλλους παίκτες. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
Όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα αναθεώρησης , ο παράγοντας νίκης δεν περιλαμβάνεται επίσης στην βαθμολογία, επειδή ποικίλλει βάσει πολλών παραγόντων.
Ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο να το αποδεχτείς - απλώς ήθελα να το μάθεις.
Hello.
I'm sure you won't like what I'm about to say, but I'll say it anyway. 🙏
I honestly don't believe the casino deserves a bad review because you've won less than expected.
You'd be surprised how many reviews are rejected daily based on our approach:
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. Thank you for your understanding."
or
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you gained lower winnings than expected. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. Thank you for your understanding."
As you can see in the review panel, the winning factor is also not included in the rating, because it varies based on many factors.
I know it may be difficult to accept that - I just wanted you to know.