Πρέπει να πω ότι δεν καταλαβαίνω τι σε έκανε να τα γράψεις όλα αυτά.
Έχετε μόνο ένα ανοιχτό παράπονο και σύμφωνα με αυτό, γνωρίζετε ήδη ότι το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από τη Φινλανδία. Σας υποβλήθηκαν επίσης μερικές επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με την υπόθεσή σας.
Όλα αυτά είναι από την πλευρά μου.
Παρακαλώ, σταματήστε να μας προσβάλλετε με τις σκοτεινές εφευρέσεις και φαντασιώσεις σας και σταματήστε να στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα στο νήμα των καταγγελιών. Διαφορετικά, θα αποκλειστείτε.
Με αυτόν τον τρόπο, παρατείνετε τη διαδικασία άσκοπα, μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό, παρακαλώ;
Στόχος μας είναι να σας υποστηρίξουμε, αλλά εσείς συνεχίζετε να έρχεστε και να διαδίδετε ανοησίες για το Casino Guru.
Μιλώντας για βοήθεια, σημειώστε ευγενικά το χρονόμετρο παραπόνων:
( https://casino.guru/playtoro-casino-player-s-winnings-remain-unpaid )
Απλά πρέπει να περιμένετε, αυτό είναι όλο. Αποφύγετε τα ανεπιθύμητα μηνύματα, μοιραστείτε μόνο ζωτικής σημασίας πληροφορίες και όλα θα πάνε καλά.
I must say I do not understand what made you write all of this.
You have just one open complaint, and according to it, you already know the casino does not accept players from Finland. You were also asked a few additional questions regarding your case.
That's all from my side.
Please, stop offending us with your obscure inventions and fantasies, and stop spamming the complaint thread. Otherwise, you will get banned.
By doing so, you are prolonging the process unnecessarily, can you understand what that means, please?
We aim to support you, yet you keep coming and spreading nonsense about Casino Guru.
Speaking of help, kindly note the complaint timer:
(https://casino.guru/playtoro-casino-player-s-winnings-remain-unpaid)
You just have to wait, that's all. Please avoid spamming, share only vital information, and all will be well.